Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 79 ... 202 203
debarreman

Jullie hebben af en toe een live-blog. Heeft voor mij, en ook voor veel anderen niet zoveel toegevoegde waarde als ik het goed begrijp, zeker als de koers ergens live te zien is.

Echter is dat niet altijd het geval. En via een volgtopic is ook niet altijd snel duidelijk hoe de koers er voor staat.

Is het een idee dat de redactie in een volgtopic af en toe een koersstatusbericht toevoegt? Maar dan visueel herkenbaar tov reacties van WFers? En waarop je niet kan reageren.

En op die manier de ‘best of both worlds’ combineren.

CeRo

Ik heb soms het probleem bij de Chromebrowser op de tablet dat ik niet kan scrollen in artikels. Bij andere artikels kan ik enkel scrollen als ik mijn vinger op de advertenties houdt. Hebben nog mensen dit probleem of ligt dit aan mijn toestel?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik heb soms het probleem bij de Chromebrowser op de tablet dat ik niet kan scrollen in artikels. Bij andere artikels kan ik enkel scrollen als ik mijn vinger op de advertenties houdt. Hebben nog mensen dit probleem of ligt dit aan mijn toestel?
Gebruik je mobiel of tablet?

pirazzi

Vooral bij voorbeschouwing op de etappe van de volgende dag lukt scrollen niet bij Chrome browser op tablet. Bij andere nieuwsberichten lukt het wel.

Laatst gewijzigd
CeRo

Ik gebruik tablet, ik kan ook bijna nooit scrollen bij een voorbeschouwing als er geen advertentie verschijnt.

Mooie_Mario

De nieuwe layout is verwarrend voor me. Wat zijn die berichten bovenaan en rechts? Niet de nieuwste. Ik vind het moeilijk om te zien wat nu de nieuwste berichten zijn en snap niet wat de meerwaarde is van de berichten rechts en bovenaan. Zijn dat de meest gelezen? Meest belangrijke?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Wat zijn die berichten bovenaan en rechts? Niet de nieuwste.

Op artikelniveau of de frontpage?
Op de frontpage plaatsen wij rechts bovenaan het belangrijkste nieuws en de belangrijkste artikelen, zoals voorbeschouwingen. We lichten deze berichten op deze manier uit om ze extra onder de aandacht te brengen.
Op artikelniveau staat in de sidebar (wanneer een gebruiker is ingelogd) eerst de tien meest recentste berichten en vervolgens de zes berichten waar de afgelopen periode het meest op is gereageerd.

Ik vind het moeilijk om te zien wat nu de nieuwste berichten zijn
Op de frontpage kan je bij de headlines (onder 'Wielernieuws') op basis van tijd zien wanneer een bericht gepubliceerd is.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Vooral bij voorbeschouwing op de etappe van de volgende dag lukt scrollen niet bij Chrome browser op tablet. Bij andere nieuwsberichten lukt het wel.

Ik gebruik tablet, ik kan ook bijna nooit scrollen bij een voorbeschouwing als er geen advertentie verschijnt.
We proberen dit probleem te reproduceren, maar zijn hier nog niet in geslaagd. We blijven het proberen, want meer bezoekers hebben hier last van.

LyndaLid

Ik snap nog steeds niet wat er met de Enter Toets mis is... Dat wil zeggen, op wielerflits, bij mij in ieder geval.

In het bericht dat ik type, zijn duidelijk enters te zien, maar als ik post staat alles constant direct onder elkaar. Hoe kan dit zijn? Vind het bloedirritant.

YogiBear

iPhone 7 en safari. Kan wel reageren op het forum maar niet op berichten omdat ik niet ben ingelogd (wat ik getuige dit bericht, wel ben).

FDJ

Als ik een enter in een reactie doe (mobiel android) dan geeft hij deze niet weer na plaatsen van de reactie. Hierdoor hopen teksten zich op.

Denk dat iets kleins is wat relatief snel te verhelpen zou moeten zijn?

LyndaLid

Frits heeft dus hetzelfde als ik.

