Het is toch prima de reacties niet openbaar te hebben?
A. Het maakt mensen nieuwsgierig om wellicht toch een account aan te maken
B. Mensen die het niet willen lezen worden er niet mee lastig gevallen. Je gaat het vaak onbewust toch lezen.
Dus wat mij betreft een goede verbetering. Houden zo!
Het PB systeem is een beetje onhandig, omdat je niet ziet wanneer er een nieuwe PB is. Je moet het speciaal checken en dat vergeet ik zo goed als altijd en ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben. :p
Is het een idee om een apart kleurtje te maken of een andere aanduiding waardoor het meteen opvalt als er een nieuwe PB is?
Ik krijg steeds pop-ups op mijn telefoon bij het bezoeken van het uitslagentopic, ligt dat aan mijn telefoon of is dat nieuw? (Iphone6) Bij andere sites of topics nog niet gemerkt.
Nu weet ik weer waarom ik de volgtopics zo vaak vermijd.
Niet dat ik een oplossing heb, maar ik word er niet vrolijk van.
Even wat quotes geplukt uit het topic. Als iemand weet hoe dit te vermijden in de toekomst, dan lees ik het graag.
'@Kingstown
Ik had gehoopt dat de redactie zou leren. Tijdens de Giro was het ook al belachelijk.
@redactie.
Zet ergens tussen 'wielerforum' en 'wielerkalender' of 'wielerploegen'(wie gebruikt die laatste twee overigens?) een directe link naar een subforum dat puur op doping gericht is. Enige oplossing om mensen wat af te leiden van de volgtopics. En verder gewoon het beleid handhaven, wat vandaag absoluut niet gelukt is.
Is het mogelijk op een kopje op de homepage te hebben in het rechtermenu m.b.t. het WK?
Met dan o.a.
Volledige programma
Voorbeschouwing(en)
Voorlopige deelnemerslijsten?
Scheelt wat gezoek :).
Update:
Het probleem is verholpen
Dat klopt niet. De RSS feed geeft als laatste bericht dat van Trek wat ik zojuist geplaatst heb.
Heb je nog steeds dit probleem?
Met wat maak je gebruik van de RSS-feed?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.