Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 42 ... 201 202
FDJ

'@8.6 WF Live komt terug heb ik begrepen. Ik denk dat dat project alleen al meer waarde heeft dan de podcast. Al vond ik de WF updates zoals bij Ster zlm in Boxtel het allerleukst. Misschien een optie voor de Amstel en dan een leuke gast regelen om het programma op te nemen in Limburg?

simplex

'@zacht. Misschien iets te impulsief reageren om meteen te unsubsriben.
Je zou nu wat gemist kunnen hebben( als je het al zou willen weten.)
"Rudi Kemna weer actief bij Sunweb"
Zou belangrijk kunnen zijn voor de sprinters (treintjes), zeg maar de voormalige Arriva tegen de TLJ)
Maar misschien komt dat morgen nog op de site.

Romāns Vainšteins

Is het misschien een idee af en toe een column op wielerflits te plaatsen, door iemand van buitenaf? Journalisten, (ex-)renners, ingezonden door lezers etc. >>>

'En toen kocht ik een vette helm, en toen fietste ik heel hard, en toen hoorde ik een hele mooie anekdote van een heel tof iemand die maar weinigen echt kennen maar die in het echt eigenlijk heel tof is, en toen …'

Romāns Vainšteins

Column van Peter de grote zou ook mooi zijn, over de zware last van geheimhouding die een matteklappe koersbezoeker met zich meedraagt...

Mathieu Moller

Zou het mogelijk zijn om iets van een tijdlijn bij te houden bij langdradigere nieuwsitems, zoals de fluimucil/fluimicil-zaak van Sky? Dat er één lang bericht is met daarin beknopt wat wanneer gebeurde/bekend gemaakt werd. Per gebeurtenis of ''onthulling'' kan dan een linkje naar het volledige artikel worden geplaatst. Nu kan ik via de gebruikte tags wel de oudere berichten terugvinden, maar het lijkt me overzichtelijker om dat in een groot bericht te hebben in ongeveer deze stijl.

Scotty

Die reclame over Great Britain die vol over je beeldscherm knalt (op iPhone) is wel extreem vervelend.

Klootje Kriekeljon

Je was me voor Scotty. Teveel van het goede zo'n reclame.

CyclingTim

Ik kom al jaren met veel plezier op Wielerflits, maar de huidige mobiele reclames jagen me echt weg. Ik hoop dat Wielerflits terug gaat naar iets minder storende reclames.

FDJ

Ook op android gaat hij te ver net als de T-Mobile reclame. Ik zeg nog hardop bij die van TMobile als ze graag aandacht willen richt die wielerploeg weer op.

LyndaLid

Bij mij word ik nu op twee toestellen al zomaar, zonder ergens op te klikken weggelegd van wielerflits naar 1 of andere spam site waar ik zogenaamd iets gewonnen zou hebben. Die site kan ik vervolgens niet eens sluiten, maar blijft op-poppen.

Dit heb ik op geen 1 andere website, louter bij wielerflits, en dus al op meerdere toestellen...

Zal vast geen bewussie zijn, maar in combinatie met al die andere reclame troep wordt het op mobiele apparaten nu gewoon praktisch onmogelijk wielerflits te gebruiken.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Bij mij word ik nu op twee toestellen al zomaar, zonder ergens op te klikken weggelegd van wielerflits naar 1 of andere spam site waar ik zogenaamd iets gewonnen zou hebben. Die site kan ik vervolgens niet eens sluiten, maar blijft op-poppen.
Zou je mij hier een screenshot van door kunnen sturen? ([email protected]). Graag met tijdstip.
Indien mogelijk laat ik deze blokken.

Van de Britain-reclame heb ik inmiddels een screenshot ontvangen, deze laten we uitzetten.

LyndaLid

'@ martin

Yes, als het weer gebeurt stuur ik je meteen een screenshot!

achtpuntzes

tip:
op je telefoon gewoon naar wf surfen zonder de wf app geeft minder reclame-problemen dan met de wf app.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

op je telefoon gewoon naar wf surfen zonder de wf app geeft minder reclame-problemen dan met de wf app.
verklaar je nader.
Je bedoelt te zeggen dat de mobiele site beter werkt dan de app?

petoi

edit redactie: je hebt een PB ontvangen

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Misschien iets wat bij mij fout gaat, het scrollen met de muis gaat 9 van de 10x niet meer met het wieltje. Enkel op WF.

achtpuntzes

'@ Martin:
die mening is gebaseerd op al weer lang geleden. en ja toen was de site op mijn mobiel een stuk overzichtelijker dan de app. maar kan best veranderd zijn, heb de app al lang niet meer gezien.

Harm

Vooropgesteld wil ik zeggen dat ik heel blij ben met wielerflits. Mijn favoriete website die ik dagelijks bekijk.

Echter heb ik een aantal punten mn voor de mobiele site.

Ten eerste kan ik de volg topics alleen vinden door dit via de zoekoptie te doen. Kan ik dit handiger doen?

Daarnaast staan er nu 6 headlines bovenaan en daaronder een aantal koppen (zoals nu van parijs roubaix enz). Ik kan niet ieder uur op wf kijken en heb het idee dat als er meer dan 6 headlines zijn, ik de oudste heb gemist. Daarnaaat vind ik het jammer dat het aantal reacties niet meer vermeld staat zodat je kunt zien wat trending is. Laatste punt is dat ik niet door heb wanneer een bericht geplaatst wordt bij de headlines en wanneer bij de koppen er onder.

Is het mogelijk om het tablet formaat ook op de telefoon te krijgen?
Alvast bedankt!

Verweggistan

'@harm: Bij de nieuwsberichten moet je even op het icoontje voor 'lijst' klikken en je ziet gewoon weer de nieuwsberichten (en de volg-hier-topics) onder elkaar staan.

Harm

Dankjewel! Fijn dat het zo simpel kan zijn ;)

petoi

Misschien iets wat bij mij fout gaat, het scrollen met de muis gaat 9 van de 10x niet meer met het wieltje. Enkel op WF.

Ook hier hetzelfde probleem.

Laatst gewijzigd
Piet Lut

scrollen met een wieltje? Dat is wel heel 1999. Bestaan er echt nog muizen met een wieltje?

achtpuntzes

what about een mooi weekendinterview metTom Boonen voor volgende week?

Poeksel

Is er een snelle manier om forumspam te melden?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Is er een snelle manier om forumspam te melden?

[email protected]
Mij een pm sturen mag ook

1 2 ... 42 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.