Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 64 ... 198 199
Leukefans

In de huidige poll beste Nederlandse renner staat 'Iemand anders... (Laat weten in de reacties)' momenteel tweede in de stand. Ik kom deze poll tegen op de hoofdpagina en onder artikels, maar zou het misschien niet mogelijk zijn ergens in de poll een link naar het desbetreffende bericht te plaatsen?
Ben wel benieuwd welke 'iemand anders' deze stemmers bedoelden, maar het bericht gaan zoeken is weer zo'n opgave voor luie gebruikers als ik...

SolitaryShell

Waar is mijn reactie bij 'Landa' gebleven?

TiesW

'@SolotaryShell er lijken een paar reacties weg te zijn gevallen. Hoe dat is gebeurt weet ik niet maar ik ga het proberen voor je uit te zoeken.

Grupetto

Trainingslogboek toevoegen: Registratie om het aantal gereden kilometers bij te houden en wel per week-maand- jaar. Ook met een grafische weergave. Gelijk naar het voorbeeld van www.wielertoerist.be

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Waar is mijn reactie bij ‘Landa’ gebleven?
Bij dit artikel is de headline kort na publicatie gewijzigd, waarna de reacties gereset zijn.

Materiaalzone is stil gevallen. Lukt het niet om er genoeg respons op te krijgen of is het een Winterpauze?
In de winterperiode ligt de frequentie van artikelen inderdaad wat lager. Neemt niet weg dat we druk bezig zijn met de invulling voor 2018, zodat we tijdens het nieuwe seizoen meerdere artikelen per week kunnen presenteren.

Romāns Vainšteins

Een subforum voor veldrijden zou een belangrijke verbetering kunnen zijn mbt dit mooie forum.

Poeksel

Maar dat is er toch? Afgezien van het veldritspel wordt er overigens weinig gepost.

http://www.wielerflits.nl/wielerforum/forum/wielersport/veldrijden

Laatst gewijzigd
MatthiasVDH

Iets aan de instellingen veranderd voor het nieuwe jaar? De nieuwsberichten staan nu standaard met afbeelding, terwijl ik ze vroeger altijd in lijst zag. Moet ik dat bij elk bezoek aanpassen of kan ik mijn keuze ergens vastleggen?

Mathieu Moller

Zelfde ''probleem'' hier. Ook viel me op dat de tags bij het bericht omtrent de tenues van UAE door elkaar staan. Ze passen niet op één regel, maar staan wel over elkaar heen gepropt, waardoor ze niet leesbaar zijn.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Nick Doup
admin

'@MatthiasVDH @Mathieu Moller
Dat is ons ook opgevallen, we gaan het proberen op te lossen.

Tinkerbell

Ik heb dit probleem ook en als ik het me goed herinner was het vorig jaar ook het geval maar is het toen uiteindelijk opgelost. Dus ik ga er vanuit dat het ook nu weer goedkomt.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het lijkt mij handig als nieuwe artikelen voor de materiaalzone ook in de algemene feed verschijnen, niet dan? nu zijn dat de enige die er missen. Kwam er wat laat achter dat jullie alweer twee nieuwe updates hebben gepost.
Goede tip, gaan we voor zorgen

tinyriconen

(Ik zag het niet op de laatste pagina’s van het topic).. Ik vermoed dat sinds de toevoeging van de automatisch afspelende videos bij nieuwsberichten (mobiel) wielerflits.nl mijn MB’s opslurpt. Mijn verbruik is plots verzesvoudigd sinds ongeveer 1 oktober, zonder een verandering van gebruik. Het is van mijn kant niet verder te definiëren dan dat het vebruik van Chrome afkomstig is, maar Wielerflits is slechts een van de weinige pagina’s die ik structureel bezoek. Enig idee?

Maandje terug plaatste ik het bovenstaande, maar daar geen reactie op gehad. Inmiddels een periode de website alleen maar benaderd met WiFi verbinding en mijn dataverbruik is weer terug op het oude niveau. Daardoor lijkt het me toch wel zeker door Wielerflits te komen. Kan er misschien naar gekeken worden om dit verbruiksvriendelijker te maken? :)

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Kan er misschien naar gekeken worden om dit verbruiksvriendelijker te maken?
We hebben ernaar gekeken, maar besloten om de situatie te laten zoals deze nu is.
Dergelijke advertenties zijn voor ons een belangrijke bron van inkomsten

Als alternatief zou je onze app kunnen gebruiken, waar deze niet in geladen worden.

tinyriconen

Duidelijk. Als dat tot inkomstenverlies zou leiden dan kan ik me daar zeker wat bij voorstellen. Advertenties horen erbij :)
Oh, een app! Dat is een hele goede. Wist nog niet van het bestaan hiervan. Direct geïnstalleerd. Thanks!

