Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 40 ... 201 202
achtpuntzes

'@ xistnc:
leuke huisregels, en ook weer wat (voor mij) nieuwe internettermen geleerd. :)

Busted

Ik kan natuurlijk een mail sturen, maar dit is makkelijker :)
@redactie, ik mis de Brabantse Pijl in de wielerkalender!

FDJ

Kleine tip: Weer wat beter letten op de melding over ongepaste berichten. In het topic over Quintana van afgelopen donderdag wenst een flitster Froome een val door een gemiste bocht en meer toe. Maak daar vervolgens melding van en deze wens staat er nog altijd terwijl mij deze reactie echt te ver gaat en volgens de regels ook anti supporteren is.

Avatar of
Nick Doup
admin

Ik kan natuurlijk een mail sturen, maar dit is makkelijker :)
@redactie, ik mis de Brabantse Pijl in de wielerkalender!

Dat klopt, wij hebben tot nu toe alle Nederlandse wedstrijden en WorldTour-wedstrijden ingevoerd. Van de overige koersen zijn we tot begin april met toevoegen, en de Brabantse Pijl is op 12 april. Komt er nog aan!

Busted

'@Nick Doup. Ah, vandaar. Dankjewel voor de reactie!

elkey21745811305

Maakt wat meer reclame voor het WF youtube kanaal, en geef dat linky op de homepage kleur.

Zou op termijn ook een mooie manier kunnen zijn om wat extra inkomsten te genereren, zeker als iedereen hier ff die videos liked en van een comment voorziet.

Laatst gewijzigd
Daan°

Ik wil alle medeflitsers even feliciteren met het tweede topic op de 'nieuwe site' die 1000 reacties heeft behaald. Ik ben zeer tevreden trouwens met de nieuwe site!

edit: aangepast :p

Laatst gewijzigd
mhp88

'@ Daan: Dat is niet helemaal waar. Het LottoNL-Jumbo topic van 2016 heeft 10.304 reacties gehad, dat is nog wel een beetje meer... :P

Romāns Vainšteins

WF heeft het moeten sluiten van het 11 zelfmoordpogingen - artikel een beetje aan zichzelf te danken. Bij een dergelijk zwaar topic moet je dieper ingaan op wat de beste man precies gezegd heeft anders snapt men het niet en krijg je getwijfel, vraagtekens en uiteraard de daarop geschokten.

achtpuntzes

dat artikel roept inderdaad meer vragen op dan ze beantwoordt. ik vind de reacties daar trouwens best wel meevallen, maar wellicht zijn er enkele 'weggejorist'.

pirazzi

Bij de polls mis ik de optie "geen van beide".

FDJ

Het aantal tevredenheidstopics wat inkrimpen. Kruijswijk en ploegleiding zouden ook in 1 artikel kunnen bijvoorbeeld. Daarnaast vind ik na een onopvallende 8e plaats zo'n artikel vrij nutteloos. Ik zou er voor kiezen om dit soort reacties van de ploegsite alleen af te halen als er:
- een overwinning
- hele opvallende positieve uitslag gereden wordt
- als het echt enorm tegenvalt, bijvoorbeeld kruikswijk dag na dag zwaar eraf in de giro.
- na een valpartij.

Maar niet meer na elke onopvallende prestatie in onbeduidende rondes. Want nu is het gewoon de standaardzinnetjes en open deuren die worden ingetrapt. Heeft niemand wat aan.

Romāns Vainšteins

100% eens, op deze manier, met die nikszeggende shitartikeltjes, draag je gewoon bij aan een groeiende hekel aan LTJ.

Scotty

'@RV, FdJ, of nog beter: vanuit jullie kant iets minder belang hechten aan deze topics.

Van de ca. 80 topics afgelopen week, zijn er 3 tevredenheidstopics van TLJ. Enige waar ik in kan komen is dat de woordkeuze, rekeninghoudend met de geschiedenis, niet optimaal is gekozen.

FDJ

Waar is het weekendinterview dit weekend?

Edit redactie: Weekendinterview doen wij om de week, dus volgende week is de volgende.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

we zijn pas koud onderweg maar ik nomineer alvast 'tevredenheidstopics' als woord van het jaar. :)

Scotty

:-) wel benieuwd hoeveel er volgen dit jaar...

Laatst gewijzigd
pirazzi


In het peloton lieten alle ploegen het werk over aan Katusha-Alpecin, die met Kristoff de torenhoge favoriet in hun rangen hadden. De Noor had hier een jaar geleden namelijk met ferme gewonnen.

