Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 6 ... 201 202
LinusGerdemann

Het is toch prima de reacties niet openbaar te hebben?

A. Het maakt mensen nieuwsgierig om wellicht toch een account aan te maken

B. Mensen die het niet willen lezen worden er niet mee lastig gevallen. Je gaat het vaak onbewust toch lezen.

Dus wat mij betreft een goede verbetering. Houden zo!

Chrys

Waar staan de codes waarmee je tekst schuin/vet kan maken en links kan maken? Handig voor nieuwe leden of leden die even hun kennis willen opfrissen. Ik kan het nu nergens meer terugvinden.

Kingstown

Het PB systeem is een beetje onhandig, omdat je niet ziet wanneer er een nieuwe PB is. Je moet het speciaal checken en dat vergeet ik zo goed als altijd en ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben. :p

Is het een idee om een apart kleurtje te maken of een andere aanduiding waardoor het meteen opvalt als er een nieuwe PB is?

achtpuntzes

'@ chrys:
als je bezig bent met het plaatsen van een reactie bij de nieuwsberichten staat linksonder 'BB-Codes', als je daar op drukt krijg je de codes te zien. maar bij een reactie op het forum is dat niet het geval
@ redactie:
waarom eigenlijk?

Onbekende gebruiker

Ik krijg steeds pop-ups op mijn telefoon bij het bezoeken van het uitslagentopic, ligt dat aan mijn telefoon of is dat nieuw? (Iphone6) Bij andere sites of topics nog niet gemerkt.

petoi

Recent als ik een post maak op het forum wordt ik meteen terug gestuurd naar de eerste 1 pagina. Met de post die ik wilde posten nog in de reactiebox. Post wordt overigens welgemaakt.

Poeksel

Geen volgtopic voor Alberta?

richardm

Waarom is tour of Alberta niet live te volgen?

LyndaLid

Het is echt doodzonde dat je niet reacties kan melden op de fora. Dan was Oscarito tenminste al verwijderd.

Klootje Kriekeljon

Dit komt bij mij nog veel voor. Elke dag wel 1 of 2 keer eigenlijk, soms meer:

'Laatste reacties

Om deze pagina te bekijken, dient u ingelogd te zijn.'

Kingstown

Nu weet ik weer waarom ik de volgtopics zo vaak vermijd.
Niet dat ik een oplossing heb, maar ik word er niet vrolijk van.

Even wat quotes geplukt uit het topic. Als iemand weet hoe dit te vermijden in de toekomst, dan lees ik het graag.

Je moeder zal trots op je zijn, sukkel.

Astana doping

Wat een hypocriet stel droeftoeters zijn jullie toch.

Je bent echt het domste dat ik op deze site in jaren voorbij heb zien komen, niks te zoeken hier.

Zeits is een gore klootzak om nog effe in het wiel te gaan zitten bij Tom. Klote Astana. Dope

Laatst gewijzigd
albertooo

'@Kingstown
Ik had gehoopt dat de redactie zou leren. Tijdens de Giro was het ook al belachelijk.

@redactie.
Zet ergens tussen 'wielerforum' en 'wielerkalender' of 'wielerploegen'(wie gebruikt die laatste twee overigens?) een directe link naar een subforum dat puur op doping gericht is. Enige oplossing om mensen wat af te leiden van de volgtopics. En verder gewoon het beleid handhaven, wat vandaag absoluut niet gelukt is.

achtpuntzes

sommige mensen kunnen niet om gaan met teleurstelling. daar kan WF niets aan doen.

Onie

Is het mogelijk op een kopje op de homepage te hebben in het rechtermenu m.b.t. het WK?

Met dan o.a.
Volledige programma
Voorbeschouwing(en)
Voorlopige deelnemerslijsten?

Scheelt wat gezoek :).

Laatst gewijzigd
pirazzi

Af en toe krijg ik een beveiligingswaarschuwing: "Er zijn problemen met het beveiligingscertificaat van deze site." Met daaronder 3 opties: " Ga terug, certificaat weergeven en doorgaan."

richardm

Wanneer er meerdere pagina's zijn, en je klikt door naar de volgende, dan kom je altijd onderaan de pagina terecht. Moet toch mogelijk zijn dat je weer bovenaan bij de eerstvolgende reactie terechtkomt?

Chrys

Ik kan geen reacties op nieuwsberichten meer zien? Ligt niet aan de toon/verberg knop.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik kan geen reacties op nieuwsberichten meer zien? Ligt niet aan de toon/verberg knop.
Dat kan kloppen, meerdere mensen ondervinden dit probleem (waaronder ikzelf). We hebben inmiddels de oorzaak gevonden, waardoor het snel verleden tijd zal zijn.

Update:
Het probleem is verholpen

Laatst gewijzigd
Brownie

Klopt het dat de RSS feed niet meer bijgewerkt wordt? En als het klopt, wordt dat nog recht gezet?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Klopt het dat de RSS feed niet meer bijgewerkt wordt

Dat klopt niet. De RSS feed geeft als laatste bericht dat van Trek wat ik zojuist geplaatst heb.
Heb je nog steeds dit probleem?
Met wat maak je gebruik van de RSS-feed?

Laatst gewijzigd
Brownie

Als ik op die link klik, krijg ik, net zoals in Symbaloo waar ik de RSS feed in heb, het nieuws van 30 september.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Als ik op die link klik, krijg ik, net zoals in Symbaloo waar ik de RSS feed in heb, het nieuws van 30 september.

Dat is vreemd, want bij mij is het laatste nieuws van 9 oktober.
Helpt Ctrl+F5?

Brownie

Nee, ik heb het ook op verschillende computers (en browsers), telefoon en tablet geprobeerd.

Laatst gewijzigd
simplex

Quote:
Ik kan geen reacties op nieuwsberichten meer zien? Ligt niet aan de toon/verberg knop.

Deze quote van gisteren en toen het probleem opgelost doet ook vandaag weer opgeld.

EDIT. Probleem leek inmiddels weer opgelost rond 13:10 , maar is nu 13:20 weer terug.

Laatst gewijzigd
Brownie

Nu werkt de RSS feed wel! :-)

Edit: en nu zie ik weer alleen 30-9 berichten....

Laatst gewijzigd
1 2 ... 6 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.