Zonde Ivo en Ab. Vlak voor de rustdag naar huis.
Ik ben wel benieuwd of er nog iemand op deze mooie rustdag iets zinvols te zeggen heeft over de eerste 9 dagen. Een analyse?
Zelf kan ik alleen over mezelf spreken. Ik ben nog niet in de problemen geweest en op misschien Gee na lijkt iedere renner zijn rol nu te spelen. Met de verbetering van Van Aert zou die in de overgangsritten al snel voor veiligheid kunnen zorgen. Ik maak me toch vooral zorgen om het klimwerk. Zonder ayuso kan het als hij een keer uithaalt en er achter hem wat vluchters eindigen snel afgelopen zijn.
Belangrijkste analyse: Erveedeeee stond precies halverwege de 'som van hoeveel keer jou renners gekozen zijn' ranking. Van de 21 deelnemers die beter scoorden in die ranking zijn er 2 afgevallen, van de 21 die slechter scoorden (i.e. meer "unieke" keuzes) zijn er 15 afgevallen. Schieten nog over uit de onderste helft: Rawolf, King Kelly, Zwartebroekengeletrui, Maillot à Pois, Coolietje en Rabbiej.
Puur op basis van deze statistiek hadden ditisdavid en arjenzvob echt weinig kans om er zo snel uit te liggen en is het vooral voor Rawolf een wonder dat hij nog in het spel zit.
Ik heb een unieker team maar per CQ punt valt t wel mee, Ayuso en Mads heb ik gewoon wel.
Ik heb niet de vaak gekozen Gee, Arensman en Tiberi.
Maar dan juist weer wel Ciccone, Poole en Rubio.
Gisteren was mn slechtste uitslag denk ik dus nog niet echt in de gevarenzone gekomen. Tijdrit zit ik safe met Tarling. Overgangsritten zit ik normaal safe al valt Scaroni wat tegen. Heb een aantal vluchters en Cicco sprint beter dan de concurrentie. De 3e week word wel lastig met dit team. Eigenlijk een bergetappe zonder vroege vlucht, dat zie ik nu mijn einde worden. Maargoed er kan nog van alles gebeuren. Wie weet blijkt Poole of Rubio geweldig gepiekt te hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.