Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 77 ... 198 199
petoi

Ik snap het niet, de website was in mei al klaar volgens jullie toen hebben jullie hem na veel kritiek offline gehaald. 3 maanden aan gewerkt, laten testen en dan zijn er nog zoveel verbeterpunten, hoe komt dat?
En ik heb ook het gevoel dat WF er ook niets mee doet. Getuige het selectief reageren van Martin in dit topic.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik snap het niet, de website was in mei al klaar volgens jullie toen hebben jullie hem na veel kritiek offline gehaald. 3 maanden aan gewerkt, laten testen en dan zijn er nog zoveel verbeterpunten, hoe komt dat?
En ik heb ook het gevoel dat WF er ook niets mee doet. Getuige het selectief reageren van Martin in dit topic.
De reden dat ik 'selectief' reageer in dit topic is vooral uit praktisch oogpunt. Wanneer ik een reactie plaats, wil ik concreet kunnen zijn. Dat lukt niet altijd. Een topic vol reacties in de trant van 'bedankt voor je reactie, we nemen het mee' voegt ook weinig toe.

Ik verzeker je dat we alle reacties lezen en intern bespreken, om te bepalen of het voor ons mogelijk is om een gewenste aanpassing door te voeren. De realiteit is echter dat we niet als Google of Facebook een batterij aan developers klaar hebben zitten, maar werken met een bescheiden en betrokken team van 2-3 man. De afgelopen dagen hebben wij ons vooral gericht op het herstellen van bugs voor de belangrijkste functies.

Hebben we dat dan niet getest?
In de testomgeving hebben we niet alles kunnen ondervangen. Zonder al te technisch te worden, komt dat vooral doordat we bepaalde onderdelen (zoals SSL en caching) pas na de live-gang konden gebruiken. Daardoor kwamen enkele bugs naar voren die storend waren voor de gebruikerservaring, maar waarbij we geprobeerd hebben om deze zo snel mogelijk op te lossen.

We zouden heel graag willen dat we op korte termijn alle wensen door kunnen voeren, maar dat is helaas niet altijd mogelijk. We vragen daarvoor jullie begrip.

Javier

Mooie site Wielerflits. Goed gedaan!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoe en waar moet je reageren op de liveblog op een telefoon... zie geen mogelijkheid?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook komen de berichten meerdere keren...

edit wf: inmiddels opgelost

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kunnen de knoppen Bewerken/reactie in het forum misschien ietsjes donkerder worden gemaakt... zijn bijna niet te lezen (te vinden)

volger

Ik mis het kunnen reageren bij "volg hier" pagina ook.....

tak

Idem. Is het echt zo dat die functie verdwenen is? Dat zou echt eeuwig zonde zijn

Laatst gewijzigd
kielabokki

Verkeerde keuze idd. of een afrekening met het moeten modereren.

Veel goede dingen, maar die 2/3 mindere keuzes zijn wel een flinke aderlating voor de driftig lezende WF-volger. Zo jammer.

Grobbel

Ben ik de enige voor wie de livechat-functie in het volgtopic van de BB-Tour eeuwig in laadmodus blijft? Ik heb dit in Firefox, Safari en Chrome.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hen dat nu ook inderdaad

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ben ik de enige voor wie de livechat-functie in het volgtopic van de BB-Tour eeuwig in laadmodus blijft? Ik heb dit in Firefox, Safari en Chrome.
Hadden wij ook last van. Is inmiddels opgelost.

Petit-Breton

Na aanvinken van de optie "Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail" krijg ik nu een e-mail na iedere reactie in dit topic. Is het niet mogelijk om alleen een e-mail te krijgen over een reactie op een eigen post, i.p.v. tientallen ongerelateerde posts?

Ook afmelden voor deze e-mails lukt niet, ondanks de mededeling onderaan iedere e-mail:
"Je ontvangt deze e-mail omdat je je hebt geabonneerd op een forum onderwerp.
Login and bezoek het onderwerp om je deze e-mails niet meer te ontvangen."
Uitvinken heeft geen effect, en 'verzenden' resulteert enkel in de melding "FOUT: Je reactie mag niet leeg zijn."

Is er dan geen mogelijkheid om deze stroom aan e-mails te stoppen, zonder deze te moeten blokkeren?

kielabokki

Uitvinken en een reactie plaatsen in precies dat topic waar je het aangevinkt hebt staan, Petit-Breton.

Overigens is mijn vorige account geblokkeerd MET die zelfde e-mails aan en tot op de dag van vandaag mag ik elke keer dat er iemand een reactie plaatst in dit topic e-mails wissen omdat ik ze niet meer uit kan zetten. Ook behoorlijk irritant, vooral als je het per ongeluk aan hebt gezet. Niet de eerste keer trouwens. Wis dan mijn hele account, aub.

