In de huidige poll beste Nederlandse renner staat 'Iemand anders... (Laat weten in de reacties)' momenteel tweede in de stand. Ik kom deze poll tegen op de hoofdpagina en onder artikels, maar zou het misschien niet mogelijk zijn ergens in de poll een link naar het desbetreffende bericht te plaatsen?
Ben wel benieuwd welke 'iemand anders' deze stemmers bedoelden, maar het bericht gaan zoeken is weer zo'n opgave voor luie gebruikers als ik...
Maandje terug plaatste ik het bovenstaande, maar daar geen reactie op gehad. Inmiddels een periode de website alleen maar benaderd met WiFi verbinding en mijn dataverbruik is weer terug op het oude niveau. Daardoor lijkt het me toch wel zeker door Wielerflits te komen. Kan er misschien naar gekeken worden om dit verbruiksvriendelijker te maken? :)
Dergelijke advertenties zijn voor ons een belangrijke bron van inkomsten
Als alternatief zou je onze app kunnen gebruiken, waar deze niet in geladen worden.
Het is niet dat we helemaal niet over strandraces schrijven (zie hier)
Vorig jaar was er zelfs een voorbeschouwing op het NK
De artikelen die we erover schreven, werden niet heel erg goed gelezen.
Vandaar dat het voor ons op dit moment geen prioriteit is (en we bijvoorbeeld niet over Egmond-Pier-Egmond hebben bericht)
Omdat we in onze app anders werken (met een reader die de nieuwsberichten en de foto's laadt) is het dataverkeer wel lager dan met de mobiele site.
Als ik via mijn internet op mijn mobiel naar de site ga en snel een artikel aan wil klikken, verspringt de site vaak nog een keer of 3 waardoor je steeds bij een verkeerd artikel uitkomt. Het lijkt alsof er nog reclame ingevoegd moet worden of iets dergelijks. Kan dat veranderd worden zodat ik niet steeds 3 keer op een artikel hoef te klikken voordat ik de goede krijg?
Vanmorgen terug van een paar dagen Frankrijk. Benieuwd hoe het Van der Poel is vergaan in Nommay. Geen letter te bespeuren. Wel oude verhalen van Lefevre en ander nieuws van weken oud. Zelfs een verslag van het NK bij de vrouwen nog en verder veel stukken die al wekenlang op de site staan. In de krant lees ik net dat VdP zelfs de wereldbeker definitief heeft gewonnen. Blijkbaar niet de moeite waard om op maandag dat nog te vermelden. Wat een nieuwskeuze bij WF!
Volgens mij snapt Sooike niet hoe de site werkt. Je kunt bij het nieuwsoverzicht kiezen voor 'uitegebreid' en 'lijst'. Ik zou Sooike de optie 'lijst' adviseren. En dat hij maar 'oud' nieuws blijft zien komt omdat er op de voorpagina de categorieën 'interviews' en 'vrouwenwielrennen' staan. Daar staan gewoon de meest recente interviews van WF zelf (soms is dat inderdaad al een tijd geleden, maar dat is niet het punt van die rubriek) en de meest recente berichten over vrouwenwielrennen (soms kan dat ook al een tijdje geleden zijn, maar ook hier is dat niet het punt).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.