Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 5 ... 198 199
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

zelfde melding (nu op tablet samsung)
Vreemd, want aan de stand te zien zijn er anderen die wel kunnen stemmen. Ik kan nu niet zien waar het probleem ligt, maar we gaan het uitzoeken.

billi

kan ook aan mn tablet liggen, doet wel meer raar

achtpuntzes

ook de nieuwe poll werkt niet bij mij (internet explorer)

AndriesW

Hier dezelfde foutmelding met browser Firefox op een pc met Ubuntu (Linux).

Midfieldgeneral

Kan er geen ruimte voorzien worden om naast de Nederlandse teams ook de Belgische te bespreken?

Onbekende gebruiker

Op mijn werk werkt die poll ook niet. Ik geloof dat we hier IE 3.1 gebruiken ofzo, in ieder geval een versie die uit zwang is geraakt voor het nieuwe millennium.

Poeksel

Geprobeerd op IE, FF en Chrome, steeds 'Failed To Verify Referrer'.

@Midfieldgeneral: wat bedoel je precies? Er wordt toch regelmatig bericht over Belgische teams en renners?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Kan er geen ruimte voorzien worden om naast de Nederlandse teams ook de Belgische te bespreken?
Hoe zou je dat graag ingevuld willen zien? Een forumtopic?

Midfieldgeneral

Eventueel een uitbreiding van het onderdeel "Nederlandse wielerteams" ? Als u daar "Nederlandse en Belgische teams" van maakt? In dit onderdeel kan dan EQS, Lotto, Topsport en eventueel Wanty een thread krijgen? Gezien het toch maar 4 teams zijn, blijft het overzicht sowieso behouden.

Beter nog; gezien EQS en Lotto toch beiden worldtour ploegen zijn, kan je deze samenvoegen? Op die manier is er voldoende "beweging" in de thread... Idem voor Topsport en Wanty?

Laatst gewijzigd
billi

'@Midfieldgeneral, eventueel maak je een forum topic aan onder de rubriek 'Wielrennen algemeen'
je kan dan zelf de titel bepalen, waar je het over wilt hebben etc etc

achteraf kan je dan altijd nog van rubriek veranderen via een wijziging, zonder dat het topic wijzigt

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Van mij persoonlijk zou het niet uitmaken dat het Nederlandse en Belgische wielerteams wordt.... maar aan de andere kant is het misschien toch iets meer voor Wielerflits.be

Poeksel

Inderdaad, topic zelf aanmaken, en dan merk je wel of er genoeg belangstelling voor is.

Ondertussen is het stemmen net wel gelukt!

achtpuntzes

edit; al gevonden

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Waar staan de (U)BB codes eigenlijk op de nieuwe site?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Heb toch met verschillende browsers problemen met inloggen. Op mijn Samsung Note lukt het niet met de standaard browser en met Opera. En op mijn laptop lukt het niet met Chrome. Blijft toch erg vervelend.

Is het misschien mogelijk om de zoekoptie op het forum uit te breiden. Dat je bijvoorbeeld kan zoeken in alleen forum titels.

billi

'@Sagan=hulk

druk op reageren bij een nieuwstopic
zie dan links onder

billi

'@rahimns
zelf kijk ik via het forum overzicht, vind ik wel makkelijk

maar ik begrijp wat je bedoelt, soms is het lastig om een topic te vinden

simplex

Ook ik kon / kan niet aan de laatste twee polls deelnemen
Failed To Verify Referrer is de melding die al vaker is voorgekomen en afgelopen maanden.
Het lijkt alsof de Wielerflits Scorito advertentie in de weg zit? ;)

hiddenz

De afgelopen maand kon je de reacties onder nieuwsberichten lezen zonder ingelogd te zijn, in mijn optiek prettig. Waarom is dat weer terug veranderd?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ook ik kon / kan niet aan de laatste twee polls deelnemen
Failed To Verify Referrer is de melding die al vaker is voorgekomen en afgelopen maanden.
Deze bug is nu als het goed is verholpen.

De afgelopen maand kon je de reacties onder nieuwsberichten lezen zonder ingelogd te zijn, in mijn optiek prettig. Waarom is dat weer terug veranderd?
Omdat het problemen gaf met de bereikbaarheid van de site. Zie bijvoorbeeld gisteren, toen het nieuws van Caruso bekend werd. De belasting voor de server was te hoog. We zijn te populair geworden...

hiddenz

Ah, duidelijk. En begrijpelijk, hoewel.....

is er ook niet een beetje sprake van een te zware nieuwe site? Die problemen met de bereikbaarheid begonnen meteen nadat de nieuwe site online is gegaan. Dat is dus niet een gevalletje, te groot geworden. Of juist wel, maar dan in omvang van het verkeer dat de site vraagt.

Maar goed, ik begrijp dat het nu zo moet, niets aan te doen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

is er ook niet een beetje sprake van een te zware nieuwe site?
Klopt. Het systeem waar we sinds maart mee werken is een stuk zwaarder dan voorheen. Dat vraagt veel meer van een server. Zoals eerder hier besproken moeten we daardoor helaas gedwongen aanpassingen doorvoeren die de gebruiksvriendelijkheid niet ten goede komen. Dat proberen we uiteraard te verbeteren, maar dat zal niet op korte termijn zijn.

Suggesties om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren blijven uiteraard welkom :)

Laatst gewijzigd
simplex

'@Martin, het probleem is inderdaad nu verholpen, Bedankt!

rennerske

Op het gevaar af dat jullie mij wellicht kleinzielig vinden het volgende:
Mijn post is nu al een paar keer verwijderd met de toevoeging dat het onzin is.
Jammer om een goedbedoelde bijdrage als zodanig te kwalificeren maar oké, kan begrijpen , doch niet onderschrijven, dat de inhoud van dergelijke post door jullie inhoudelijk beoordeeld wordt als ondermaats of niets toevoegend aan het betreffende topic.
In mijn ogen jammer omdat ik met een dergelijke bijdrage, soms met een flauwe kwinkslag, een beetje luchtigheid in de soms wel heel zwaar aangezette discussies wil leggen.
Vervolgens kan ik het beleid om mijn reacties te bannen niet zo goed rijmen met het feit dat jullie bijdragen als: “Greipel wint, Greipel z’n tweede , Greipel duidelijk de beste sprinter, alweer Greipel “ en meer van dit soort overbodige en inhoudsloze bladvulling, wel laten staan. Moet me soms door een zee van deze , ongetwijfeld goedbedoelde , prietpraat worstelen om bij een reactie te komen die wel hout snijdt.
Kortom m.b.t verbeterpunten:
Waarom niet wat meer variatie toestaan in de wijze waarop we onze betrokkenheid bij het betreffende topic willen uiten?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Waarom niet wat meer variatie toestaan in de wijze waarop we onze betrokkenheid bij het betreffende topic willen uiten?
Onze huisregels zijn hier duidelijk in, voor onzin zijn de comments op WF niet bedoeld.

Ik heb het hier al vaker aangegeven, maar dit topic is niet bedoeld om aanpassingen van moderatoren te bespreken. Je hebt een pb ontvangen, daarnaast is de redactie bereikbaar via mail ([email protected])

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.