Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 59 ... 198 199
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Verwijderen jullie de artikelen van Materiaalzone na 1 dag? Ik kan die van het tijdritpak van Dumoulin niet meer openen.
Inmiddels verholpen. Had met de lay-out te maken, die kwam niet helemaal lekker over. Het is de bedoeling dat de artikelen beschikbaar blijven.

Laatst gewijzigd
xistnc

Misschien een idee om bij een prijsvraag waar een boek te winnen is, minimaal de auteur te vermelden en eventueel wat extra info? Sowieso jammer dat het niet mogelijk is om in de reacties te verwijzen naar het item bij Tour du Jour, featuring Sagan himself ;)

Joachim

Ik wil de voorbeschouwing voor het WK van de profs lezen, maar die vind ik niet op de homepage. Natuurlijk staan de recentste artikels in the picture, maar de voorbeschouwing op het wereldkampioenschap mag op dit moment nog wel een prominente plaats op de site innemen lijkt me, ook al is die al enkele dagen geleden gepost. Ik vind ze nog wel snel door op nieuwsoverzicht te klikken, maar het zou toch mogelijk moeten zijn om zo'n voorbeschouwing tot de dag van de wedstrijd vast te maken aan de homepage van Wielerflits.

Charlie33

Komt die Jeroen Toet weer terug als presentator bij WFLive? Maxim vind ik als gast veel beter uit de verf komen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Komt die Jeroen Toet weer terug als presentator bij WFLive? Maxim vind ik als gast veel beter uit de verf komen.
De presentatie van Jeroen was tijdelijk vanwege de aanwezigheid van Maxim in de Vuelta. Maxim is sinds maandag terug als presentator en zal ook de komende afleveringen presenteren.

Laatste man

Is er wellicht een andere manier om de resultaten van een koers te laten zien? Ik snap jullie samenwerking met PCS, maar steeds vaker duurt het lang voordat de uitslag volledig is. Ook een top 10 duurt steeds langer. Dat begint wat slordig te staan onder nieuwsberichten.

achtpuntzes

dat lijkt me onwenselijk, Sepiroth.

fabrikanten willen best hun producten hier besproken hebben, maar als zo'n product nou tegenvalt en slechte cijfers krijgt zullen diezelfde producenten dat niet leuk vinden. en als zo'n bericht over een product flink gesponsord wordt, kan WF dan nog wel objectief zijn?

dus doe maar niet.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

fabrikanten willen best hun producten hier besproken hebben, maar als zo’n product nou tegenvalt en slechte cijfers krijgt zullen diezelfde producenten dat niet leuk vinden. en als zo’n bericht over een product flink gesponsord wordt, kan WF dan nog wel objectief zijn?
Klinkklare onzin.
Wij schrijven in Materiaalzone wat we vinden, ongeacht wat anderen daar van denken. Een rating systeem vind ik een goed idee, dat gaat er in de toekomst zeker komen.

achtpuntzes

nou nou, Martin...

ik wil best geloven dat je zo onafhankelijk mogelijk blijft hoor. maar denk je niet dat als een besproken product een negatieve beoordeling krijgt dat diezelfde producent in de toekomst nog wil meewerken aan de materiaalzone?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

maar denk je niet dat als een besproken product een negatieve beoordeling krijgt dat diezelfde producent in de toekomst nog wil meewerken aan de materiaalzone?
Als de kritiek terecht is, waarom niet?
Voor ons is het in ieder geval niet iets om rekening mee te houden.

