Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 88 ... 198 199
dazzler2120

Ik sluit me aan bij @slijbrands,
In het verleden las ik best vaak artikelen van Wielerflits als ik in de trein, bus, bijrijder in de auto was. Tegenwoordig doe ik dat niet omdat advertenties automatisch afspelen en dit de data erdoorheen jaagt.

mwarensman

Smilies mogelijk maken πŸ€£πŸ’•πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ˜˜πŸ˜’πŸ€¦πŸ»β€β™‚οΈπŸ˜²πŸŽ‚πŸŽ‚πŸš„πŸš‚πŸ°πŸ‘ŽπŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

mwarensman

In de comments πŸ™ŒπŸ»

mwarensman

In de comments πŸ™ŒπŸ»

Romāns Vainőteins

Dat zou een ramp zijn voor het forum. Voor je het weet is het 1 groot circus aan achterlijke smilies.
Sta smilies toe en binnen no time is het niveau door 2 gedeeld.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Leuk toch πŸ˜‚

Retro Lex

'@ Reactie : Dit weekend is de RvV. een van de grootste koeren van het jaar. Maar ik zit al 2 dagen naar juffrouw Betsema te kijken. Een dopinggevalletje in een mini niche, (dames cyclo cross ) vind ik totaal oninteressant.
Kunnen jullie gewoon een RvV artikel op de hoofdpagina zetten ?

Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Een dopinggevalletje in een mini niche, (dames cyclo cross ) vind ik totaal oninteressant.
Het meest gelezen nieuwsbericht van de afgelopen 7 dagen. Dus niet iedereen denkt er zo over.

user26777

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Je bent al ingelogd.
etc. etc. etc.......

Laatst gewijzigd
John Bidon

Sluit me aan bij het inloggen meldingen. Al die jaren nooit een probleem, nu continue. Soms is vernieuwing niet altijd een vooruitgang. Ergelijk. Snap ook niet dat een server overbelast kan raken van een paar honderd reacties (max). Moet in deze tijd toch geen probleem meer zijn (dus dat als je ingelogd bent meer reacties ziet dan wanneer je niet ingelogd bent). Sommige sites hebben 10 duizenden reacties en daar werkt alles real time perfect.

FritsvanHoefelen

Alleen het "forum" is kennelijk ingelogd

Rawolf

De filmpjes die NIET op YouTube zijn geplaatst kan ik niet afspelen, bijvoorbeeld samenvatting van Parijs Roubaix

pirazzi

Je mist er niet veel aan, het sprintje tussen Gilbert en Politt, de top 10 in beeld en het podium, dat was de samenvatting.

dikkechaap

Voor de gevalletjes " Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen/ Je bent al ingelogd." is een soort van oplossing:
Bij mij treedt dit alleen op wanneer ik meerdere wielerflits tabs open heb staan. Als ik die afsluit en refresh is het probleem opgelost.

Rendo

'- Melding/mail krijgen als je reactie hebt op je bericht.
- Berichten liken of disliken.

Romāns Vainőteins

Jeej vet, iedere keer als je een forumschatje niet hijgend positief benadert in no time -111 op je conto.

elkey21745811305

Jaaaa, prachtig toch. Ik ben vΓ³Γ³r!

pirazzi

Leuk, ben benieuwd hoeveel reacties op het forum ik heb, al een paar jaar geleden om gevraagd en het is nu werkelijkheid!
18-4-2019 22:20 uur 3758.

Laatst gewijzigd
elkey21745811305

Ik hoop dat ze het veld genoeg karakters hebben mee gegeven voor RV.

Kingstown

'@Sephiroth:

Het staat er nu als "special". Wat dat ook in moge houden.

Ben het met je eens dat het een verschrikkelijk slecht en tendentieus stuk is. Vanaf het begin wordt er een "wij zijn goed en zij zijn slecht" verhaal van gemaakt. Wij zijn de brave- en vriendelijke man en zij zijn de snauwende en onvriendelijke tegenpartij. Tenenkrommend genant. Alsof een journalist ΓΌberhaupt partij is. En journalist zou ik in dit geval eigenlijk tussen aanhalingstekens moeten zetten.

Van begin tot einde een rancuneus artikel. Zelfs als opiniestuk zou elk lokaal dagblad het nog weigeren.

Rawolf

Het doet er eigenlijk niet toe of de redactie gelijk heeft met dat stuk maar ik vind sowieso dat Wielerflits beter objectief kan blijven in zulke zaken. Als journalist je mening ventileren kan een slechte uitwerking hebben.

En tja Cav zal niet de aardigste zijn tegen journalisten maar hij heeft ook aardig wat over zich heen gekregen van de media voor enkele acties tijdens sprints. Of dat nu terecht is of niet

Denk overigens dat het nog niet klopt ook, Cavendish is nog steeds iemand die heel veel mediaaandacht krijgt, ookal geeft hij geen interviews. Er worden eindeloze verhalen geschreven over zijn strijd met het epson bar virus of hoe dat ook moge heten, zijn doel om de meeste ritzeges in de tour te halen en hoe hij eraan toe is.

Over Cavendish zijn derde plek is veel meer gesproken in de wielrencommunity dan over de winst van Jakobsen, dat zegt genoeg.

Laatst gewijzigd
Kirsipuu

Klachten over HET bericht in 3, 2, 1....

josemanuelfuente

Puck?

Imbatido

Waarom staat dat wel op .be maar niet op .nl?

Yskoud

Ik merk dat de laatste er bij veel berichten een bronvermelding ontbreekt. De Giro-selecties, maar ook post-race interviews van races (o.a RomandiΓ«) staan allemaal quotes van renners en ploegleiders die van andere media zijn overgenomen.

Ik vind dit storend, idealiter zou ik namelijk zelf willen kunnen opzoeken of er nog meer gezegd is. Nu is voor mij onduidelijk of die quotes tegen jullie eigen reporters (denk het niet) zijn gezegd, of tegen de lokale interviewer, op twitter zijn gezegd of waar dan ook.

Enkele voorbeelden:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/kung-na-groots-nummertje-wist-dat-ik-een-kans-had/

https://www.wielerflits.nl/nieuws/giro-2019-gianni-savio-stuurt-vrijbuiterscollectief-naar-giro-ditalia/

https://www.wielerflits.nl/nieuws/roglic-behoudt-leiderstrui-in-romandie-na-zware-dag/

https://www.wielerflits.nl/nieuws/primoz-roglic-mooi-dat-ik-kon-winnen-zeker-in-een-sprint/

1 2 ... 88 ... 198 199

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.