Als ik nu naar beneden scrol na een willekeurig nieuwsbericht spelen de filmpjes zich automatisch af en wordt mijn Spotify muziek / of mp3 elke keer onderbroken. Kan het aangepast worden dat de filmpjes zich niet automatisch afspelen ? Of dat iniedergeval mijn geluid niet onderbroken wordt?
In aanvulling op Josemanuelfuente:
De reacties onder het Hammer topic zijn uitgeschakeld. Jammer en kinderachtig. Ik ben persoonlijk van mening dat die hele Hammer series iets is wat een snel einde mag hebben of in elk geval in oktober de kalender op moeten na het seizoen.
Koersen die al jarenlang een mooie status hebben opgebouwd als de Ronde van Belgie en Luxemburg hebben moeite een fatsoenlijk deelnemersveld te realiseren. Zonde mochten deze verdwijnen.
Alle nadruk wordt nu op het positieve van die Hammer series gelegd en blijkbaar kopen ze dan ook nog promotiemateriaal. (Dat laatse verwijt ik WF uiteraard niet hoor. Prima dat jullie het aapakken), maar laat de discussie over dit evenement wel open.
Het Forum van nu bestaat uit spelletjes en echte forum topics.
Kunnen de spelletjes niet apart worden ondergebracht onder een kopje spellen.
Ik vind het vooral vervelend Zoeken in het Forum. Bij vrijwel elke zoekopdracht zie ik in spelletjes over ( fictieve) Koersen,
Ik zoek dus het " Durf te vragen" topic maar kan het niet vinden. Of geef een willekeurige zoek opdracht en je kom in een oceaan aan spelletjes.
Het voordeel zou ook zijn dat topics langer direct te zien zijn
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.