Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 81 ... 198 199
simplex

Behalve een foute post van Finnzl (als grap bedoeld?, maar toch onacceptabel valt/viel er vanavond niets te modereren!
Als je selectief fenomenen als trollen, antisemitisme, schelden (in canon?) en je stokpaardje multiaccounts hebt waargenomen, ben je de ene of een der weinigen.
Laat toch aub de lezer zijn perceptie hebben en dus zeker niet die van jou hier laten domineren.
Ik zal ook niet in herhaling posten of alarm slaan als je bijv. je eenzijdige blik op onderwerpen als Sunweb, Belgen, Vaughters Garmin/EF etc herhalend zo nodig moet blijven uiten.
Laat gewoon toch een ander wat meer in zijn waarde.

edit. ik vergat nog even je vrijwel dagelijkse opmerkingen naar redactie inzake taal en inhoudelijke samenstelling in de nieuwsposts door redactieleden. Waar overigens vaak selectief enkele redactieleden het bij voorbaat moeten aanhoren en zich jou kritische x-noot moeten lezen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Zijn jullie gestopt met modereren?

Antisemitisme staan we uiteraard niet toe, betreffende user is geband.
Multi-accounting en trolling zijn helaas lastiger aan te pakken, maar wordt bij voldoende bewijs aangepakt.

Dank aan iedereen die ons daarbij helpt en reacties meldt met de functie die we daarvoor in het leven hebben geroepen.
Deze worden allemaal gelezen en opgepakt, alleen lukt het ons niet altijd om 24 uur per dag direct te reageren.

achtpuntzes

Ik vind t allemaal wel meevallen dus geen 'hullie doen dit dat zus en zo' gejank van mijn kant.

Col du Bramont

Al vaker opgemerkt, maar bij bepaalde topics kun je soms niet reageren omdat je gevraagd wordt in te loggen terwijl je al ingelogd bent. Probleem komt voor op zowel mijn android mobiel als mijn smartphone.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Al vaker opgemerkt, maar bij bepaalde topics kun je soms niet reageren omdat je gevraagd wordt in te loggen terwijl je al ingelogd bent. Probleem komt voor op zowel mijn android mobiel als mijn smartphone.
Klopt, probleem is ons bekend. Meerdere bezoekers hebben hier last van.
Hier wordt door onze developers aan gewerkt, maar is helaas niet 1-2-3 te verhelpen.

sep0r

Weet niet of andere mensen hier ook last van hebben, maar ik krijg geen reacties ingeladen? Ik zie wel in het overzicht dat er bv reacties gegeven zijn, maar zodra ik erop klik verschijnt en dus niets...?

Romāns Vainšteins

Volgens mij is dat hetzelfde gezeik als met dat inloggen, pas na 4 x doorhameren ben je er weer en kan je in de tussentijs gemaakte posts lezen.

FDJ

Alle toewijzingen van WKs in de diverse disciplines in 1 bericht samenvoegen. Nu is het een overkill aan berichten en het overzicht is weg.

xistnc

Een url van stackpathdns raakt niet geladen, waardoor WF blijft hangen.

Sjon

Ik maak eigenlijk nooit gebruik van het WF-forum. Reageren doe ik sporadisch, op nieuwsberichten. Over het modereren ben ik in grote mate neutraal. Sommige users vind ik irritant, maar een beetje discussie houdt de boel levendig, dus daarover geen commentaar.

Echter... Aan de reacties op het WK-nieuwsbericht van vandaag (de winst van Valverde) heb ik me enorm zitten ergeren, en dan met name de reacties met "+1" en verder geen enkele tekst. Kunnen die er tussenuit worden gehaald? Geen mededeling dat het comment verwijderd is, maar gewoon er helemaal tussenuit halen? Los van het gegeven dat zo'n opmerking helemaal niets toevoegt, neemt het ruimte in beslag waardoor de comment-sectie minder overzichtelijk wordt en naar mijn mening ook lelijker.

Bedankt en groeten van een verder tevreden user!

