Zoals we in de uitslag van ons lezersonderzoek uitgelegd hebben, is een premium model voor content niet iets wat bij ons prioriteit heeft omdat we verwachten dat de doelgroep hiervoor niet bijzonder groot is.
Als eerste Leon en Martin, bedankt ... de aanhouder wint ;)
En ik weet je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, maar bij de outbox kan ik in een keer alle mails selecteren en in de inbox niet. Als jullie die aanpassing nog kunnen realiseren is het echt perfect. Verder gewoon top.
Ik ben wel benieuwd naar het standpunt van de redactie mbt reacties in het volgtopic op de media die de koers(en) uitzend. Is het wel of niet toegestaan om dat te bespreken in een volgtopic? Duidelijkheid daarover zou prettig zijn zodat de ene groep zich niet meer hoeft te beklagen over een andere groep.
Het kan zijn dat er al regels zijn mbt dit onderwerp, maar dan heb ik ze gemist.
Dat is duidelijk.
Het is jullie vast niet ontgaan dat er heel wat reacties in de volgtopics zijn mbt Eurosport sinds die de exclusieve rechten hebben van de Italiaanse koersen. Met de Giro op komst zal dat vast niet minder gaan worden en het zorgt her en der voor de nodige wrevel. Aan jullie om het te handhaven uiteraard. Succes daarmee!
Is het misschien een idee af en toe een column op wielerflits te plaatsen, door iemand van buitenaf? Journalisten, (ex-)renners, ingezonden door lezers etc. Biedt soms hele nieuwe inzichten en interessante nieuwe blik op koers en de wielerwereld. Hebben jullie er zelf al wel eens over nagedacht?
Ik weet dat ze bij wielerupdate wel columns hadden met ik meen de Maar, Slagter, van Dijk en nog iemand. Ik vond het altijd wel leuk om te lezen hoe zij een bepaalde periode hadden ervaren. Dit komt dan wel een beetje terug in de weekendinterviews, maar ik zou een column best een leuke toevoeging vinden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.