Ik wil de voorbeschouwing voor het WK van de profs lezen, maar die vind ik niet op de homepage. Natuurlijk staan de recentste artikels in the picture, maar de voorbeschouwing op het wereldkampioenschap mag op dit moment nog wel een prominente plaats op de site innemen lijkt me, ook al is die al enkele dagen geleden gepost. Ik vind ze nog wel snel door op nieuwsoverzicht te klikken, maar het zou toch mogelijk moeten zijn om zo'n voorbeschouwing tot de dag van de wedstrijd vast te maken aan de homepage van Wielerflits.
dat lijkt me onwenselijk, Sepiroth.
fabrikanten willen best hun producten hier besproken hebben, maar als zo'n product nou tegenvalt en slechte cijfers krijgt zullen diezelfde producenten dat niet leuk vinden. en als zo'n bericht over een product flink gesponsord wordt, kan WF dan nog wel objectief zijn?
dus doe maar niet.
Wij schrijven in Materiaalzone wat we vinden, ongeacht wat anderen daar van denken. Een rating systeem vind ik een goed idee, dat gaat er in de toekomst zeker komen.
'@ Sepiroth:"
ik heb als man de afwijking dat ik totaal niet geinteresseerd ben in auto's/motoren en heb in heel mijn leven nog nooit zo'n blad gelezen, zelfs niet ergens in de een of andere wachtkamer.
buiten mijn bedenking in deze moet ik ook complimenten maken, ik vind die materiaalzone op zich een geweldig initiatief, en daarnaast is de verslaggeving betreffende het dameswielrennen enorm gegroeid en inmiddels volwassen geworden. top! :)
maar als er in een gesponsord artikel een product besproken wordt dat bewierookt wordt door wf en alleen maar hoge cijfers krijgt dan ga ik dat alleen al door de schijn van belangenverstrengeling toch met een korreltje zout nemen.
vraagje:
Waarom stuurt WF een redacteur naar uitgerekend deze (ronde van Turkije) koers? zonde van het geld en de moeite want er is nauwelijks belangstelling voor. of betaalt grote vriend Erdogan alles? anders kan ik het echt niet begrijpen.
anyway, toch maar veel plezier Youri, en moge je gevrijwaard blijven van problemen.
Zijn idd wat trager soms maar fouten die ik opmerk zijn fouten waar zij ook weinig aan kunnen doen volgens mij.
Tevens kunnen ze er bij PCS ook niks aan doen dat koersen als Milano-Torino en Il Lombardia ed hun uitslagen laat publiceren.
Een top 10 nu van die kutkoers in Turkije die oo tv niet klopt kunnen uitslagen sites zoals PCS toch ook niks aan doen?
'@Piet Lut en Rahimns
Ik heb het niet enkel over vandaag maar over de laatste maanden. Het valt me op dat er steeds meer fouten in de uitslagen staan en dat het steeds langer duurt. Het duurt bv ook veel langer tot een startlijst op PCS staat terwijl ze al een tijdje beschikbaar zijn op andere sites.
Procyclingstats heeft dan wel al een soort van volledige uitslag van Turkije maar er staan nog steeds fouten in.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.