Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 39 ... 198 199
achtpuntzes

zo is het.

Rahimns heeft het TLJ fantopic geopend, en ik nog het Roompot fantopic en zelfs nog de Beat Club fantopic. als je behoefte hebt aan een Lotto-Soudal fantopic, maak er gewoon eentje aan. of is dat te veel werk en heb je liever dat ik er een maak? eentje lukt nog wel, maar ik ga echt niet voor alle teams zo iets doen. bovendien denk ik dat voor de meeste nauwelijks belangstelling zal zijn.

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Dit Topic bestaat toch al ?
[URL=http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/lotto-soudal]Lotto Soudal[/URL]

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Martin, ik zie hier tussen alle andere opmerkingen door best wel vaak verbeterpunten voorbij komen waar jij ook regelmatig positief op antwoord. Maar het is meestal niet terug te zien of onduidelijk wanneer of dat het ook mogelijk is om deze te realiseren. Is het mogelijk dat jij een overzicht maakt van deze verbeterpunten met daarbij wanneer en of deze gerealiseerd zijn. Dat voorkomt ook dat meerdere keren hetzelfde punt weer naar voren wordt gebracht. Als je wilt wil ik dit topic wel door struinen met alle verbeterpunten die ooit zijn aangebracht. Ik heb het idee dat sommige verbeterpunten nu stranden in schoonheid.

Chrys

Jammer dat het nieuwsoverzicht op de home pagina telkens terugspringt naar 'uitgebreid'. Voorheen bleef ie gewoon op lijst staan (vind ik overzichtelijker).

Tinkerbell

Ja eens met wat Chrys en achtpuntzes al hebben aangegeven, vond zelf de lijstoptie van de nieuwsartikelen ook fijner dan uitgebreid.

mhp88

Ik sluit mij aan bij de anderen. De lijstoptie was veel fijner, ook omdat je snel kon zien of er meer reacties op een nieuwsbericht waren.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Martin, ik zie hier tussen alle andere opmerkingen door best wel vaak verbeterpunten voorbij komen waar jij ook regelmatig positief op antwoord. Maar het is meestal niet terug te zien of onduidelijk wanneer of dat het ook mogelijk is om deze te realiseren. Is het mogelijk dat jij een overzicht maakt van deze verbeterpunten met daarbij wanneer en of deze gerealiseerd zijn.

Ik zie hier wel iets in. Dit is iets wat ons kan helpen met betere communicatie en meer transparantie richting onze leden.

Momenteel stellen we 1x per kwartaal een lijst met prioriteiten samen welke vervolgens uitgevoerd worden. Uiteraard zijn er ook zaken die 'tussendoor' geregeld worden, maar doorgaans gaat het hier over zaken waar meer uren in gaan zitten.
Ik zal het intern overleggen hoe we dit verder gaan invullen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Jammer dat het nieuwsoverzicht op de home pagina telkens terugspringt naar ‘uitgebreid’. Voorheen bleef ie gewoon op lijst staan (vind ik overzichtelijker).

Wanneer je eenmaal de weergave aanpast naar 'Lijst' (rechts in de balk wielernieuws) blijft je browser dit als het goed is onthouden en wordt bij een volgend bezoek weer de lijst weergegeven. Werkt dit bij jullie niet correct?

achtpuntzes

ik had het 'lijst/uitgebreid' probleem alleen op 1 januari, vanaf de 2e bleef hij al op lijst staan.

Chrys

Bij mij springt het telkens terug naar uitgebreid.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bij mij blijft hij in chrome gewoon nu op lijst staan. Kijk even ook naar je cookies instellingen, misschien dat dit er mee te maken mee heeft.

achtpuntzes

trouwens iets anders.

ik denk dat er precies nul mensen zijn die hem op 'uitgebreid' hebben staan. want daar zie je alleen maar de laatste 6 nieuwsberichten. dus zou het logisch zijn om dat 'uitgebreid', wat in feite dus helemaal niet uitgebreid is, maar helemaal af te schaffen. (ja, je ziet het plaatje van het nieuwsbericht in kwestie alsmede de eerste regels, maar voegt dat nu echt iets toe?)

edit;
'uitgebreid' is dus niet de laatste 6 nieuwsberichten, maar gewoon random 6 nieuwsberichten van de laatste dagen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@sepiroth ik ben een voorstander van die laatste optie. Een gesloten topic in het Feedback-forum zodat het mooi overzichtelijk blijft.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Slaan jullie cookies op of verwijder je altijd alles (of na het afsluiten bijv) en surf je feitelijk anoniem? Bij mij is dat laatste het geval en weet ik dat ik het gewoon terug moet zetten.
Er wordt inderdaad gebruik gemaakt van cookies, dus strenge instellingen kunnen ervoor zorgen dat deze mogelijkheid niet werkt.

ik denk dat er precies nul mensen zijn die hem op ‘uitgebreid’ hebben staan.

Laten we peilen welke optie onder de bezoekers de voorkeur heeft. Ik gebruik het zelf allebei, maar kan me voorstellen dat er ook mensen met een sterke voorkeur zijn.

Een gesloten topic in het Feedback-forum zodat het mooi overzichtelijk blijft.
goede toevoeging, ik neem het mee.

Sijbrands

Laat ik het zo zeggen ik heb niks veranderd qua instellingen en opeens krijg ik nu telkens uitgebreid ipv lijst. Voorheen (tot oud en nieuw?) kreeg ik altijd gewoon lijst. Ik gebruik chrome.

Sijbrands

En lijst vind ik beter

Tinkerbell

Ja klopt, ik heb ook niks veranderd en ik geloof dat ik sinds 1 januari inderdaad telkens uitgebreid krijg terwijl ik liever lijst heb.
Nou is af en toe wisselen niet zo erg maar elke op lijst moeten klikken is wat vervelend.

Sijbrands

En ik accepteer de cookies van wielerflits wel.

simplex

Wordt vandaag een zeer eenvoudige keuze en oplossing door middel van 1 extra klik tot een langdurige conversatie en zelfs als verbeterpunt gezien?
Bijzaak nr. xx.xxx?

Laatst gewijzigd
xistnc

De instelling 'uitgebreid' heeft mijn voorkeur. Zodra je een willekeurig artikel opent vanaf de homepage, heb je aan de rechterkant een handige lijst met 14 recente nieuwsberichten. Volstaat prima.

achtpuntzes

'@ xistnc:
zeg gewoon eerlijk dat je graag plaatjes kijkt. :p

bij lijst heb je zonder ergens op te drukken al dat overzicht.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ redactie:
ik neem aan dat wij dezelfde woorden mogen gebruiken als die in de nieuwsberichten staan?

met andere woorden, mag ik een medeflitser een 'jankerd' noemen? :p

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

met andere woorden, mag ik een medeflitser een ‘jankerd’ noemen? :p

Nee, dat is in strijd met de huisregel "reacties te plaatsen met als doel te provoceren, te kwetsen of de sfeer te verzieken"

achtpuntzes

'@ Martin:
ok, duidelijk. dan laten we dat provoceren, kwetsen en sfeer verzieken wel over aan de heren veldrijders en hun aanhang. :)

xistnc

Ter leering ende vermaeck. Ook voor de reaflitsers.

Nu alleen nog een echte Joris.

1 2 ... 39 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.