zo is het.
Rahimns heeft het TLJ fantopic geopend, en ik nog het Roompot fantopic en zelfs nog de Beat Club fantopic. als je behoefte hebt aan een Lotto-Soudal fantopic, maak er gewoon eentje aan. of is dat te veel werk en heb je liever dat ik er een maak? eentje lukt nog wel, maar ik ga echt niet voor alle teams zo iets doen. bovendien denk ik dat voor de meeste nauwelijks belangstelling zal zijn.
Martin, ik zie hier tussen alle andere opmerkingen door best wel vaak verbeterpunten voorbij komen waar jij ook regelmatig positief op antwoord. Maar het is meestal niet terug te zien of onduidelijk wanneer of dat het ook mogelijk is om deze te realiseren. Is het mogelijk dat jij een overzicht maakt van deze verbeterpunten met daarbij wanneer en of deze gerealiseerd zijn. Dat voorkomt ook dat meerdere keren hetzelfde punt weer naar voren wordt gebracht. Als je wilt wil ik dit topic wel door struinen met alle verbeterpunten die ooit zijn aangebracht. Ik heb het idee dat sommige verbeterpunten nu stranden in schoonheid.
Ik zie hier wel iets in. Dit is iets wat ons kan helpen met betere communicatie en meer transparantie richting onze leden.
Momenteel stellen we 1x per kwartaal een lijst met prioriteiten samen welke vervolgens uitgevoerd worden. Uiteraard zijn er ook zaken die 'tussendoor' geregeld worden, maar doorgaans gaat het hier over zaken waar meer uren in gaan zitten.
Ik zal het intern overleggen hoe we dit verder gaan invullen.
Wanneer je eenmaal de weergave aanpast naar 'Lijst' (rechts in de balk wielernieuws) blijft je browser dit als het goed is onthouden en wordt bij een volgend bezoek weer de lijst weergegeven. Werkt dit bij jullie niet correct?
trouwens iets anders.
ik denk dat er precies nul mensen zijn die hem op 'uitgebreid' hebben staan. want daar zie je alleen maar de laatste 6 nieuwsberichten. dus zou het logisch zijn om dat 'uitgebreid', wat in feite dus helemaal niet uitgebreid is, maar helemaal af te schaffen. (ja, je ziet het plaatje van het nieuwsbericht in kwestie alsmede de eerste regels, maar voegt dat nu echt iets toe?)
edit;
'uitgebreid' is dus niet de laatste 6 nieuwsberichten, maar gewoon random 6 nieuwsberichten van de laatste dagen.
Laten we peilen welke optie onder de bezoekers de voorkeur heeft. Ik gebruik het zelf allebei, maar kan me voorstellen dat er ook mensen met een sterke voorkeur zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.