Het woord "ferme" zou verve moeten zijn volgens mij, of een woord achter ferme, met ferme pedaalslag bijvoorbeeld. :)

http://www.woorden.org/woord/verve

bepbauknecht

Is het nou écht nodig om je homepage zó vol te plempen met reclameboodschappen. Ik surf naar wielerflits en krijg op de vertrouwde plek van het belangrijkste nieuwsitem een banner voor een klassiekerspel geflankeerd door een stuk of vier andere commercials. Voor de redactionele bijdragen ben ik gedwongen naar onder te scrollen. Sorry hoor, maar jullie slaan nu een beetje door

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Is het nou écht nodig om je homepage zó vol te plempen met reclameboodschappen. Ik surf naar wielerflits en krijg op de vertrouwde plek van het belangrijkste nieuwsitem een banner voor een klassiekerspel geflankeerd door een stuk of vier andere commercials. Voor de redactionele bijdragen ben ik gedwongen naar onder te scrollen. Sorry hoor, maar jullie slaan nu een beetje door
We willen WielerFlits graag gratis en voor iedereen toegankelijk houden. Dat gaat niet zonder inkomsten uit reclame. Wij moeten hierdoor soms concessies doen met het gebruikersgemak.

Piet Lut

'@bepbauknecht

Het is net als bij Eurosport moet je maar denken. Zonder reclame heb je geen info. Is dat wat je wilt? Wij zuinige Nederlanders willen alles maar gratis. Dan moet je dit soort zaken maar accepteren of anders weg blijven

Eigenlijk zou er een optie moeten zijn dat je na een betaling van bedrag x de website reclamevrij hebt

bepbauknecht

Begrijp me goed, ik heb het beste met Wielerflits voor en snap ook heel goed dat reclame nodig is om je site te financieren. Maar dat betekent toch niet dat ik me eerst een weg moet banen door advertenties om bij de content te komen? Als ik een krant lees, hoef ik toch ook niet eerst een voorpagina vol advertenties weg te slaan voordat het nieuws begint? Kijk nou eens goed naar je eigen homepage en stel jezelf de vraag: ziet dit er aantrekkelijk uit voor de bezoeker?
Ik ben deze overmaat ook niet gewend van Wielerflits, trouwens. Was de reclame voorheen ook al zo dominant en prominent aanwezig? Nee toch? Vanwaar die verandering?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Was de reclame voorheen ook al zo dominant en prominent aanwezig? Nee toch? Vanwaar die verandering?
Ook vorig jaar is het spel van Scorito in aanloop naar de grote ronden op een dergelijke manier onder de aandacht gebracht (in de avonden bericht sticky). Daar is met het klassiekerspel een vierde spel bijgekomen. Het is voor een korte periode ( ca. 2 weken in de avonden) en aangezien het voor WielerFlits een buitengewoon belangrijke inkomstenbron is, hebben we deze beslissing genomen.

Eigenlijk zou er een optie moeten zijn dat je na een betaling van bedrag x de website reclamevrij hebt
Dat is een concept waar wij over nadenken. Het liefst zou ik als bonus onze supporters dan ook nog extra content aanbieden.

Laatst gewijzigd
Kirsipuu

Als ik een krant lees, hoef ik toch ook niet eerst een voorpagina vol advertenties weg te slaan voordat het nieuws begint?

Nee, maar een krant kost dan ook 2,50 in de losse verkoop.

LyndaLid

Als er mensen willen betalen om het reclamevrij te hebben, dan zou ik daar gebruik van maken als wielerflits zijnde.

Maar als er straks betaald moet gaan worden om bijvoorbeeld te kunnen reageren op nieuwsberichten of het forum, dan is dat wat mij betreft een hele grote no-go. Dat lijkt me ook niet nodig als inkomstenbron, zal eerder tot verlies van een hoop bezoekers leiden denk ik. Wielerflits staat nu op eenzame hoogte als het om wielersites in Nederland gaat. Op het moment dat je bepaalde dingen achter een geldslot gaat stoppen, dan staat de deur wijd open voor anderen om een alternatief te verzinnen.

Als het echter alleen om extra content gaat (die nu dus nog niet bestaat), waar mensen vanaf een bepaald moment voor moeten gaan betalen als ze het willen zien, dan snap ik dat heel goed.

1 2 ... 40 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.