Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 85 ... 198 199
arviidd

Elke keer als ik een bericht wil plaatsen staat er dat ik eerst moet inloggen. Blijkbaar word ik steeds uitgelogd. Als ik dan inlog en weer een bericht wil plaatsen gebeurt er precies het zelfde, heel irritant! Na een paar x achter elkaar inloggen doet hij het met geluk.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

Heel veel artikelen over hetzelfde onderwerp lijkt toch wel de norm te worden qua berichtgeving op Wielerflits, nog erger dan voorgaande jaren.

Ik vind dat een slechte ontwikkeling, het wordt er niet overzichtelijker op en krijg je precies dezelfde discussie in een veelvoud aan artikelen.
Dan ga je je afvragen, heb ik die ene reactie nu gepost in het eerste, tweede, derde, vierde of vijfde nieuwsbericht over deze kwestie?

Het lijkt me beter om het gewoon bij een nieuwsbericht te houden per onderwerp en dan met 5 updates te komen als er nieuwe ontwikkelingen zijn. Dan blijft de discussie beperkt tot 1 nieuwsbericht en dat is veel gemakkelijker en handiger voor ons reaguurders is mijn bescheiden mening.

Dan vind ik het ook nog redelijk lang duren voor een reactie daadwerkelijk geplaats wordt, wat de lopende discussie ontzettend vertraagd. Ik ben bang dat een en ander nog trager zal gaan als er echt gekoerst gaat worden en de reacties in de honderden zullen gaan lopen.

Ben wel benieuwd wat jouw mening hierover is, Martin van den Bosch!

edit;
Ik ben ook wel benieuwd wanneer het .BE experiment op houdbaarheid wordt getoetst/beoordeeld. Of staat nu al vast dat dit zo gaat zijn tot het eind der tijden, ongeacht of er uberhaupt reacties zijn of nog gaan komen op .BE?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Beter bundelen gaat idd tot een betere discussie leiden maar dat is ook een hoop meer werk voor de beheerders natuurlijk. Maar ja, als je de beste wil zijn moet je daar ook voor werken, dat doen wij ook !

achtpuntzes

Zoals die update vandaag over het wel/Niet starten van quicstep zou het imo altijd moeten gaan!

Ik hoop dat jullie daar wat meer de nadruk op gaan leggen in ieder geval.

achtpuntzes

Ik krijg steeds meer scam als reclame op wielerflits. Oplichterspraktijken. Nu weer een van de beruchte Aldaniti, en van de week die overbekende van Elon Musk is een nieuw bedrijf begonnen met een algoritmeprogramma voor beleggen. Zo maar 2 voorbeelden, maar ik heb er al een veelvoud zien langskomen.

Ik zou graag zien dat jullie daar beter op gaan letten, want het lijkt me niet dat jullie willen dat jullie trouwe lezers worden opgelicht via jullie site.

Ik weet dat jullie dat uitbesteden, maar jullie huidige is gewoon niet betrouwbaar. Neem een andere zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het viel mij ook al op wat voor schimmige partijen hier opduiken allemaal ja, het zijn net maden zo vies.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Ik krijg steeds meer scam als reclame op wielerflits. Oplichterspraktijken.
Uiteraard niet de bedoeling, we hebben de opdracht gegeven om deze te blocken.

achtpuntzes

Top Martin.

Overigens staat hij er nu al weer, voor de 5de keer in 2 dagen al wordt ik gefeliciteerd dat ik gebruiker 1.000.000 ben! Dit is geen grap (volgens de advertentie).

Die Aldaniti is behoorlijk hardnekkig in ieder geval lol!

Romāns Vainšteins

We hadden ook wel eens Casper hier staan die je tegen woekerrente toestaat om aankomend weekend de pimp uit te hangen. Ik zou eerder zelfdraaiende tandwielen en aerodynamische overschoenen verwachten op een site als deze.

Poeksel

Wat was ook alweer de reden dat je bij nieuwsberichten wel spam kan rapporteren, maar op het forum niet?

Poeksel

Los van het rapporteren: bij het nieuwsbericht was de spam vrij snel weggehaald, op het forum blijft het lang staan. Is het technisch zo lastig?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Wat was ook alweer de reden dat je bij nieuwsberichten wel spam kan rapporteren, maar op het forum niet?
De reden dat deze melding (nog) niet op het forum werkt, is dat het geen standaard functie is en we deze voor de comments onder de nieuwsberichten custom hebben laten bouwen.
Voor het forum moet deze nog gemaakt worden.

