Het automatisch starten van hetzelfde filmpje bij iedere topic stoort mij nogal. Kan dit niet anders?
In andere topics zag ik dat ik hierin niet de enige ben.
Vooral op mijn telefoon vind ik dit erg storend.
suggesties /optie zijn:
- in zijn geheel niet automatisch afspelen.
- niet op mobile automatisch afspelen.
- wisselende filmpjes die gerelateerd zijn aan het topic.
- na 3 keer afspelen niet meer automatisch afspelen
- optie dit aan of uit te zetten bij optiescherm
- helemaal verwijderen.
Kunnen die autoplay video's wat minder?
Vast al eens gepost, maar ik vind het erg vervelend dat de video's automatisch starten op bijna elke pagina. Het zijn vaak video's die niks te maken hebben met het onderwerp op de pagina.
Ik snap dat wielerflits inkomsten nodig heeft uit bijvoorbeeld de reclame's die met de video ook automatisch starten, en zo een adblocker (die ik niet gebruik) omzeilen.
Omdat alles gemute is vind ik het op mijn computer thuis ook nog tot daar aan toe. Maar onderweg is het heel vervelend:
A. omdat mijn data er zo ongemerkt uit vliegt
B. omdat de site steeds mijn muziek pauzeert om prio te geven aan de automatisch gestarte video.
'@ pirazzi:
Dat is niet de vraag.
Ik weet niet wat de nieuwe privacywetgeving hier over zegt, maar volgens mij is mijn account MIJN account en bepaal ik wat daarmee gebeurt.
Ik snap best dat websites zoals wielerflits graag hebben dat je account gewoon blijft aangezien het aantal flitsers wel van invloed zal zijn op de reclameinkomsten, maar het zou allerminst netjes zijn als er geweigerd wordt om accounts op te zeggen.
Benieuwd hoe Martin hier tegenaan kijkt.
Stuur even een mailtje naar [email protected]
Dan verwijderen wij het account
Staat ook zo vermeld in onze Privacy Policy
'@Edjahh
Dat heb ik inderdaad ook. Als ik in de auto zit, ergens parkeer, en tijdens het Spotify streamen even wielerflits open dan is het automatisch over met mijn luisterplezier. Erg storend. Sowieso is de site wel mobielonvriendelijk te noemen in veel gevallen. Soms kom je gewoon niet uit een reclame gestrolled bijvoorbeeld.
Ik snap overigens dat dat met commercie te maken heeft, maar er zou wat beter getest mogen worden mbt mobiele telefoons. :)
Volledig begrip voor inkomsten genereren. Ik klik af en toe expres wat ads aan. Maar de huidige reclame op mobiel heeft op mij een uitwerking waar ik heel recalcitrant van word. Zo recalcitrant dat ik nog weiger in te loggen op mijn foon. Ik lees het wel wanneer het opgelost is. Dank u.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.