Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 8 ... 202 203
billi

wel wat opzichtig, afwezig en om de 2 uur een nieuwsbericht, om 12.00 - 14.00 - 16.00

heb ik verder geen problemen mee dat het van te voren zo is ingesteld, maar als er dan echt nieuws is en dat dan niet geplaatst wordt, komt het wel wat vreemd over...
nu bijvoorbeeld met D Moreno naar Movistar, maar mocht er nog 'groter' nieuws zijn dan nog meer ....

edit: t is bekend dat er om (rond) 9.00 het een en ander wordt geplaatst
misschien een idee om dat ergens neer te zetten, wanneer wat te verwachten is

Laatst gewijzigd
waggie

Heeft die Sander toestemming om in 4 forumtopics een enquete te spammen?

Don Hamstre

Sorry hoor, maar het verkiezingstopic sluiten is complete waanzin. Er is geen onvertogen woord in gezegd. Bovendien mag het voetbal en overige sport topic ook wel dicht met de nu gegeven redenatie.

En op mijn netjes gepb'de reactie op de vorige sluitingen is na een aantal dagen nog steeds geen reactie, wat ik ook een beetje jammer vind, want wat heeft het dan voor zin om je aan de regels te houden.

Ik neem aan dat dit bericht waarschijnlijk netjes verwijderd wordt binnen drie minuten, maar ik heb in ieder geval mijn mening gegeven.

LutsenkoFan

Ik zou graag kunnen reageren op de Wielerflits-app en de reacties kunnen lezen. Ik zit vaker op de app wegens school en dan kan ik thuis pas lezen wat er gezegd wordt.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Sorry hoor, maar het verkiezingstopic sluiten is complete waanzin. Er is geen onvertogen woord in gezegd. Bovendien mag het voetbal en overige sport topic ook wel dicht met de nu gegeven redenatie.
Reacties zijn welkom op [email protected]
Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Ik zou graag kunnen reageren op de Wielerflits-app en de reacties kunnen lezen. Ik zit vaker op de app wegens school en dan kan ik thuis pas lezen wat er gezegd wordt.
Dat is helaas niet ingebouwd. Onze mobiele site www.wielerflits.mobi voorziet hier wel in.

Hakkie2

Ik heb nog steeds om de halve minuut tot een minuut ongeveer die fullscreen 'rotate your device' melding. Dat maakt deze site bezoeken op mijn ipad eigenlijk ondoenlijk. Zijn er meer mensen die deze site via een ipad bezoeken en die hier last van hebben? Ik heb er echt alleen hier last van...

achtpuntzes

heu,
ik heb nog geen mailtje gestuurd naar wielerflits omtrent de wat meer diepgaande topics op het forum die de laatste dagen gesloten zijn en ik ga dat ook niet doen.

maar wel heb ik een verbeterpunt, en daar is dit topic voor. geef duidelijk aan wat WF wel en niet wil op het forum. alleen voor spelletjes, of overige sport bijvoorbeeld. of de regel dat je geen maatschappelijke discussies wil op het forum. en of al dan geen politieke of religieuze topics.

keuzes maken, en ons duidelijkheid daarover geven dus. en niet onder het mom van 'het is off-topic' zomaar topics sluiten.

nu mogen we wel over recepten lullen in een topic gestart door iemand die zijn fietsen wilde promoten, maar niet over het vluchtelingenvraagstuk in het vekiezingentopic. beetje scheef vind ik.

overigens ben ik nu zwaar on-topic. ik zou het als een belediging ervaren als jullie deze post zouden editten met; 'on topic, svp.'

Laatst gewijzigd
Fabian.

Ik vind wielerflits qua webdesign een van de beste sites die ik ken.
- Mooi 2 kolommen op elke pagina
- Rechts op elke pagina een stuk of 15 recente artikelen. Mooi dat dit kan.
- Ook de poll is meestal goed.
- Op de hoofdpagina rechts alle wielerwedstrijden. Alleen jammer dat wielerflits geen uitslagen biedt.
- Reacties mooi onderaan, ook nog meestal zinnig (dat is op andere sites wel anders).
- Doet het uitstekend op mobiel, verkleint ook goed mee op kleinere schermen.

Wat kan wielerflits nog verbeteren dan?
- Het is mss een leuk idee om de (voorlopige) wielerteams van 2016 alvast op de site te zetten. Een transferoverzicht vanaf augustus zou ook leuk zijn.
- Als ik een wedstrijd aanklik krijgt ik alleen onzinnige data

StonedCamel

'@8.6:
Hear Hear!
Wat mij betreft is dit 1 van de zaken die van WF zo'n goed concept maakt, het community gevoel en dat je ook gewoon over politiek kunt lullen al is het dan een wielersite. Het kan een weloverwogen keuze zijn om hier dan een andere weg in te slaan, misschien past het wel beter bij de nieuwe status van wielerflits, maar persoonlijk zou ik het zonde vinden.
Dit is dus geen verbeterpunt maar een 'verslechter-ajb-niet'-punt.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Dat maakt deze site bezoeken op mijn ipad eigenlijk ondoenlijk. Zijn er meer mensen die deze site via een ipad bezoeken en die hier last van hebben?
Ikzelf bezoek wf ook regelmatig op de iPad, maar heb deze melding niet. Daardoor erg benieuwd of meer mensen dat hebben en of wij er iets aan kunnen doen.

