Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 41 ... 227 228
Martin van den Bosch
admin

Maar als er straks betaald moet gaan worden om bijvoorbeeld te kunnen reageren op nieuwsberichten of het forum, dan is dat wat mij betreft een hele grote no-go.
Dit is iets wat we absoluut niet van plan zijn. Hetgeen nu gratis op WielerFlits te vinden is, zal ook gratis voor iedereen toegankelijk blijven.

Zoals we in de uitslag van ons lezersonderzoek uitgelegd hebben, is een premium model voor content niet iets wat bij ons prioriteit heeft omdat we verwachten dat de doelgroep hiervoor niet bijzonder groot is.

Martin van den Bosch
admin

Als ik het mij goed herinner hebben jullie in dat onderzoek geen vraag gedaan naar interesse in merchandising of wel? Hoe staan jullie hier in?
Klopt, hebben we destijds niet uitgevraagd. Ik zie het ook niet als een serieuze inkomstenbron, eerder iets leuks richting onze trouwe volgers. Als het een beetje meezit komt er dit voorjaar een nieuw wielershirt, maar verder dan dat zal het voorlopig niet gaan.

achtpuntzes

edit redactie: niet doen

Laatst gewijzigd
kartje

Nice ik ben benieuwd naar het nieuwe wielershirt!

WCEendT

'@Redactie
De twittersectie is echt geen toevoeging voor mobiele gebruikers, het zit in de weg en zorgt er 9/10 voor dat je de reacties niet kunt bereiken.

Verweggistan

Kunnen er bij de lijst met actieve forumtopics weer gewoon data en tijdstippen komen ipv 7 uur en 21 minuten geleden. Dat vind ik veel praktischer.

Silent Hill

Het pionierswerk van Rahimns werpt zijn vruchten af. Pakken handiger zo. Mooi werk !
Evt bij de Outbox ook ?

Edit: dat was rap

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Inderdaad top. Alle wisselmomenten in een keer weg :)

Klootje Kriekeljon

Ja bedankt Rahim. ENORME verbetering.

Martin van den Bosch
admin

Ja bedankt Rahim. ENORME verbetering.
Bedankt Leon maar, want hij heeft het gerealiseerd ;)

Rahim Vlasblom
admin

Als eerste Leon en Martin, bedankt ... de aanhouder wint ;)

En ik weet je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maar bij de outbox kan ik in een keer alle mails selecteren en in de inbox niet. Als jullie die aanpassing nog kunnen realiseren is het echt perfect. Verder gewoon top.

Martin van den Bosch
admin

bij de outbox kan ik in een keer alle mails selecteren en in de inbox niet. Als jullie die aanpassing nog kunnen realiseren is het echt perfect. Verder gewoon top.
Lijkt mij een kleine aanpassing, maar ik geef het door!

Jopster

Ik reageer nooit op berichten maar ik vroeg mij af of het mogelijk is om bij berichten waarin je live kan mee praten over de etappe daarin de stand van het algemeen klassement te zetten?

Klootje Kriekeljon

Tuurlijk, Leon bedankt. Goed werk.

Scotty

Is het misschien een idee om iets meer informatie te verstrekken bij het kopje Kalender?

Als ik dan op de etappe klik van bijv. de Tirreno, staat er heel netjes de aankomst en finishplaats, maar dat zegt niet zoveel, een profiel/omschrijving heb je dan meer aan.

Kingstown

Ik ben wel benieuwd naar het standpunt van de redactie mbt reacties in het volgtopic op de media die de koers(en) uitzend. Is het wel of niet toegestaan om dat te bespreken in een volgtopic? Duidelijkheid daarover zou prettig zijn zodat de ene groep zich niet meer hoeft te beklagen over een andere groep.

Het kan zijn dat er al regels zijn mbt dit onderwerp, maar dan heb ik ze gemist.

Martin van den Bosch
admin

Ik ben wel benieuwd naar het standpunt van de redactie mbt reacties in het volgtopic op de media die de koers(en) uitzend. Is het wel of niet toegestaan om dat te bespreken in een volgtopic?
De volgtopics dienen om het wedstrijdverloop te bespreken. Het heeft onze voorkeur dat (de kwaliteit van) commentaar besproken wordt in het topic 'Je mening over het wielercommentaar'

Kingstown

De volgtopics dienen om het wedstrijdverloop te bespreken. Het heeft onze voorkeur dat (de kwaliteit van) commentaar besproken wordt in het topic ’Je mening over het wielercommentaar'

Dat is duidelijk.

Het is jullie vast niet ontgaan dat er heel wat reacties in de volgtopics zijn mbt Eurosport sinds die de exclusieve rechten hebben van de Italiaanse koersen. Met de Giro op komst zal dat vast niet minder gaan worden en het zorgt her en der voor de nodige wrevel. Aan jullie om het te handhaven uiteraard. Succes daarmee!

Martin van den Bosch
admin

Goed aandachtspunt, daar zullen we inderdaad korter op moeten gaan zitten.
Bedankt!

pirazzi

Er kan nog gestemd worden op Julian Alaphilippe in de poll "Wie wint de ronde van Catalonië 2017?" maar hij doet niet mee, zijn vervanger is Rémi Cavagna.

Martin van den Bosch
admin

Er kan nog gestemd worden op Julian Alaphilippe in de poll “Wie wint de ronde van Catalonië 2017?” maar hij doet niet mee, zijn vervanger is Rémi Cavagna.
Bedankt, we hebben hem verwijderd.

TiesW

Is het misschien een idee af en toe een column op wielerflits te plaatsen, door iemand van buitenaf? Journalisten, (ex-)renners, ingezonden door lezers etc. Biedt soms hele nieuwe inzichten en interessante nieuwe blik op koers en de wielerwereld. Hebben jullie er zelf al wel eens over nagedacht?

achtpuntzes

en wanneer komt de podcast weer terug?

Mathieu Moller

Ik weet dat ze bij wielerupdate wel columns hadden met ik meen de Maar, Slagter, van Dijk en nog iemand. Ik vond het altijd wel leuk om te lezen hoe zij een bepaalde periode hadden ervaren. Dit komt dan wel een beetje terug in de weekendinterviews, maar ik zou een column best een leuke toevoeging vinden.

Wheely

Elke week dat overleef ik nog wel.

1 2 ... 41 ... 227 228

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.