Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 78 ... 200 201
Romāns Vainšteins

Een gave verbetering zou zijn dat je niet alleen reacties kan geven maar ook weer reacties daarop. Dit levert schitterende polemieken op die dan mooi op zichzelf staan ipv dat het allemaal dwars door het topic heen gelezen moet worden.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Al verschillende keren tegengekomen, in de categorie “gerelateerde berichten” in plaats van het tijdstip, de datum vermelden. Wordt dat overwogen? Zou wat mij betreft een welkome aanpassing zijn.
Zeker :)
Goede toevoeging, gaan we doorvoeren.

Romāns Vainšteins

Op de nieuwssite
je moet ingelogd zijn om te reageren
ik naar inloggen
U bent al ingelogd

Draaideur

Laatst gewijzigd
liske

wat een slechte site. en het is er niet beryter op geworden.
ik wil reageren op de transfer van laurens de plus, zoals al 39 mensen hebben gedaan.
dus ben ik ingelogd. maar dan?? hoe moet ik treageren?
onderaan de rweakties staat nog steeds dat ik ingelogd moet zijn om te reageren.
bovenaan, bij het inloggen wordt gemeld dat ik al ben ingelogd......
wat nu??
op het forum kom ik het bericht waar ik op wil reageren niet tegen.......
zie reaktie hierboven van vainsteins

Romāns Vainšteins

Zelfde gezeik hiero

''je moet ingelogd zijn om te reageren''

ik naar inloggen

''U bent al ingelogd''

terug naar het volgtopic

''je moet ingelogd zijn om te reageren''

Dan maar een leeg volg hier chatding

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

”je moet ingelogd zijn om te reageren”
ik naar inloggen
”U bent al ingelogd”

Doorgaans lost Ctrl+F5 het probleem op

petoi

"PAGINA NIET GEVONDEN
Helaas, deze pagina kan niet worden gevonden, probeer eventueel een zoekopdracht."

Bij elke reactie op het forum.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Heb je Crtl F5 al geprobeerd ?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

“PAGINA NIET GEVONDEN
Helaas, deze pagina kan niet worden gevonden, probeer eventueel een zoekopdracht.”

Bij elke reactie op het forum.

Krijg je deze melding ook bij een reactie op dit topic of enkel bij specifieke forumtopics?

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Wat Petoi zegt. Bij heel veel forumreacties. Niet op deze.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Wat Petoi zegt. Bij heel veel forumreacties. Niet op deze.
Zouden jullie enkele voorbeelden kunnen geven van topics waar het mis gaat? Dat helpt ons om het probleem te achterhalen en op te lossen.

petoi

PTS topic's

en juist niet in dit topic

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

PTS topic’s
Bedankt, ik heb het kunnen reproduceren. We gaan ermee aan de slag.

Romāns Vainšteins

Chat en Ticker zijn pulp in vergelijking met de volg hier topics en 'weggeflitst' is een rampterm.

Het zou dus een verbetering zijn om dit NIET door te pushen, wil niet alles zijn en wees blij met wat je uniek maakt.

Merbaum

Wat mij een Quality of Life toevoeging lijkt is:
Een tabblad of misschien onder de kalender(als deze beter te doorzoeken is). Naast de recente/gerelateerde nieuwsberichten over de wedstrijd, direct ook de historie(verandert bijna niet) en een lijstje links naar de parcoursen van de afgelopen edities.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

“PAGINA NIET GEVONDEN
Helaas, deze pagina kan niet worden gevonden, probeer eventueel een zoekopdracht.”
Bij elke reactie op het forum.

Deze bug is inmiddels verholpen.
Zouden jullie het kunnen laten weten wanneer deze toch weer voorkomt?

Laatst gewijzigd
Skedel

Ik heb het nu ook bij het groot uitgelichte artikel op de hoofdpagina.
De link verwijst ook naar: https://www.wielerflits.nl/nieuws/392963-revision-v1/
Terwijl ik via deze link gewoon op het goede artikel terrecht kom:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/vuelta-2018-voorbeschouwing-proloog-in-malaga/

Harry De Bakker

Kunnen jullie je gebruikersnaam ook niet veranderen? Daarnaast kan ik schermnaam wel wijzigen, maar als ik op 'profiel bewerken' klik om te bevestigen, heb ik daarna gewoon weer mijn vorige schermnaam. Ten slotte zou ik graag zelf een schermnaam kunnen kiezen, in plaats van het dropdown-menu met mogelijke schermnamen.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het forum heeft nu weer 25 posts per pagina, dat is wel beter.

aart-sportpools

Kan het kloppen dat reageren op het forum niet via mobile kan? (Chrome)

Pubsted

Ik heb nu het probleem dat op de nieuwspagina's (zowel het overzicht als de berichten), ik niet ingelogd ben volgens de pagina. Als ik dan op het poppetje klik om in te loggen, staat er dat ik al ingelogd ben (wat ook klopt). Zodra ik dan weer terug ga naar de nieuws pagina's kan ik nog steeds niet reageren.

Forum pagina's werken wel gewoon goed (anders had ik deze post natuurlijk niet kunnen plaatsen ;) )

*Correctie*: Nu kan ik wel gewoon reageren.. zit misschien iets van een vertraging op ofzo?

Laatst gewijzigd
skylimit

In reactie op pubsted zit er nog een bug dat je op bepaalde artikelen niet kunt reageren ondanks dat je bent ingelogd?
Betreft nu artikel voorbeshouwing etappe 3 van de vuelta. (kon wel reageren op het nieuwe artikel van aqua blue zojuist)

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

zit er nog een bug dat je op bepaalde artikelen niet kunt reageren ondanks dat je bent ingelogd?

Heb je dit enkel wanneer je net ingelogd hebt?
Want het kan inderdaad zijn dat er een vertraging zit en dat er nog een oude pagina (wanneer je nog niet ingelogd was) wordt geladen. Dit is iets wat we de komende dagen verder gaan fine-tunen.

Lost Ctrl+F5 het probleem op?

skylimit

ja, hebt het gezien, inderdaad een vertraging. bedankt.

petoi

Lost Ctrl+F5 het probleem op?

Nee

Ben nu wel ingelogd op meerdere locaties, kan helaas niet uitloggen.

edit: kan nu wel reageren had blijkbaar toch een paar minuten nodig

Laatst gewijzigd
1 2 ... 78 ... 200 201

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.