Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 7 ... 200 201
Hakkie2

In IE 11, windows 10 update de voorpagina niet. Die blijft exact hetzelfde als de eerste keer dat je hem ziet. Pas als je heel IE af sluit en opnieuw start heb je een nieuwe voorpagina, maar die blijft dan ook staan.

Volgens mij speelt dit probleem al sinds windows 10.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Probleem leek inmiddels weer opgelost rond 13:10 , maar is nu 13:20 weer terug.
We weten inmiddels waar het aan ligt, maar het probleem doet zich helaas vaker voor. We werken hard aan een permanente oplossing.

In IE 11, windows 10 update de voorpagina niet. Die blijft exact hetzelfde als de eerste keer dat je hem ziet. Pas als je heel IE af sluit en opnieuw start heb je een nieuwe voorpagina, maar die blijft dan ook staan.

Volgens mij speelt dit probleem al sinds windows 10.

Apart. Ikzelf heb geen Windows 10 dus kan helaas niet met je meekijken. Helpt Ctrl+F5?

Hakkie2

Ctrl+F5 helpt inderdaad wel. Terwijl gewoon op het logo of op homepage drukken (opnieuw naar home) nog steeds niet helpt. Maar goed, het is in elk geval een oplossing.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

als je een beetje aan het pb-en bent (persoonlijke berichten) moet je elke keer berichten een voor een handmatig verwijderen omdat je er maar 50 in je outbox mag hebben staan. tijdrovend en irritant, ik zou graag een 'verwijder alle berichten in een keer' functie zien.

Klootje Kriekeljon

En al vaker gevraagd, een duidelijk melding wanneer je een PB van iemand hebt.

kartje

Ik heb nauwelijks PB's :( ;)

kartje

Bedankt 8.6 om mijn dag op te fleuren ;)

achtpuntzes

'@ kartje:
my pleasure :)

Casperge

Ik zou graag willen dat de reacties van Michel Pollentier in het topic Religie verwijdert worden en dat hij een ban krijgt. De holocaust ontkennen of in de schoenen van links schuiven is laster en daarom strafbaar. Neem a.u.b. actie tegen hem, liefst nog met een aangifte.

Laatst gewijzigd
Don Hamstre

Ik zou de mogelijkheid om als topicstarter reacties te kunnen verwijderen erg prettig vinden. Ik besef dat ik niet van de redactie kan gaan verwachten de forumtopics schoon te houden, die hebben genoeg te doen, maar er moet toch een mogelijkheid komen om je eigen topic schoon te houden.

albertooo

'@Don Hamstre
De topicstarter zou die rechten niet mogen hebben. Wel blijkt maar weer eens de onmacht van het personeel van deze site. Als een discussie compleet erover gaat moet dat of te rapporteren zijn, of gelezen worden door een moderator. Ik zie hier niet eens een report-knop... Alleen onder nieuwstopics kan dit geloof ik.

Don Hamstre

'@albertoo

Waarom zou de topicstarter die rechten niet mogen hebben?
Verder idd met je eens, een report knop zou ook al helpen.

Spruch

Zo krijgt 8.6 dus die 50 berichten in zijn outbox ;)...

albertooo

'@Don Hamstre
Je zou de discussie een bepaalde richting op kunnen sturen, maar ik ben ook fora gewend waar genoeg moderatie is. Het is een idee dat er enkele WF-leden met meer vrije tijd zich opwerpen als mod. Een goede report-knop zou al wonderen doen, of een ignore-functie van iemand in een specifiek topic.

richardm

Casperge kijk even in de spiegel met dat geneuzel van je..

Avatar of
Nick Doup
admin

Hier graag on-topic houden over de verbeterpunten van WielerFlits aub

Don Hamstre

'@albertoo,

Ik zou de discussie kunnen sturen ja, maar dan loopt iedereen ook vanzelf weg. Nu gaat een topic compleet off topic en worden de gekste dingen gezegd en ik kan er niks aan doen. Beetje vreemd, want zonder mij was dat topic er niet geweest, dus dan kan ik ook best regels stellen bij het gebruik ervan lijkt me. Mensen die willen schelden op elkaar mogen gerust hun eigen topic starten, dat kan namelijk iedereen.

Spruch

'@Nick Doup
Nou dat lijkt me duidelijk. Modereren op het forum is de vraag. Lijkt me wel een verbeterpuntje als de meest intolerante meningen heen en weer worden geslingerd zonder dat er iemand ingrijpt van de redactie. Dat is toch wel intriest en lijkt me dat dit verbeterpunt boven aan jullie lijst zou moeten staan.

Spruch

'@ Don Hamstre
Dit soort topics net als dat over politiek ontsporen altijd. Kun je vergif op innemen, er zijn altijd wel een paar gekken die niet weten wat de grens is van wat wel kan en niet kan. In een discussie over wielrennen blijft dat meestal wel onschuldig, maar bij politiek en religie slaan er altijd een paar door, die dat stoer vinden of echt gewoon een steekje los hebben. Beste om gewoon dit soort topics te verwijderen en niet meer op zo'n site te beginnen. Wordt het niet gezelliger door.

Don Hamstre

'@Spruch

Het Religie topic heeft maanden lang prachtig gefunctioneerd, met heel erg veel wederzijds respect. Dat kan dus wel, er hoeft alleen maar 1 troll tussendoor te komen en de discussie loopt uit de hand. Edit je die weg, dan voorkom je een hoop ellende.

Laatst gewijzigd
xistnc

Gewoon ff een PB-tje sturen naar el bosco, die zorgt dan heus wel dat er wat opgeruimd wordt als het er daadwerkelijk 'over' is. Maar misschien niet binnen anderhalve minuut, daar is hopelijk wat begrip voor op te brengen.

Dan hoeft dit topic verder ook niet te 'ontsporen'. ;)

Avatar of
Maxim Horssels
admin

Het vriendelijke verzoek het hier on-topic te houden. Wij waarderen jullie opmerkingen en deze zijn altijd welkom. Maar vergeet niet dat wij ook via andere wegen te bereiken zijn. Indien een topic dreigt te ontsporen dan zijn wij ook te bereiken op redactie[at]wielerflits.nl of mail mij direct via m.horssels[at]wielerflits.nl. Het religie en politiek topic zal tot nader order worden gesloten. Reacties op dat voorlopige besluit wens ik te ontvangen in mijn PB- of e-mail inbox.

Kelder is de Man

Misschien is het al eens voorbijgekomen, maar bij de wielerkalender zie ik niet de veldritwedstrijden staan. Vroeg me af waarom niet, aangezien jullie wel berichten over de resultaten. Of zie ik het mss over het hoofd? Grtjs

Hakkie2

Ik krijg sinds vandaag steeds de full screen melding 'please rotate your device' op wielerflits. Als ik dan mijn ipad draai krijg ik iets van Celtra. Wat is dat en kan dat ook weg? En steeds is echt om de halve minuut... Ik heb er op geen enkele andere site last van.

Laatst gewijzigd
jvh93

Is een wielerflits-app niet iets om wielerflits verder te ontwikkelen?
in kunnen stellen dat je een push melding wilt als er nieuws van je favoriete team is etc.

1 2 ... 7 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.