Laatst gewijzigd
Petit-Breton

Dank je, ik heb dat gedaan bij voorgaande post, en het lijkt nu inderdaad opgelost (geen e-mail ontvangen over jou reactie).
Desalniettemin redelijk omslachtig en inefficiënt om een (inhoudsloze) reactie te moeten plaatsen om van een eindeloze stroom e-mails af te komen..

Petit-Breton

Overigens nog een aanvulling op eerdergenoemd scroll-probleem in Google Chrome:
als ik mijn browservenster smaller maak tot zo'n 15-20 cm, kan ik plots wel scrollen.
Wellicht kan dat gegeven helpen om het probleem op te lossen?

Barttej

Geen opmerking over de nieuwe site, maar wel over de spelling van de renners. In de afgelopen dagen heb ik verschillende opties zien langs komen op Sergei Chernetski.

In de eerste etappe is het Sergei Chernetckii, tweede etappe heeft hij gelukkig nog dezelfde naam. Dan heet hij in etappe drie Sergei Chernetski om in de vierde etappe af te sluiten met Sergey Chernetskiy. Is het niet makkelijker om dezelfde aan te houden. Ook in het verslag van Hamburg zag ik opeens een aparte schrijfwijze van een Russische naam voorbij komen.

leegloper

Eventueel automatische aanvullingen bij typen rennersnaam. Typ je bijvoorbeeld @Ges, dat er dan Gesink in beeld komt. Dan typen mensen niet Geesink en dat is makkelijker zoeken op zijn naam. En dan heb ik het nog over Gesink en niet over Chernetckii.

xistnc

In het kader van 'geef het een kans': waar is het liveblog van de BinckBank Tour terug te lezen?

edit wf: jazeker:
https://www.wielerflits.nl/live/slotrit-binckbank-tour-2018/

Laatst gewijzigd
Skedel

Mijn enige ergernis is dat niet alle artikelen in de lijstweergave terecht komen.
Die lijst vind ik altijd heel handig om aan de hand van de tijden de berichten op te gaan pakken waar je gebleven was, maar ik merk nu dat ik af en toe berichten over het hoofd zie omdat ze enkel ergens anders op de site vermeld staan.

HF2013

Goedenavond,

ik heb een aantal pagina's teruggelezen, maar kon zo snel niet vinden of er een oplossing staat. Ik bekijk de site op een laptop via InternetExplorer, maar een (te) groot deel van hetgeen ik zie is niet de inhoud waar het om moet gaan. Als ik bijv de pagina oproep heb ik direct onder de menubalk een mega reclame die de helft van het oppervlakte vult. Daarnaast nog links en rechts reclamebanners.

Kan ik deze uitschakelen? Of kan ik zelf aan aanpassen zodat ik meer ruimte krijg voor de inhoud (en zo dus minder hoef te scrollen en rustiger kan lezen)?

xistnc

De laatste tijd moet met name redacteur FKA purito stelstelmatig gewezen worden op feitelijke onjuistheden, kromme zinnen, ontbrekende bronvermeldingen en taalfouten. Wat is de visie van WF op dit punt? Ik meen dat er geruime tijd terug al eens is teruggekoppeld dat het niet de bedoeling is dat er zo vaak door de ondergrens wordt gezakt. Maar sindsdien is het er zeker niet beter op geworden, integendeel zelfs.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Kan ik deze uitschakelen? Of kan ik zelf aan aanpassen zodat ik meer ruimte krijg voor de inhoud (en zo dus minder hoef te scrollen en rustiger kan lezen)?
Het spreekt voor zich dat de advertenties voor ons een belangrijke bron voor inkomsten zijn. We proberen daar een goede balans in te vinden om de gebruikerservaring zo min mogelijk te schaden, maar daar moeten we soms concessies in doen.
We willen in de nabije toekomst bezoekers de mogelijkheid bieden om (tegen een kleine vergoeding) gebruik te maken van een reclamevrije versie. Zowel van de site als in de app. Vooralsnog ligt onze focus met name op de bugfixes van de nieuwe vormgeving en het verbeteren van de gebruikerservaring daarvan.

Wat is de visie van WF op dit punt?
Onze visie is om onjuistheden, in welke vorm dan ook, tot een minimum te beperken. Lijkt me geen verrassing. Dank voor je feedback, we gaan er beter op letten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bewerkingen bij je profiel willen niet opslaan

volger

Al verschillende keren tegengekomen, in de categorie "gerelateerde berichten" in plaats van het tijdstip, de datum vermelden. Wordt dat overwogen? Zou wat mij betreft een welkome aanpassing zijn.

1 2 ... 77 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.