Een met @Edjahh, heb hier in het verleden ook al eens een vraag over gesteld.
Daar naast valt mij op dat als je berichten verwijderd ze niet meteen weg zijn. Ondanks de melding dat hij is verwijderd. In het lijstje staat die er dan gewoon nog tussen. Pas als je bent uitgelogd en weer inlogt is hij echt weg. Hopelijk is dit zo te begrijpen.
het maximale aantal van 50 berichten in je inbox en outbox tezamen met het handmatig 1 voor 1 verwijderen van die berichten inclusief extra moeite om ze echt te doen laten verdwijnen is inderdaad zeer irritant en gebruiksonvriendelijk.
zullen we met zijn allen tegelijk een PB aan Martin sturen over deze kwestie, kan hij meteen zien hoe tijdrovend een en ander is. :p
Helemaal mee eens!
Hier loop ik zelf ook regelmatig tegenaan.
Leon is ermee bezig om dit aan te passen, dus binnenkort is dit mogelijk.
Het beter kunnen beheren van je persoonlijke berichten zou een fijne verbetering zijn. Meerdere berichten kunnen verwijderen en wellicht een ietwat grotere inhoud van de inbox dan 50 berichten.
EDIT: Zie nu dat dit 4 reacties boven mij ook al geopperd is. Wat is de status hiervan dan?
Ik had afgelopen week in het bericht van de overwinning van Marianne Vos in Diegem een reactie gegeven over verbeterpunten voor Wielerflits met betrekking tot het veldrijden, maar omdat ik niet zeker weet of dat wordt gelezen zet ik het hier maar even neer.
Ik quote mezelf maar even: “Het zou jullie als Wielerflits sieren als er consequenter wordt bericht over het vrouwenveldrijden. Als Thalita de Jong of Sophie de Boer wint wordt dat namelijk niet bericht, en nu Vos meedoet wel berichten. Alleen over het EK is wat geschreven. Heeft een beetje een hoog NOS-gehalte (opdagen als Boom en Vos in het veld verschijnen). En ik denk dat er best wel interesse is, zeker omdat de wedstrijden ook live worden uitgezonden.”
Ik had het eigenlijk nog in jullie lezersonderzoek willen zeggen, maar heb daar niet verder ingehaakt op dat er meer aandacht aan het veldrijden besteed zou mogen worden. Maar ik mis dus een beetje een constante. Zo plaatsen jullie ook altijd berichten over WB-selecties (niet altijd even nieuwswaardig), maar vervolgens geen verslagje/vermelding van die categorieën.
Daarnaast zou aandacht voor het Wereldbekercircuit bij de beloften bijvoorbeeld ook op zijn plaats zijn. Joris Nieuwenhuis heeft daar drie van de vier wedstrijden gewonnen en is daarmee zelfs al zeker van de eindzege in de Wereldbeker. Nations Cup-wedstrijden op weg krijgen namelijk wel heel veel aandacht, en zelfs een enorme voorbeschouwing.
Ik zie het probleem niet zo als je de directe uitzending al wel hebt gezien incl. tijdwaarneming."
AK is er niet of verandering kleur trui is er dus ook niet. Zelfs geen landenklassement Gzd.
Verder voegen tijden vaak weinig toe aan die chauvinistische "kennerswedkampdiscussies" na de koers. Het gaat toch vaak om een schoen al dan niet goed gevuld of verkeerd begrepen gebaartjes van de twee matadoren die de cross zo sieren!
arme Corne van Kessel.
Lars Boom kreeg 2 nieuwsberichten voor de cross en een er na, en in het wedstrijdverslag wordt Lars van der haar 2 keer genoemd, Boom 4 keer, en Mathieu zelfs 5 keer.
en Corne van Kessel, de beste Nederlander van de cross van gisteren, werd nergens, maar dan ook nergens genoemd. Corne van Kessel bestaat schijnbaar niet.
nu lopen die reacties allemaal dwars door elkaar en hoeft niet steeds @naam geschreven te worden
Hallo mods!
Ik ga er geen doekjes om winden: ik ben Belg en bij ons is er zo geen interessante site als wielerflits nl... :(
Ik merk dat ook veel andere belgen reacties posten dus ben lang niet de enige!
Ik mis in het algemene forumdeel een beetje een mooi overzicht per ploeg.
Als lotto-soudal-fan zou het bijvoorbeeld interessant zijn mocht er een mooi forum per ploeg zijn.
Dan kan bijvoorbeeld in de aanloop naar de tour de france enkel en alleen over lotto soudal gediscussieerd worden
en hoef ik niet te wachten tot er een artikel over verschijnt, ik heb een vermoeden dat nog andere lezers dit interessant zouden vinden.
Uiteraard kan dan ook voor alle andere ploegen een volgforum opgestart worden...!
Alvast bedankt voor de reactie!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.