Heb ik eindelijk met moeite een pagina uit het volgtopic geladen met 3G of minder in de Spaanse bergen, blijkt het een pagina met alleen maar gejengel om een stream. Is er een manier om dat uit de volgtopics weg te houden?
Sowieso zijn de antwoorden op die vragen eigenlijk altijd hetzelfde. Ook daarom zou het helpen om het ergens buiten de volgtopics te bundelen.
ik weet dat jullie reclame inkomsten nodig hebben. maar wat ik nu al meerdere keren aan reclame op mijn telefooon krijg vind ik te ver gaan. pop-up scherm met dat ik door google geselecteerd ben voor weet ik wat allemaal. enkel gegevens invullen.... dit is gewoon oplichting want je zal nooit iets krijgen. het scherm is ook alleen weg te krijgen door wielerflits opnieuw te openen.
Wie zijn de teams ? Wie zijn mannen waar we op moeten letten.
Goede tip, gaan we doen in de voorbeschouwing op het veldritseizoen.
Om de een of andere reden mag ik niet reageren in het Scorito Vuelta topic. Krijg dan onderaan de melding dat ik ingelogd moet zijn (rechtsboven is het envelopje ook niet zichtbaar), terwijl ik gewoon ingelogd ben. Dit blijkt ook wanneer ik naar een ander topic, zoals deze, ga.
Gek genoeg lukt het via een vreemde omweg wel.
Komt er ook een topic over het dames veldrijden? Wordt toch ook al enkele jaren op TV uitgezonden,sinds dit jaar zelfde prijzengeld,de fans zakken vroeger af naar de omloop, omdat het nu eenmaal de laatste jaren spannender dan bij de mannen,waar de eerste plaats van Mathieu van der Poel en de tweede plaats van Wout Van Aert in 9 op 10 koersen voor de start overzeker zijn,en jullie Nederlanders hebben volgens mij best wat dames meerijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.