Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 80 ... 200 201
xistnc

Heb ik eindelijk met moeite een pagina uit het volgtopic geladen met 3G of minder in de Spaanse bergen, blijkt het een pagina met alleen maar gejengel om een stream. Is er een manier om dat uit de volgtopics weg te houden?

Sowieso zijn de antwoorden op die vragen eigenlijk altijd hetzelfde. Ook daarom zou het helpen om het ergens buiten de volgtopics te bundelen.

user26878

Ik wil graag een profielfoto toevoegen, maar dat lijkt niet te kunnen?

skylimit

Waar zijn de volg hier etappe etc. gebleven ? Kan deze niet in een oogslag vinden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik wil graag een profielfoto toevoegen, maar dat lijkt niet te kunnen?
Klopt. die optie is momenteel uitgeschakeld

Waar zijn de volg hier etappe etc. gebleven ? Kan deze niet in een oogslag vinden.
In de headlines op de frontpage

ErwinR

Ik merk dat ik op de tablet vaak niet kan scrollen op artikel pagina's. Nu ook weer op de pagina van de voorbeschouwing op de tijdrit . Komt waarschijnlijk door de ads die een javascript fout veroorzaakt.

xistnc

Opnieuw een artikel van Koen dat barst van de taalfouten. Waarom wordt daar nou niet gewoon voor plaatsing even vijf minuten naar gekeken? Deze keer nota bene met een co-auteur. Dan kunnen ze elkaars aandeel toch doorlezen?

sebasbas

Waarom kunnen we het aantal reacties per nieuwsartikel niet meer zien op de voorpagina bij het gebruik van de smartphone?

Skedel

'@ErwinR

Ik heb hetzelfde probleem met sommige artikelen, en kan dan wel weer scrollen als ik mijn mobiel een kwartslag draai.
Erg fijn werkt dit in ieder geval niet.

Jean Dumas

Ik krijg bij het etappeblog de melding je moet ingelogd zijn om te reageren, terwijl ik al ingelogd ben.

Silent Hill

Als je op iemand zijn profiel klikt, kom je wel op die persoon zijn profiel uit, maar bovenaan, op het tabblad gedeelte, staat een andere naam dan die van het profiel zelf. Niet erg, maar wel iets raars.

Sunrider

Om de een of andere reden moet ik zowel op mijn laptop als op mijn smartphone regelmatig opnieuw inloggen?

Sunrider

Om de een of andere reden moet ik zowel op mijn laptop als op mijn smartphone regelmatig opnieuw inloggen? Dit gebeurt sinds de nieuwe versie is verschenen.

Retro Lex

Een verzoekje. WF gaat deze winter vol op de Cross.
Kunnen jullie de kalender uitleggen. Welke koers hoort bij welk klassement/ nevenklassement. Welk klassement is het belangrijkst ?
Wie zijn de teams ? Wie zijn mannen waar we op moeten letten. ( ik ken alleen WvA en MvP ) .

djoriana

ik weet dat jullie reclame inkomsten nodig hebben. maar wat ik nu al meerdere keren aan reclame op mijn telefooon krijg vind ik te ver gaan. pop-up scherm met dat ik door google geselecteerd ben voor weet ik wat allemaal. enkel gegevens invullen.... dit is gewoon oplichting want je zal nooit iets krijgen. het scherm is ook alleen weg te krijgen door wielerflits opnieuw te openen.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Als je op iemand zijn profiel klikt, kom je wel op die persoon zijn profiel uit, maar bovenaan, op het tabblad gedeelte, staat een andere naam dan die van het profiel zelf. Niet erg, maar wel iets raars.
Dit is zijn oorspronkelijke naam. Kan inderdaad beter, gaan we aanpassen.

Om de een of andere reden moet ik zowel op mijn laptop als op mijn smartphone regelmatig opnieuw inloggen? Dit gebeurt sinds de nieuwe versie is verschenen.
Heb ik zelf ook gemerkt. We gaan kijken of we de cookie-tijd langer kunnen zetten, zodat de melding minder vaak komt.

