Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 266 267 268 269 »
OneTrickPony
Maxim Horssels
Het werkt eigenlijk hartstikke goed. Soms iets té goed. Wat jullie niet zien is hoeveel spam en haat...

Nou, ik waardeer de reactie.

De berichten die worden tegengehouden, die zien we inderdaad niet. Maar dat "soms iets té goed", zoals je het zegt, dat is wel echt een heel essentieel punt waar bijna alle kritiek ook over gaat. (het bijvoeglijke naamwoord wat ik eigenlijk wilde opschrijven in plaats van "essentieel" komt er volgens mij niet door; QED). Elke vorm van discussie is haast onmogelijk, en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.

En een bericht waar niks mis mee was, dat wordt dan vier dagen later ofzo alsnog goedgekeurd. Dat mag toch ook wel een tikkie sneller dan? Kunnen jullie de bot niet leren onderscheid te maken tussen wat 100% spam/haat is en wat op een of twee woordkeuzes net gefaald heeft en menselijke beoordeling verdient? Ik noem maar wat. Dat er een forum is, is juist iets wat ik waardeer aan deze site t.o.v. jullie voornaamste concurrent, maar op deze manier is er aan het forum niet veel meer aan.

1 2 ... 266 267 268 269 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.