maar wel heb ik een verbeterpunt, en daar is dit topic voor. geef duidelijk aan wat WF wel en niet wil op het forum.
Eens. Dat gaan we inderdaad beter benoemen.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ Martin:
alvast bedankt :)
dan zit ik er nog over te denken om mijn mening te geven over de regels zelf, maar mocht ik dat doen, zal het per e-mail of pb gaan. ik snap goed dat dit verbetertopic daar niet voor bedoeld is :)

overigens heb ik af en toe nog steeds de melding 'u bent niet ingelogd' als ik de laatste reacties betreffende nieuwsberichten wil bekijken.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik heb ook de 'rotate your device' melding op mijn iPad. Soms kan ik het niet eens wegklikken :(

LinusGerdemann

Wat mij betreft mogen politieke en religieuze discussies gewoon helemaal geweerd worden. Andere sporten als voetbal enz . Liggen nog enigszins in de categorie sport, maar de rest heb jw ook andere fora voor. Ik zou het graag bin sport zien blijven.

achtpuntzes

'@ LG:
ik vond het toch een meerwaarde. aan de andere kant kunnen sommige mensen niet normaal discussieren over die zaken, dus ik heb er begrip voor dat er (waarschijnlijk) een koerswijziging op dat gebied zal komen.

rolei

Zouden de gedupliceerde reacties op het forum kunnen verdwijnen? In sommige spellen heb je vaak dezelfde reacties en het is vrij doordat je nooit twee keer dezelfde post mag maken is dat erg ongebruiksvriendelijk

billi

zet er zelf een '.' of zo achter, heb het ook dikwijls, zeker als een forum topic nogal lang doorloopt

billi

de bewerk tijd staat nog op zomertijd

voorbeeld: ik plaatste een reactie in nieuwsbericht Tour de Provence
een minuut later bewerkte ik de reactie, maar er staat een uur later

is niet echt relevant, maar kan wat raar over komen bij eventuele discussies

by the way: is het mogelijk dat dit ook in het forum zichtbaar wordt
als de bewerkte tijd van een reactie zichtbaar is in het forum scheelt dat voor menigeen veel werk,
kopieren etc bij spellen ed

rolei

Zouden de gedupliceerde reacties op het forum kunnen verdwijnen? In sommige spellen heb je vaak dezelfde reacties en het is vrij doordat je nooit twee keer dezelfde post mag maken is dat erg ongebruiksvriendelijk

Zou ik hier nog reactie op kunnen krijgen?

billi

'@rolei
zie
http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/kinderziektes/page/11
zie reactie Leon dd 1 april 2015 om 18:36

achtpuntzes

zo maar random wat reacties op nieuwsberichten editten. er zit totaal geen lijn in, en het is erg verwarrend. dat kan een stuk beter, vind ik.

verder zouden jullie beter gaan benoemen wat wel/ niet mag op het forum, maar daar heb ik nog niets van gezien en we zijn alweer 3 weken verder.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

zo maar random wat reacties op nieuwsberichten editten. er zit totaal geen lijn in, en het is erg verwarrend. dat kan een stuk beter, vind ik.
Wederom, dit is niet de plek om je frustraties daarover te uiten. Indien je een toelichting wenst op een bepaalde edit, kan dat via [email protected] of via een pb naar ondergetekende.

verder zouden jullie beter gaan benoemen wat wel/ niet mag op het forum, maar daar heb ik nog niets van gezien en we zijn alweer 3 weken verder.
Ik kan mij niet herinneren dat we er ook een deadline op geplakt hebben. De voorbije weken hebben wij voorrang gegeven aan andere zaken, maar dit verbeterpunt is nog zeker niet vergeten ;)

Rodney

http://www.wielerflits.nl/nieuws/121537/david-van-der-poel-stijgt-door-zeges-op-uci-ranking.html/comment-page-1

Het verhaal over de uitleg waarom UCI punten zo belangrijk zijn wordt ineens een filmpje. Kan dat niet gewoon ook in tekst? Ik snap niet zo goed dat er twee middelen door elkaar gebruikt worden. En sowieso haak ik af bij filmpjes (tenzij het koers beelden zijn), maar wellicht ben ik daar de enige in.

Verweggistan

'@rodney: Ik haak ook altijd af bij filmpjes.

petoi

Ik erger me tijdens het off seizoen (alweer) aan artikelen waar geen nieuws instaat en eigenlijk vertaalde versies van nieuwsberichten van andere sites (oa dit bericht over Dumoulin en dit bericht over [Url=http://www.wielerflits.nl/nieuws/121367/froome-moet-beter-zijn-dan-ooit-om-tour-2016-te-winnen.html/comment-page-1]Froome[/url])
Ook komen er soms opeens weken oude interviews van andere sites op deze site te staan omdat ze nog op social media rondt gaan of omdat andere sites ook niet aan het opletten waren. Voorbeeld daarvan is dit bericht over Elisa Longo Borghini

Nogmaals WF zou in mijn opzien in achting stijgen door artikelen maar klakkeloos te kopieren maar er kritisch naar te kijken of er nieuwswaarde in zit en dat nieuws nog wel actueel is. Ik krijg zeker in de winter het gevoel dat de redactie een minimum aan artikelen moet plaatsen omdat er anders geen bezoekers komen.

LinusGerdemann

'@petoi deels mee eens. Ik vind het bericht over Froome wel nieuwswaarde hebben. Het Longo Borghini verhaal had idd op t moment zelf gemoeten. Helemaal mee eens. Misschien een redacteur vrouwenwielrennen aannemen? Ik bied me (vrijwillig) aan.

Zo miste ik bijvoorbeeld een voorbeschouwing op het EK voor dames. Dit terwijl het al jaren een belangrijke damescross is?

1 2 ... 8 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.