Kingstown

De benadering in de van Moorsel affaire heeft een behoorlijke kras op jullie geloofwaardigheid als onafhankelijk journalistiek medium gemaakt, dus ik vind 8.6 zijn terughoudendheid meer dan begrijpelijk.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Zo werkt het natuurlijk niet. Ik wacht alvast met spanning af wanneer jullie een 52 met de grond gelijk maken hiero.

achtpuntzes

'@ Sepiroth:"
ik heb als man de afwijking dat ik totaal niet geinteresseerd ben in auto's/motoren en heb in heel mijn leven nog nooit zo'n blad gelezen, zelfs niet ergens in de een of andere wachtkamer.

buiten mijn bedenking in deze moet ik ook complimenten maken, ik vind die materiaalzone op zich een geweldig initiatief, en daarnaast is de verslaggeving betreffende het dameswielrennen enorm gegroeid en inmiddels volwassen geworden. top! :)

maar als er in een gesponsord artikel een product besproken wordt dat bewierookt wordt door wf en alleen maar hoge cijfers krijgt dan ga ik dat alleen al door de schijn van belangenverstrengeling toch met een korreltje zout nemen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tot nu toe lees ik vooral interviews over materiaal met de leverancier en gebruiker. Dan krijg je natuurlijk ook een ander verhaal dan als je zelf een product gaat testen. Als het ooit die kant opgaat wordt het pas echt interessant.

Romāns Vainšteins

Veer-in-de-reet artikelen is men allang volledig voor afgestompt. Het zou pas klasse zijn als ze 1 fiets door een select gezelschap Flitsers af laten raggen en door hen de balans op laten maken.

achtpuntzes

vraagje:

Waarom stuurt WF een redacteur naar uitgerekend deze (ronde van Turkije) koers? zonde van het geld en de moeite want er is nauwelijks belangstelling voor. of betaalt grote vriend Erdogan alles? anders kan ik het echt niet begrijpen.

anyway, toch maar veel plezier Youri, en moge je gevrijwaard blijven van problemen.

Laatst gewijzigd
tom_vb

Is er geen andere manier om de top 10 van een wedstrijd onder een nieuwsbericht te plaatsen? De laatste tijd staan er veel fouten op Procyclingstats en ze worden ook steeds trager met het posten van resultaten.

Piet Lut

Zijn idd wat trager soms maar fouten die ik opmerk zijn fouten waar zij ook weinig aan kunnen doen volgens mij.

Tevens kunnen ze er bij PCS ook niks aan doen dat koersen als Milano-Torino en Il Lombardia ed hun uitslagen laat publiceren.

Een top 10 nu van die kutkoers in Turkije die oo tv niet klopt kunnen uitslagen sites zoals PCS toch ook niks aan doen?

tom_vb

Vandaag stond eerst Gavazzi een tijdje op plek 2 bij PCS terwijl het duidelijk Benfatto was.
De laatste tijd staan volledige uitslagen ook gewoon veel sneller op sites als CQ of Worldcyclingstats.

Piet Lut

Wat een nonsens. Op Cq staat helemaal niks van turkije . Die andere (waar ik tot op vandaag nog nooit van gehoord had heeft enkel een incorrecte top 10

Enkel PCS en firstcycling hebben de volledige uitslag van vandaag

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij heeft WCS op dit moment ook alleen maar de top 10. Ze zijn gewoon afhankelijk van de info die ze binnen krijgen. En daar kan in eerste instantie wel eens een foutje tussen zitten als je snel wilt zijn (info via de media is niet altijd meteen correct).

Piet Lut

Al die verzamelwebsites zijn afhankelijk wat tot.stiming.com publiseert.

Romāns Vainšteins

Goede beurt dat Reichenbach-Moscon artikel.

tom_vb

'@Piet Lut en Rahimns
Ik heb het niet enkel over vandaag maar over de laatste maanden. Het valt me op dat er steeds meer fouten in de uitslagen staan en dat het steeds langer duurt. Het duurt bv ook veel langer tot een startlijst op PCS staat terwijl ze al een tijdje beschikbaar zijn op andere sites.

Procyclingstats heeft dan wel al een soort van volledige uitslag van Turkije maar er staan nog steeds fouten in.

Laatst gewijzigd
Piet Lut

Ik zou zeggen, niet meer bezoeken die website dan. Genoeg alternatieven

Zo bezoek ik al jaren niet meer wielerupdaye.nl of cyclingweakly omdat ze niet voldoen aan mijn maatstaaf

1 2 ... 59 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.