Ik moet helaas zeggen dat ik de voorpagina drie keer niks vindt. Vreselijk onduidelijk en rommelig. Ik gebruik nu dan ook de Nieuwspagina voor een beter overzicht. Waarom niet een weergave op de voorpagina die gelijk is aan de weergave die Voetbalzone gebruikt? In eerste plaats is WF toch ook een (wieler)nieuwssite? Houd het dan simpel en overzichtelijk ;).
De opmerking van StonedCamel over de niet-logische volgorde van de nieuwsberichten op de homepage deel ik ook. Voorlopig helpt de tip van Verweggistan mij in ieder geval even uit de brand (op het nieuwsoverzicht klikken).
Het zien van de reacties terwijl ik niet ingelogd ben vind ik juist erg fijn, zeker in de volg hier topics. De livetickers zijn namelijk niet altijd even duidelijk genoeg (en de mensen op Wielerflits vaak wel, zeker als het spannend is).
Bij klikken op pijltje in de navigatie van de paginanummers springt ie naar 1 pagina naar links of rechts. Is dit de bedoeling? Of moet dit eerste of laatste pagina zijn?
Bij editen springt de navigatie terug naar pagina 1 van het topic i.p.v. op de huidige pagina te blijven.
Visueel een vooruitgang de nieuwe lay-out. Maar de vorige site was voor mij al een stap achterwaarts als het ging om reacties en topics makkelijk kunnen volgen en het is nu nog erger geworden.
Kan aan mij liggen, maar ik wil gewoon simpel een overzichtspagina van de laatste geplaatste reacties en eentje van de forumtopics. Is misschien niet voor iedereen prioriteit, maar volgens mij een van de eerste zaken die bij testen als verbeterpunt omhoog zou moeten komen.
Ik merk dat ik nu al aan het afhaken ben, want als ik niet makkelijk de reacties bij kan houden stop ik met ze bijhouden. Jammer.
De foto van Laurens op de voorpagina zou bezoekers wel eens kunnen afschrikken, een maatje kleiner zou misschien aan te raden zijn ;)
En verder werken de polls niet.
Ook zijn de kolommen van de gerelateerde berichten in het volgtopic enorm lang.
edit: het enorme hoofd van Geraint Thomas maakt het er niet heel veel beter op ;)
En verder werken de polls niet.
Ook zijn de kolommen van de gerelateerde berichten in het volgtopic enorm lang.
De bug met de 'super size blokken' is verholpen.
Probleem met poll is helaas gecompliceerder, maar heeft ook onze aandacht.
Die banner op de startpagina (bij mij van Balr. in het spaans met rechts een hele hele stoer gast erop) is bijzonder verveveld
Hij neemt de helft van het beeld in beslag
Hij is zelf zo groot dat MAgnus Cort Nielsen en de tekst erbij er niet eens op past!!
Doe hier waat aan aub!! Komt heel erg geldwolverig over.
Het lettertype is zo klein in deze box dat ik bij gebruik van een tablet niet kan zien wat ik typ omdat het toetsenbord over de onderste helft heen ligt.
Verder ook steeds deze:
Pagina niet gevonden
Helaas, deze pagina kan niet worden gevonden, probeer eventueel een zoekopdracht.
Home Nieuws Forum
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.