Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 9 ... 201 202
achtpuntzes

bij de reclame voor de filmpjes mag van mij best een 'sla de reclame over' knop na een seconde of 3 of zo. nu moet je je door 20-25 seconden reclame worstelen aleer je een, vaak nog veel korter, filmpje kan zien. dat is voor mij in ieder geval een veel te hoge drempel.

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

edit redactie: daar gaan we het hier niet over hebben

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik erger me tijdens het off seizoen (alweer) aan artikelen waar geen nieuws instaat en eigenlijk vertaalde versies van nieuwsberichten van andere sites

Daar heb je een punt, een bericht moet wel van toegevoegde waarde zijn.
In een rustige periode als het off-season moeten we niet in deze valkuil stappen.
Dat lukt de ene keer/dag beter dan de andere.

Ik krijg zeker in de winter het gevoel dat de redactie een minimum aan artikelen moet plaatsen omdat er anders geen bezoekers komen.

Dat is niet het geval. We werken niet met quota. Ik geef onze redacteuren enkel mee dat ze moeten zorgen voor een relevant overzicht van wat er de
betreffende dag speelt. Wanneer er geen nieuws is, is er geen nieuws.

Zo miste ik bijvoorbeeld een voorbeschouwing op het EK voor dames. Dit terwijl het al jaren een belangrijke damescross is?

Uit onze statistieken blijkt dat er voor deze wedstrijd weinig interesse is/was.
Voor ons blijft dat een belangrijk argument.

We hebben het afgelopen seizoen meer aandacht aan vrouwenwielrennen besteed, maar de interesse valt tot dusver tegen.
Daarom zullen we de verslaggeving voor 2016 niet uitbreiden, maar waarschijnlijk op dezelfde manier doen als in 2015.

xistnc

Mag dat filmpje van die Downhiller weg? Nu wel gezien en bovendien begint dat jinglebelletje wat irritant te worden. Als het nou dagelijks een nieuw filmpje was, kon het leuk zijn. Nu is het irritant.

StonedCamel

'@xistnc:
Eens, en wellicht ook/iig een idee om hem standaard zonder geluid te starten. Dat is persoonlijk waar ik mij het meest aan stoor (vooral als je op je werk zit niet heel handig...).

yoeri103

ik ben niet de meest fanatieke reageerder maar ik bezoek al enkele jaren dagelijks jullie fijne site. het automatisch afspelen van filmpjes met geluid vind ik echt heel storend. ik snap dat jullie reclameninkomsten moeten genereren en dat dat in de tijd van addblockers best lastig is, maar voor mij zou dit een reden zijn om wf iig op het werk te veruilen voor een andere bron van wielernieuws. afspelen zonder geluid zal misschien een mooie gulden middenweg zijn.

verder een hele fijne site

Laatst gewijzigd
LinusGerdemann

Waar is het weekendinterview? Of tenminste een verklaring waarom er geen is.

Romāns Vainšteins

Wat is dat automatisch starten vd filmpjes tegenwoordig ontzettend irritant zeg. Zullen we daar anders mee kappen?

Don Hamstre

Ook ik ben intussen schijtziek van de filmpjes.
Wanneer gaan jullie trouwens dat prachtige nieuwe forumbeleid aankondigen, bij de volgende Verkiezingen?

billi

die filmpjes mogen van mij ook weg (al begrijp ik dat het inkomsten oplevert)
-ik kijk meestal via m'n tablet, en daar duurt het extra lang voordat de reacties onder de nieuwsberichten zichtbaar zijn (extra wachten door de filmpjes)
-op de pc heb ik geen probleem met langer wachten

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Wat is dat automatisch starten vd filmpjes tegenwoordig ontzettend irritant zeg.

afspelen zonder geluid zal misschien een mooie gulden middenweg zijn
De manier waarop het momenteel weergegeven wordt, is inderdaad niet ideaal voor de gebruikservaring. Gezien de feedback die ik op verschillende manieren ontvangen heb, zullen we dit in de nabije toekomst aanpassen.

Waar is het weekendinterview? Of tenminste een verklaring waarom er geen is.
We streven ernaar om elk weekend een interview te plaatsen, maar dat lukt helaas niet iedere week. Dat kan verschillende redenen hebben, waarover we niet in detail treden.

Wanneer gaan jullie trouwens dat prachtige nieuwe forumbeleid aankondigen, bij de volgende Verkiezingen?
Hoeft niet zo lang te duren :) Ik verwacht voor de jaarwisseling duidelijke, nieuwe richtlijnen met jullie te kunnen delen.

Laatst gewijzigd
billi

bedankt voor de antwoorden :)

Romāns Vainšteins

edit redactie: gedraag je!

Laatst gewijzigd
Fanny

Tav de redactie Wielerflits.
Verbeterpunt Menu Nieuwsoverzicht.
Is het volgende mogelijk?
Kan achter de tijd en tekst van het nieuwsbericht ook het volgende worden weergegeven?
Namelijk of er een (nieuwe) reactie is binnengekomen op het aangeboden nieuwsbericht.
Zodoende hoef je niet steeds op de tekst te klikken en naar beneden te scrollen om te zien of er een reactie of nog nieuwe reacties zijn binnengekomen.
Bv met de letters R (reactie) of NR (nieuwe reactie).

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De mogelijkheid om persoonlijke berichten te versturen is echt een aanwinst. Maar er zijn nog wel wat verbeterpunten te vinden:

- Bij het verwijderen een mogelijkheid om direct terug te gaan naar de out of inbox
- Meerdere PB's gelijk verwijderen, op deze manier duurt het een eeuwigheid.
- Meerdere personen tegelijk een PB sturen (misschien is die optie eral, maar heb ik hem nog niet ontdekt)

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Goede punten rahim, ikzelf ben hier ook al eens tegenaan gelopen. Zou stuk voor stuk een verbetering zijn, we gaan het bekijken.

billi

af en toe komt er een cofidis reklame (bovenaan) welke echt megagroot is in vergelijking met andere reklame advertenties

Noud89

Wat rahims zei wou ik hier ook gaan zeggen. De PB's en masse kunnen verwijderen zou echt heel prettig zijn.

En een wielerflits chat zou ook leuk zijn. ;)

Leukefans

Kwam hier om dezelfde reden als Rahims en Noud89, ik vermoed dat onze volle inbox wel eens met het Wielermaster CQ spel te maken zou kunnen hebben. ;)
In elk geval is dat verwijderen momenteel heel erg omslachtig, best vervelend...

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Goed om te zien dat de loeiirritant startende filmpjes er niet meer zijn, o wacht.

billi

ik krijg bij wielerflits weer veel beveiligingsrisico waarschuwingen

billi

advertentie 'cross training' op homepage :(

niet de gewone advertentie maar de andere is zeer irritant, die onder in het beeld blijft hangen, en meebeweegt als je aan het scrollen bent

ikbenprocycling

vreselijk die reclamefilmpjes. worden een plaag. werken totaal averechts

Laatst gewijzigd
Daan°

Inderdaad, wat Noud89 zegt! Een Wielerflits Chat zou super zijn! Kan hier aan gewerkt worden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat is de meerwaarde van een chat, dat gebeurt hier toch al voldoende. Start een chattopic en je hebt hetzelfde. Zie daar geen meerwaarde in

1 2 ... 9 ... 201 202

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.