Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 10 ... 198 199
xistnc

Er komt een valse WhatsApp-foutmelding mee bij het laden van de mobiele site van WF. Kunnen jullie daar naar kijken?

Wim Kruithof

Wat een ongenadig storende reclame onderin die voortdurend het beeldscherm vult als ik in de buurt kom.

Vervolgens is het kruisje ook nog bijna onvindbaar, om extra aandacht te trekken. Naar en irritant en jammer dat Wielerflits zich steeds vaker aan zulke overheersende reclame conformeert.

Borsje

Ook vanavond lukt het me niet om op mijn iPad de reacties onder de nieuws items te lezen. Komen gewoon niet tevoorschijn. Dat irritante Videofilmpje doet het prima......

billi

idem hierboven:
-het lukt soms niet om de reacties onder de nieuws items te zien, bij refreschen wel (op pc)

iets anders:
-website lijkt trager geworden, weet wel niet of dat bij anderen ook zo is
-forum topic: na 1000 reacties springt bij het reageren terug naar blz 1, beetje vervelend

LinusGerdemann

Eens met hierboven. Die filmpjes zijn zo schreeuwend aanwezig dat het neigt tot site wegklikken. Heb idd ook het idee dat de site hier trager van wordt.

achtpuntzes

ja, de website is trager geworden.
hier thuis op mijn eigen PC is het nog wel te doen, maar van de week op de laptop van mijn pa dus niet. het inladen van alles duurt vreselijk lang! de oorzaak zal liggen in de vele (reclame)filmpjes

@ elbosco:
heb je een pb-tje verstuurt waar ik er nader op inga, omdat ik weet dat jullie liever niet hebben dat ik openbaar spreek over een bepaalde reclameblocker.

verder heb ook ik problemen gehad met het niet verschijnen van de reacties onder de nieuwsberichten, terwijl die er wel waren.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

idem hierboven:
-het lukt soms niet om de reacties onder de nieuws items te zien, bij refreschen wel (op pc)
Klopt, bekende bug, we proberen het te verhelpen. Ctrl+f5 helpt, maar is natuurlijk niet de bedoeling.

heb je een pb-tje verstuurt waar ik er nader op inga
bedankt, ik stuur je een reactie

achtpuntzes

ik ervaar sinds vandaag een zeer hinderlijke bug bij het surfen op de site. bij een reactie plaatsen, aanpassen of gewoon surfen krijg ik de volgende melding:
'weet u zeker dat u deze pagina wil verlaten?
bericht webpagina:
false'
en het enige dat ik dan nog kan doen is op 'webpagina sluiten'drukken, en dan wordt geheel wf afgesloten.
dit heb ik zowel op laptop als pc, dus aan het apparaat ligt het niet.

Laatst gewijzigd
billi

heb daar tot nog toe geen last van gehad, niet op pc, niet op tablet

mhp88

'@ redactie
Hoe is de voortgang om op het forum de beginpost vast te zetten, zodat deze altijd kan worden gezien, vooral handig voor spellen? Dit was al een keer gevraagd en jullie hadden het hoog op jullie verlanglijstje staan. Ik was benieuwd hoe het er voor staat. Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ billi:
die bug was me nog niet opgevallen, maar sinds vandaag dus al tientallen keren gehad. valt niet meer fatsoenlijk te surfen op WF voor mij. :(

Laatst gewijzigd
billi

'@achtpuntzes
kan dat misschien aan de browser of provider liggen?
ben zelf redelijk wat op wf en de meeste ongemakken merk ik ook wel, maar deze niet, viel me op, vandaar

de laatste tijd wel weer van die veiligheidsmeldingen over licentie website of zoiets dergelijks, als ik t weer is zie, zal ik hier de melding weergeven

Wim Kruithof

Sinds deze week naast mijn (zakelijke) Blackberry eindelijk een android. Direct de app van Wielerflits gedownload... klopt het dat je in deze app helemaal niet meer kunt inloggen of reageren? Ik zie ook geen reacties meer...

Wellicht al een aantal keer besproken, maar ik kan het zo gauw niet vinden. Excuses ervoor.

Avatar of
Nick Doup
admin

Sinds deze week naast mijn (zakelijke) Blackberry eindelijk een android. Direct de app van Wielerflits gedownload… klopt het dat je in deze app helemaal niet meer kunt inloggen of reageren? Ik zie ook geen reacties meer…

Wellicht al een aantal keer besproken, maar ik kan het zo gauw niet vinden. Excuses ervoor.


Dat klopt. De app is alleen voor berichten, interviews, voorbeschouwingen en de kalender. Daaronder staan geen reacties en er kan niet ingelogd worden.

Wim Kruithof

ok, thx Nick.

petoi

Was WF wel aanwezig op de presentatie van LottoNL Jumbo? Ik zie alleen maar berichten die iedereen had kunnen schrijven op basis van de stream en het persbericht.

achtpuntzes

er was vanmiddag een teamprestatie van TLj die ik niet gezien heb, en jullie halen daar stukjes uit om dan meerdere berichten te plaatsen die elkaar soms nog wat tegenspreken ook. was het niet beter om een uitgebreid artikel te plaatsen waarin alles werd besproken? dus een persoon naar de teampresentatie sturen die daar een goed en kwalitatief bericht over schrijft? komt me nu nogal rommelig over.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Nick Doup
admin

'@petoi
Ik was aanwezig, samen met Maxim Horssels.

petoi

oh maar komen daar nog wat artikelen uit met meer informatie dan wat er in de persberichten en presentatie staat? Want zo lijkt heb je er eigenlijk weinig aan gehad (in directe zin dan).

Avatar of
Nick Doup
admin

'@petoi
Wij hebben inderdaad meer informatie verzameld dan enkel de presentatie. Dat zal later verschijnen op de website.

billi

Het algemeen bekende, meegedeelde nieuws is voor direct, lijkt me logisch, meegaan met de algemene berichtgeving. De 'ontfutselde' informatie komt daarna, moet mogelijk nog gecheckt worden en uitgewerkt, maar wacht liefst niet te lang voor een ander medium er mee komt, mogelijk zijn het ook intervieuws.
Goed bezig

Knaljaas

Al eerder eens gepost, maar ik herhaal het nog maar eens: waarom krijgen de voorbeschouwingen geen gekleurd label (genre "breaking", " wildcards",..?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Al eerder eens gepost, maar ik herhaal het nog maar eens: waarom krijgen de voorbeschouwingen geen gekleurd label (genre “breaking”, ” wildcards”,..?
Hebben we wel overwogen, maar omdat we er al 'Voorbeschouwing' voor hebben staan, zou het dubbelop worden.

tdb

Sinds een paar dagen kom ik bij het bekijken van het Lotto-Jumbo 2016 forumtopic standaard op de eerste pagina uit ipv op de meest recente pagina.
Dit gebeurd ook na het posten van een bericht in dit topic.

Mogelijk komt dit doordat het topic recent de 1000 posts heeft gepasseerd?

achtpuntzes

'@ tdb:
hier hetzelfde probleem.

1 2 ... 10 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.