Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 70 ... 198 199
xistnc

Nog een bug. Refreshen met f5 haalt alle reacties weg onder een nieuwsbericht.

Dat is een feature. Bij de instellingen van je browser kun je kiezen wiens reacties je wel of niet weg wil halen.

LyndaLid

Gisteren ook al gepost, maar de topics die in de afgelopen dagen op het forum begonnen zijn zijn dus weg?

wouter

Ik ben veranderadviseur, dus weet hoe lastig veranderen is... maar voor mij terug naar het oude een goede verandering.

Charlie33

Komt de nieuwe site snel weer terug? Afgezien van wat bugjes zag ik er veel mooie dingen in.

maximumniels

Als ik nu naar beneden scrol na een willekeurig nieuwsbericht spelen de filmpjes zich automatisch af en wordt mijn Spotify muziek / of mp3 elke keer onderbroken. Kan het aangepast worden dat de filmpjes zich niet automatisch afspelen ? Of dat iniedergeval mijn geluid niet onderbroken wordt?

pippodeclown

Misschien dat het hier kan: het zou mij een aanvulling lijken als de voorbeschouwingen op etappes ook wat meer over omgeving en dergelijke vertellen. Voor de rest erg blij met de site! Detailtje ;)

UrbanSteel

edit WF: gisteren gemaild, inmiddels heb je ook een PM ontvangen

Laatst gewijzigd
UrbanSteel

Jongens , bedankt alles is goed. Grtz , Jos.

Max01

Het automatisch afspelen van filmpjes/ interviews kost veel data? Kan dit ook worden uitgezet? Anders ben ik genoodzaakt wielerflits te mijden..

Romāns Vainšteins

'Ik ben veranderadviseur'

Zou je daar alsjeblieft eens mee willen ophouden ?

josemanuelfuente

Bij Wielernieuws artikel over 'Dit is er komend weekend te doen bij Hammer Limburg' staat onderaan in kleine lettertjes, 'Dit bericht is een gesponsorde bijdrage'. Vind het dus niet thuishoren bij wielernieuws.

Poeksel

Nou, start een crowdfunding en/of trek zelf de portemonnee, dan hoeft Wielerflits geen gesponsorde artikelen meer te plaatsen.

FDJ

In aanvulling op Josemanuelfuente:

De reacties onder het Hammer topic zijn uitgeschakeld. Jammer en kinderachtig. Ik ben persoonlijk van mening dat die hele Hammer series iets is wat een snel einde mag hebben of in elk geval in oktober de kalender op moeten na het seizoen.

Koersen die al jarenlang een mooie status hebben opgebouwd als de Ronde van Belgie en Luxemburg hebben moeite een fatsoenlijk deelnemersveld te realiseren. Zonde mochten deze verdwijnen.

Alle nadruk wordt nu op het positieve van die Hammer series gelegd en blijkbaar kopen ze dan ook nog promotiemateriaal. (Dat laatse verwijt ik WF uiteraard niet hoor. Prima dat jullie het aapakken), maar laat de discussie over dit evenement wel open.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

De reacties onder het Hammer topic zijn uitgeschakeld.
Dat doen we standaard bij advertorials. Morgen komt er een voorbeschouwing over de Hammer Limburg waar iedereen zoals gebruikelijk op kan reageren.

xistnc

'@Linus
Dan open je toch gewoon een forumtopic over de Hammer Series?

FDJ

edit wf: hier is dit topic niet voor bedoeld

Laatst gewijzigd
FDJ

edit wf: gedraag je

Laatst gewijzigd
pirazzi

Iedere keer als ik een andere browser gebruik om naar www.wielerflits.nl te gaan krijg ik een pop-up over de privacy en kan ik weer op "Ja ik accepteer" klikken. Wordt het niet per IP adres opgeslagen welke keuze iemand heeft gemaakt zodat het niet steeds herhaald hoeft te worden?

FDJ

Die reclames half over foto's heen zijn echt vervelend. Een foto hoort geen reclame in te zitten.

Retro Lex

Het Forum van nu bestaat uit spelletjes en echte forum topics.
Kunnen de spelletjes niet apart worden ondergebracht onder een kopje spellen.
Ik vind het vooral vervelend Zoeken in het Forum. Bij vrijwel elke zoekopdracht zie ik in spelletjes over ( fictieve) Koersen,
Ik zoek dus het " Durf te vragen" topic maar kan het niet vinden. Of geef een willekeurige zoek opdracht en je kom in een oceaan aan spelletjes.
Het voordeel zou ook zijn dat topics langer direct te zien zijn

Verweggistan

http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/het-durf-te-vragen-topic

pirazzi

Even naar beneden scrollen Lex daar staat de forum indeling.

Retro Lex

Ja ik ken de indeling die beneden staat. Maar mijn punt blijft: De spelletjes apart svp

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je zou het ook anders kunnen oplossen door meer zoekopties te hebben... zodat je kan zoeken in een bepaald board of een bepaalde periode of op meerdere woorden.

Mathieu Moller

Of de zoekfunctie beperken tot de titel van het topic ipv alle reacties te geven.

1 2 ... 70 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.