Rufusvb

Allereerst doen jullie topwerk! Ben vrijwel altijd erg te spreken over de website, de app, de artikelen etc.

Alleen...waarom doen jullie niks met de strandraces?

Diever

Hoe is het dataverbruik van de app? Ik heb nu mijn JavaScript uit moeten zetten wil ik wf blijven bezoeken op mijn tel

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Alleen…waarom doen jullie niks met de strandraces?

Het is niet dat we helemaal niet over strandraces schrijven (zie hier)
Vorig jaar was er zelfs een voorbeschouwing op het NK
De artikelen die we erover schreven, werden niet heel erg goed gelezen.
Vandaar dat het voor ons op dit moment geen prioriteit is (en we bijvoorbeeld niet over Egmond-Pier-Egmond hebben bericht)

Hoe is het dataverbruik van de app? Ik heb nu mijn JavaScript uit moeten zetten wil ik wf blijven bezoeken op mijn tel
Exacte cijfers heb ik niet voor je, al zijn er volgens mij wel apps om dat te kunnen meten.
Omdat we in onze app anders werken (met een reader die de nieuwsberichten en de foto's laadt) is het dataverkeer wel lager dan met de mobiele site.

Patat Lefevre

Als ik via mijn internet op mijn mobiel naar de site ga en snel een artikel aan wil klikken, verspringt de site vaak nog een keer of 3 waardoor je steeds bij een verkeerd artikel uitkomt. Het lijkt alsof er nog reclame ingevoegd moet worden of iets dergelijks. Kan dat veranderd worden zodat ik niet steeds 3 keer op een artikel hoef te klikken voordat ik de goede krijg?

sooike

Vanmorgen terug van een paar dagen Frankrijk. Benieuwd hoe het Van der Poel is vergaan in Nommay. Geen letter te bespeuren. Wel oude verhalen van Lefevre en ander nieuws van weken oud. Zelfs een verslag van het NK bij de vrouwen nog en verder veel stukken die al wekenlang op de site staan. In de krant lees ik net dat VdP zelfs de wereldbeker definitief heeft gewonnen. Blijkbaar niet de moeite waard om op maandag dat nog te vermelden. Wat een nieuwskeuze bij WF!

MatthiasVDH

http://www.wielerflits.nl/nieuws/318989/van-der-poel-boekt-25e-seizoenszege-in-nommay.html
Je hebt zelf al een reactie achtergelaten hier...

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Volgens mij snapt Sooike niet hoe de site werkt. Je kunt bij het nieuwsoverzicht kiezen voor 'uitegebreid' en 'lijst'. Ik zou Sooike de optie 'lijst' adviseren. En dat hij maar 'oud' nieuws blijft zien komt omdat er op de voorpagina de categorieën 'interviews' en 'vrouwenwielrennen' staan. Daar staan gewoon de meest recente interviews van WF zelf (soms is dat inderdaad al een tijd geleden, maar dat is niet het punt van die rubriek) en de meest recente berichten over vrouwenwielrennen (soms kan dat ook al een tijdje geleden zijn, maar ook hier is dat niet het punt).

WernerFranke

Als je er een paar dagen niet was, kun je ook het nieuwsoverzicht http://www.wielerflits.nl/nieuwsoverzicht bekijken.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Als ik via mijn internet op mijn mobiel naar de site ga en snel een artikel aan wil klikken, verspringt de site vaak nog een keer of 3 waardoor je steeds bij een verkeerd artikel uitkomt. Het lijkt alsof er nog reclame ingevoegd moet worden of iets dergelijks. Kan dat veranderd worden zodat ik niet steeds 3 keer op een artikel hoef te klikken voordat ik de goede krijg?
Bedankt voor de tip, gaan we oplossen!

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik kan dat probleem van patat lefevre bevestigen @martin van den Bosch. Geduld is een schone zaak op de mobiel omdat je altijd ergens anders uitkomt dan dat je denkt.
Het is inderdaad geen uniek probleem en komt bij iedere gebruiker voor. We gaan er werk van maken.

1 2 ... 64 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.