'Het valt me de laatste tijd geregeld op, dat er op de homepage aangegeven staat dat er bijvoorbeeld 5 reacties op een nieuwsbericht zijn. Wanneer ik vervolgens het nieuwsbericht open, zie ik bijvoorbeeld maar 2 reacties. Oftewel een aantal reacties worden niet weergegeven'
3 oplossingen > verversen, verversen en verversen . Het werkt gewoon allemaal niet helemaal top, dan is verversen je vriend
Ik zie (sinds vandaag?) een pull-up menu 'Privacy instellingen' (moet overigens 'Privacyinstellingen' of 'Privacy-instellingen' zijn, maar dit terzijde) staan. Volgens gewoonte heb ik alles afgewezen, maar ik vroeg me af of ik jullie hiermee advertentie-inkomsten door de neus boor. Zo nee, mooi, zo ja, zal ik e.e.a. heroverwegen, ik zie WF graag gratis blijven... In dat geval misschien ook een opmerking bovenin de toelichting zetten?
Het grootste gedeelte van onze advertenties wordt tegenwoordig geautomatiseerd ingekocht. Wanneer adverteerders meer info hebben over aan wie ze de advertentie tonen, zijn ze bereid om daar een hoger bedrag voor te betalen. Dus ja, wij krijgen minder voor onze advertenties wanneer cookies worden geweigerd. Een precies bedrag of percentage kan ik er echter niet aan hangen.
Ik zie vandaag 3 berichten over het missen van het openings weekend door ziekte.
Is het niet handig om een actueel bericht bij te houden ( 'ziekenboeg' ) waar steeds updates op komen.
Voor ziekte en blessures.
(de updates steeds boven aan, en als iemand hersteld is dat deel verwijderen)
Een beetje zoals bij het bericht 'transfers' (al werd dat zo zo bijgehouden)
We zijn recent een project gestart waarbij we de hele app gaan vernieuwen. We gaan kijken of we dit mee kunnen nemen.
Wanneer je bij 'Meer informatie' onder het kopje 'Wielerflits' kiest voor 'Opslag van en toegang tot informatie', krijg je niet bij ieder bezoek de cookie wall.
"Houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail"
Een soortgelijke optie als op dit forum zou ik ook graag zien voor reacties onder een nieuwsbericht.
Nu post ik wel eens een reactie onder een aantal nieuwsberichten en heb totaal geen weet van als er iemand op reageert. Dan zou ik om de zoveel uur alle nieuwsberichten weer moeten openen om te kijken of er een reactie op mijn reactie is.
Dat moet toch anders kunnen. Op de meeste fora is deze optie wel beschikbaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.