Daar heb je een punt, een bericht moet wel van toegevoegde waarde zijn.
In een rustige periode als het off-season moeten we niet in deze valkuil stappen.
Dat lukt de ene keer/dag beter dan de andere.
Dat is niet het geval. We werken niet met quota. Ik geef onze redacteuren enkel mee dat ze moeten zorgen voor een relevant overzicht van wat er de
betreffende dag speelt. Wanneer er geen nieuws is, is er geen nieuws.
Uit onze statistieken blijkt dat er voor deze wedstrijd weinig interesse is/was.
Voor ons blijft dat een belangrijk argument.
We hebben het afgelopen seizoen meer aandacht aan vrouwenwielrennen besteed, maar de interesse valt tot dusver tegen.
Daarom zullen we de verslaggeving voor 2016 niet uitbreiden, maar waarschijnlijk op dezelfde manier doen als in 2015.
ik ben niet de meest fanatieke reageerder maar ik bezoek al enkele jaren dagelijks jullie fijne site. het automatisch afspelen van filmpjes met geluid vind ik echt heel storend. ik snap dat jullie reclameninkomsten moeten genereren en dat dat in de tijd van addblockers best lastig is, maar voor mij zou dit een reden zijn om wf iig op het werk te veruilen voor een andere bron van wielernieuws. afspelen zonder geluid zal misschien een mooie gulden middenweg zijn.
verder een hele fijne site
Tav de redactie Wielerflits.
Verbeterpunt Menu Nieuwsoverzicht.
Is het volgende mogelijk?
Kan achter de tijd en tekst van het nieuwsbericht ook het volgende worden weergegeven?
Namelijk of er een (nieuwe) reactie is binnengekomen op het aangeboden nieuwsbericht.
Zodoende hoef je niet steeds op de tekst te klikken en naar beneden te scrollen om te zien of er een reactie of nog nieuwe reacties zijn binnengekomen.
Bv met de letters R (reactie) of NR (nieuwe reactie).
De mogelijkheid om persoonlijke berichten te versturen is echt een aanwinst. Maar er zijn nog wel wat verbeterpunten te vinden:
- Bij het verwijderen een mogelijkheid om direct terug te gaan naar de out of inbox
- Meerdere PB's gelijk verwijderen, op deze manier duurt het een eeuwigheid.
- Meerdere personen tegelijk een PB sturen (misschien is die optie eral, maar heb ik hem nog niet ontdekt)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.