Een incident als dit toont aan dat het héél handig zou zijn. Deze troll is vrij snel geband, maar enkele van zijn berichten hadden wij helaas over het hoofd gezien.
Het inbouwen van deze functie zou dat kunnen verhelpen. Tijd om daar voor te zorgen :)

Retro Lex

'@ Redactie : Verzoekje voor een poll. Iets met Jumbo en het wel of niet starten in de Schelde prijs. Wat we er van vinden

achtpuntzes

edit wf: gedraag je

Ja mam

Laatst gewijzigd
Rouvoet

Het valt me de laatste tijd geregeld op, dat er op de homepage aangegeven staat dat er bijvoorbeeld 5 reacties op een nieuwsbericht zijn. Wanneer ik vervolgens het nieuwsbericht open, zie ik bijvoorbeeld maar 2 reacties. Oftewel een aantal reacties worden niet weergegeven.

Betreft dit een bekend probleem? Het lijkt erop dat ik niet de actuele pagina te zien krijg.

hartstikkebedankt

Daar heb ik ook last van als ik niet ben ingelogd, dan zie ik soms pas uren later de reacties

thijs1984

In de nieuwsberichten start telkens hetzelfde filmpje van minnaard. Ofwel zorg je voor veel meer afwisseling in de filmpjes ofwel haal je zo'n filmpje na 1 week weg. Dit is behoorlijk irritant zo. Ps lees altijd mobiel. Misschien valt het daar meer op dan op desktop?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het valt me de laatste tijd geregeld op, dat er op de homepage aangegeven staat dat er bijvoorbeeld 5 reacties op een nieuwsbericht zijn. Wanneer ik vervolgens het nieuwsbericht open, zie ik bijvoorbeeld maar 2 reacties. Oftewel een aantal reacties worden niet weergegeven.
Heb je een voorbeeld van een topic waar dit voorkomt? Dan kijken we het na.

Verwijderen van reacties kan een verklaring zijn, maar aangezien dit maat incidenteel voorkomt denk ik dat het iets anders is.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

In de nieuwsberichten start telkens hetzelfde filmpje van minnaard. Ofwel zorg je voor veel meer afwisseling in de filmpjes ofwel haal je zo’n filmpje na 1 week weg. Dit is behoorlijk irritant zo. Ps lees altijd mobiel. Misschien valt het daar meer op dan op desktop?
Afgelopen dagen was deze iets meer zichtbaar dan normaal, maar dit wordt verholpen.
Rond de klassiekers hebben we meer (eigen) videocontent beschikbaar waardoor we dit kunnen rouleren.

Rouvoet

'@Martin

Het lijkt er nu op dat het komt omdat ik in die gevallen niet ingelogd was. Het speelt met name bij volgtopics. Ik zal het vandaag nog eens testen, alleen zorg ik nu dat ik ingelogd ben. Hopelijk is het dan verholpen.

Imbatido

Is me ook al vaak opgevallen. Heb ook wel eens gereageerd, en dat ik daarna dan op de mobiel keek, maar daar zelfs mijn eigen reactie nog niet terug zag. Zal inderdaad verband houden met ingelogd zijn.

Maar hier op het forum is het ook. Dan staat er laatste reactie 3 minuten geleden, en als je dan naar het topic gaat is het laatste dat je ziet een reactie van een uur geleden. Als ik dit topic open in een browser waar ik niet ben ingelogd zie ik bijvoorbeeld het bericht van Rouvoet van 10:21 niet.

Binda

Waarom staat er in elk nieuwsbericht eigenlijk een filmpje met Marco Minnaard? Het filmpje is totaal niet gerelateerd aan het onderwerp en het blijft voor mijn gevoel een maand lang staan. Wat is hier de gedachte achter?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Waarom staat er in elk nieuwsbericht eigenlijk een filmpje met Marco Minnaard?
Deze outstream is een advertentievorm waar er (normaal gesproken) een advertentie voor het filmpje verschijnt.
Voor ons is dit een belangrijke vorm van inkomsten
De afgelopen dagen is deze video te vaak vertoond, maar dit wordt verholpen.

Imbatido

Nog een toevoeging, heb het even in de gaten gehouden:
Het forum klopt namelijk ook weinig van. Er staat om 11:10 nog steeds dat laatste bericht in dit forum 50 minuten geleden was, terwijl dat dus een paar minuten was. De laatste post zou zijn geweest in het Jumbo-Visma topic, 8 minuten geleden, waar het laatste zichtbare bericht van 9:53 is.

Net is het dan ververst ofzo, is er in dit topic het laatst gepost (4 minuten geleden) en in het Jumbo-Visma topic ineens 1 uur 11 minuten geleden). Ik heb geen idee hoe het forum in elkaar zit, en of het aan caching ligt ofzo, maar het klopt van geen kanten.

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Het forum klopt namelijk ook weinig van.
Dit is (om de server te ontlasten) niet realtime. Heeft inderdaad te maken met caching.
De voorbeelden die je aangeeft zijn niet de bedoeling, dus we gaan kijken hoe we dat kunnen verbeteren.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 85 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.