Hier op het forum lijkt het wel te werken, maar onder de nieuwsberichten niet. Kunnen we dit snel verhelpen? Lijkt net alsof we nooit iets geschreven hebben zo.

ssj

Als ik naar de pagina “nieuws” ga, dan zie ik de berichten van vandaag niet. Was eerder geen probleem.
Lijkt me niet aan de browser te liggen. Maar voor de volledigheid. Ik zit nu op iPhone/Safari

Edit: zie nu dat ik niet verder heb gekeken dan mijn neus lang is. Onder de berichten van gisteren staan de berichten van vandaag. Gek genoeg staan daaronder wederom de berichten van gister. Lijkt toch iets fout te gaan

Laatst gewijzigd
xistnc

Ik probeerde een forumpost te bewerken, maar in plaats daarvan plaatste ik een nieuwe reactie.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

zie nu dat ik niet verder heb gekeken dan mijn neus lang is. Onder de berichten van gisteren staan de berichten van vandaag. Gek genoeg staan daaronder wederom de berichten van gister. Lijkt toch iets fout te gaan
Inderdaad niet de bedoeling, we gaan dit verhelpen.


xistnc
Ik probeerde een forumpost te bewerken, maar in plaats daarvan plaatste ik een nieuwe reactie.
Opmerkelijk, zelf heb ik het nog niet kunnen reproduceren. Welk topic is het?

Laatst gewijzigd
hjtimmer

De Voorbeschouwingen zijn te breed voor mijn scherm. Met andere woorden : de tekst loopt buiten beeld door. Setup: S8 met Firefox.

xistnc

'@Martin
Het lukt mij ook niet (meer). Het ging om het forum. Misschien werd ik op het verkeerde been gezet door het ontbreken van een expliciete aanduiding dat je een eerdere post aan het aanpassen bent.

petoi

Dit blijft toch wel irritant, het duurt echt wel een paar minuten voordat je kan reageren op een nieuwsbericht. gek genoeg geen last van op het forum.

Lost Ctrl+F5 het probleem op?

Nee

Ben nu wel ingelogd op meerdere locaties, kan helaas niet uitloggen.

edit: kan nu wel reageren had blijkbaar toch een paar minuten nodig [/quote]

Romāns Vainšteins

Je moet de godganse tijd verversen en enteren op de nieuwe site om full-member te zijn en alles te kunnen lezen. Werkt verre van vlekkeloos.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Je moet de godganse tijd verversen en enteren op de nieuwe site om full-member te zijn en alles te kunnen lezen. Werkt verre van vlekkeloos.
Welke browser gebruik je?

Romāns Vainšteins

Verschillende maar meestal Safari.

Het is inloggen, F5/doorenteren soms wel 2 x voordat je er bij bent.

Pietje Precies

Geen idee of het hier al vaker gemeld is. Maar goed, ik vind het behoorlijk hinderlijk dat ik bij een PB iemand zijn bericht niet meer kan zien zodra ik op 'beantwoorden' klik.

Nu moet ik twee vensters openen, eentje waarin ik antwoord geef en eentje om het mailtje van de ander te kunnen lezen. Natuurlijk niet super veel werk ofzo, maar wel hinderlijk om continu tussen twee vensters te switchen. Het zou fijner zijn als je het berichtje van de ander onderaan of rechts ofzo kan zien! :)

Pietspeed

Graag bij vermelding van stijg en/ of daal percentages niet herhaaldelijk de tekst "aan een gemiddelde van". Erg vermoeiend dat in iedere zin te moeten lezen. Iets van 'a' of gem.

Bvd!

Niklas

Gaan jullie het oude logo op de app ook nog vervangen door het nieuwe?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Verschillende maar meestal Safari
Bij Safari krijgen we inderdaad vaker meldingen dat er sprake is van vertragingen. Heeft met de caching te maken. We kijken op welke manier we dat op kunnen lossen.

Geen idee of het hier al vaker gemeld is. Maar goed, ik vind het behoorlijk hinderlijk dat ik bij een PB iemand zijn bericht niet meer kan zien zodra ik op ‘beantwoorden’ klik.
Goede tip, we gaan kijken of we dit kunnen doorvoeren. Bedankt!

Gaan jullie het oude logo op de app ook nog vervangen door het nieuwe?
Zeker, er komt binnenkort een update

1 2 ... 79 ... 202 203

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.