Kunnen jullie de kalender uitleggen. Welke koers hoort bij welk klassement/ nevenklassement. Welk klassement is het belangrijkst ?
Wie zijn de teams ? Wie zijn mannen waar we op moeten letten.

Goede tip, gaan we doen in de voorbeschouwing op het veldritseizoen.

pop-up scherm met dat ik door google geselecteerd ben voor weet ik wat allemaal. enkel gegevens invullen….
Dit is een reclame dit ook wat ons betreft niet wenselijk is. Al meerdere malen geblokt, maar blijft helaas terugkomen.

achtpuntzes

Mag ik hier een vet compliment geven aan Wielerflits voor het binnenhalen van Van Aert als columnist?

Bij deze!

(oh, wat mij betreft mag de column best wat langer zijn volgende week, enige kritiekpuntje)

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Om de een of andere reden mag ik niet reageren in het Scorito Vuelta topic. Krijg dan onderaan de melding dat ik ingelogd moet zijn (rechtsboven is het envelopje ook niet zichtbaar), terwijl ik gewoon ingelogd ben. Dit blijkt ook wanneer ik naar een ander topic, zoals deze, ga.

Gek genoeg lukt het via een vreemde omweg wel.

Laatst gewijzigd
Scotty

Ik vind persoonlijk de reacties wat "groot", veel witregels en spaties en weinig overzichtelijk. Zeker in vergelijking met hoe het was.

Je hebt misschien 4-5 reacties op beeldscherm zichtbaar. Waar dat eerder 8-9 reacties waren.

Mathieu Moller

Wat mij betreft mag in de zaak Nuyens/Van Aert de berichtgeving iets neutraler. Het gaat mij er dan niet zozeer om de genoemde feiten (het zijn immers feiten), maar om de toon. Zeker dit artikel[/url] heeft een sterke anti-Nuyens-ondertoon.

EmPeHa

Wordt er nog gekeken naar het vaak niet kunnen scrollen met een tablet? Zo te lezen op de vorige pagina hebben meer mensen dit probleem. Zeer irritant.

EddyB1958

Komt er ook een topic over het dames veldrijden? Wordt toch ook al enkele jaren op TV uitgezonden,sinds dit jaar zelfde prijzengeld,de fans zakken vroeger af naar de omloop, omdat het nu eenmaal de laatste jaren spannender dan bij de mannen,waar de eerste plaats van Mathieu van der Poel en de tweede plaats van Wout Van Aert in 9 op 10 koersen voor de start overzeker zijn,en jullie Nederlanders hebben volgens mij best wat dames meerijden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Wordt er nog gekeken naar het vaak niet kunnen scrollen met een tablet? Zo te lezen op de vorige pagina hebben meer mensen dit probleem. Zeer irritant.
Hoewel meerdere bezoekers er last van hebben, is het ons tot op heden nog niet gelukt om het probleem te reproduceren. Zou je ons kunnen mailen op [email protected]? Dan kunnen we gerichter kijken wat we hier aan kunnen doen.

Komt er ook een topic over het dames veldrijden?
Wat versta je onder een topic? Een forumtopic?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op mijn telefoon kan ik vaak geen reactie plaatsen (uw moet ingelogd zijn) terwijl ik gewoon ingelogd ben. Browser: Samsung internet

kielabokki

Is het niet wat om een feature aan te brengen dat je onder een topic kunt switchen tussen het weergeven van reacties zoals ze nu staan en chronologische volgorde?

Nu moet je eigenlijk alles na gaan lezen om ook reacties op reacties niet te missen die je nog niet gelezen had.

xistnc

Antisemitisme, scheldkanonnades, chronisch trollen, multiaccounts... Zijn jullie gestopt met modereren?

1 2 ... 80 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.