Poeksel

Zou je het minder vervelend vinden als er "Daar ben ik het mee eens" had gestaan in plaats van "+1"?

Silent Hill

Een 'like' zou dat kunnen oplossen, maar of die er ooit komt ...

Mathieu Moller

Ik vind het wel degelijk iets toevoegen, omdat je daarmee een beetje kan zien wat de verhouding tussen de verschillende meningen is in een discussie. Het zou wat mij betreft wel handiger zijn als daar per reactie een soort Like-knop voor zou zijn, want het neemt wel relatief veel ruimte in beslag (zeker op de mobiele site).

Sjon

Ik denk dat ik een like-knop wel goed zou vinden. Ook "Ik ben het daar mee eens" kost veel ruimte, zeker in een opmaak als die van de comment-sectie van WF (die zoals vaker gemeld niet echt compact is). Hoewel ik snap dat zo'n reactie iets toe kan voegen in de zin van: hoe liggen de verhoudingen ongeveerd, weegt dat voor mij niet voldoende op tegen de 'vervuiling' van het beeld.

BW52

Ik mis in wielerflits de knop waar je zo naar de samenstelling van de wielerploegen . Was dat voorheen wel?
Helaas ken ik die niet uit mijn hoofd

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik mis in wielerflits de knop waar je zo naar de samenstelling van de wielerploegen. Was dat voorheen wel?
Helaas ken ik die niet uit mijn hoofd
Klopt, we hebben deze knop gisteren ingewisseld voor 'Veldrijden'
De pagina is ook te bereiken via https://www.wielerflits.nl/wielerploegen/
Ik zal deze link ook toevoegen aan de footer.

Laatst gewijzigd
hjtimmer

Al eens eerder gemeld maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem:
De nieuwsberichten zijn te breed voor mijn scherm. Met andere woorden : de tekst loopt buiten beeld door. Setup: Samsung S8 met Firefox (in chrome werkt het wel gewoon).

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Al eens eerder gemeld maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem:
Klopt, probleem is bekend maar we hebben het helaas nog niet kunnen verhelpen. Zou je ons willen mailen op [email protected] ? Met meer info kunnen we beter achterhalen hoe we het kunnen oplossen.

Adrianus en Patrick

Kan ik reacties van specifieke personen blokkeren / wegfilteren?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Kan ik reacties van specifieke personen blokkeren / wegfilteren?

Nee. Dit is (nog) niet mogelijk.

Romāns Vainšteins

Moet je niet willen. Gaan alle discussies kapot van als sommigen gedeeltes missen vanwege blocks. Wordt 1 grote soep dan. Geheel nog los van dat het technisch een nagenoeg onuitvoerbare b*tch van jewelste is.

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

'@ MvdB. Ok duidelijk
@ RV.. Ok duidelijk

jooprioolpijp

Over de te brede teksten op de smartphone: mijn Samsung A3 met FireFox heeft dat bij sommige artikelen, vandaag b.v. bij het artikel over de eerste seizoenszege van WvA, maar niet bij andere artikelen van vandaag. Mocht het helpen, een ander artikel was tijdens het laden ook te breed maar sprong toen opeens naar de juiste breedte.

Imbatido

Kunnen jullie niet eens uitzoeken waar de Roompot-renners die weg moeten als Meijers, Gerts, Vermeltfoort, Wippert, Budding volgend jaar rijden? Hebben ze al een ploeg, zijn ze nog op zoek, of gaan ze naar continentaal? Ik zie eigenlijk alleen nieuws op de site uit de tweede hand wat elders ook te lezen valt, maar weinig eigen nieuwsgaring. Terwijl dit me heel interessant lijkt voor jullie en de WF-lezer.

petoi


PAGINA NIET GEVONDEN
Helaas, deze pagina kan niet worden gevonden, probeer eventueel een zoekopdracht.

Deze foutmelding komt weer terug. Bij mijn laatste 2 posts in het PR topic en PTS topic kreeg ik hem vandaag.

1 2 ... 81 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.