Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 256 257 258 259 »
Harry Batistuta
Henkbaarsjes
Held! Mooi dat je een forumman bent. Wat moet die winst prachtig geweest zijn. Heb je nog tips? Hoe...

Kijk eens in welke subleague de beste man zit. Die mannen hebben zowel de Giro als de Tour gewonnen met maar liefst 31 deelnemers. 

Tientallen gouden medailles in twee spellen door de etappes minitieus door te nemen en de renners te analyseren. 4 x UAE, 1 topsprinter (Milan of normaal gesproken Philipsen) met zowel MvdP en WvA was vooraf al bepaald de sleutel naar succes. Zeker met een Lipowitz, Onley en KV in de selectie.

Nazgulsauron

Ik weet niet echt iets van optimalisatiescripts af, maar heb een lineaire solver in elkaar gezet met ChatGPT. Is ongetwijfeld prutswerk, dus kan mogelijk beter. 

Dit geeft onderstaande voor 8000+ punten. Gall kan 'ie niet meer betalen boven THJ.

Pogacar
Vingegaard
Jorgensen
Lipowitz
Healy
Arensman
Vauquelin
Onley
THJ

Milan
Girmay
De Lie
Groves

Narváez
Wellens
Yates

Van der Poel
Van Aert
Simmons
Abrahamsen

Spam output als iemand het wil debuggen:

✅ Optimal team within budget! --- Squad (20 riders) --- - POGAČAR Tadej (7,500,000) - NARVÁEZ Jhonatan (2,000,000) - WELLENS Tim (1,500,000) - YATES Adam (2,500,000) - VINGEGAARD Jonas (6,000,000) - JORGENSON Matteo (3,000,000) - VAN AERT Wout (3,500,000) - HEALY Ben (500,000) - GIRMAY Biniam (2,500,000) - ARENSMAN Thymen (1,000,000) - LIPOWITZ Florian (3,000,000) - MILAN Jonathan (4,000,000) - SIMMONS Quinn (500,000) - GROVES Kaden (2,000,000) - VAN DER POEL Mathieu (2,500,000) - VAUQUELIN Kévin (750,000) - ONLEY Oscar (750,000) - DE LIE Arnaud (1,500,000) - JOHANNESSEN Tobias Halland (500,000) - ABRAHAMSEN Jonas (500,000)

--- Daily Lineups --- Stage 1: Starters: POGAČAR Tadej, WELLENS Tim, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, GIRMAY Biniam, MILAN Jonathan, GROVES Kaden, VAN DER POEL Mathieu, VAUQUELIN Kévin Captain: GIRMAY Biniam Stage 2: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, GROVES Kaden, VAN DER POEL Mathieu, VAUQUELIN Kévin, ONLEY Oscar Captain: VAN DER POEL Mathieu Stage 3: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, VINGEGAARD Jonas, GIRMAY Biniam, MILAN Jonathan, GROVES Kaden, VAN DER POEL Mathieu, VAUQUELIN Kévin Captain: MILAN Jonathan Stage 4: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, VAN AERT Wout, VAN DER POEL Mathieu, VAUQUELIN Kévin, ONLEY Oscar Captain: POGAČAR Tadej Stage 5: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, LIPOWITZ Florian, VAN DER POEL Mathieu, VAUQUELIN Kévin Captain: POGAČAR Tadej Stage 6: Starters: POGAČAR Tadej, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, HEALY Ben, LIPOWITZ Florian, SIMMONS Quinn, VAN DER POEL Mathieu, VAUQUELIN Kévin, ONLEY Oscar Captain: HEALY Ben Stage 7: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, VAUQUELIN Kévin, ONLEY Oscar, JOHANNESSEN Tobias Halland Captain: POGAČAR Tadej Stage 8: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VAN AERT Wout, MILAN Jonathan, SIMMONS Quinn, GROVES Kaden, DE LIE Arnaud Captain: MILAN Jonathan Stage 9: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, GIRMAY Biniam, MILAN Jonathan, GROVES Kaden, VAUQUELIN Kévin, DE LIE Arnaud Captain: MILAN Jonathan Stage 10: Starters: POGAČAR Tadej, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, HEALY Ben, ARENSMAN Thymen, LIPOWITZ Florian, ONLEY Oscar, JOHANNESSEN Tobias Halland, ABRAHAMSEN Jonas Captain: ARENSMAN Thymen Stage 11: Starters: POGAČAR Tadej, VAN AERT Wout, HEALY Ben, SIMMONS Quinn, GROVES Kaden, VAN DER POEL Mathieu, DE LIE Arnaud, JOHANNESSEN Tobias Halland, ABRAHAMSEN Jonas Captain: ABRAHAMSEN Jonas Stage 12: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, LIPOWITZ Florian, VAUQUELIN Kévin, ONLEY Oscar, JOHANNESSEN Tobias Halland Captain: POGAČAR Tadej Stage 13: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, LIPOWITZ Florian, VAUQUELIN Kévin, ONLEY Oscar Captain: POGAČAR Tadej Stage 14: Starters: POGAČAR Tadej, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, HEALY Ben, ARENSMAN Thymen, LIPOWITZ Florian, VAUQUELIN Kévin, ONLEY Oscar, JOHANNESSEN Tobias Halland Captain: ARENSMAN Thymen Stage 15: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, VAN AERT Wout, LIPOWITZ Florian, MILAN Jonathan, ONLEY Oscar Captain: WELLENS Tim Stage 16: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, HEALY Ben, ARENSMAN Thymen, LIPOWITZ Florian, ONLEY Oscar Captain: HEALY Ben Stage 17: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, LIPOWITZ Florian, MILAN Jonathan, SIMMONS Quinn, DE LIE Arnaud Captain: MILAN Jonathan Stage 18: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, LIPOWITZ Florian, VAUQUELIN Kévin, ONLEY Oscar, JOHANNESSEN Tobias Halland Captain: POGAČAR Tadej Stage 19: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, HEALY Ben, ARENSMAN Thymen, LIPOWITZ Florian, ONLEY Oscar, JOHANNESSEN Tobias Halland Captain: ARENSMAN Thymen Stage 20: Starters: POGAČAR Tadej, NARVÁEZ Jhonatan, WELLENS Tim, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, LIPOWITZ Florian, GROVES Kaden, ABRAHAMSEN Jonas Captain: GROVES Kaden Stage 21: Starters: POGAČAR Tadej, YATES Adam, VINGEGAARD Jonas, JORGENSON Matteo, VAN AERT Wout, GIRMAY Biniam, GROVES Kaden, VAUQUELIN Kévin, DE LIE Arnaud Captain: VAN AERT Wout 

--- Stage-by-Stage Breakdown

Stage 1: 207.0 points (Captain: GIRMAY Biniam, Bonus: 44.0) 

Stage 2: 347.0 points (Captain: VAN DER POEL Mathieu, Bonus: 50.0)

Stage 3: 233.0 points (Captain: MILAN Jonathan, Bonus: 44.0)

Stage 4: 398.0 points (Captain: POGAČAR Tadej, Bonus: 50.0)

Stage 5: 309.0 points (Captain: POGAČAR Tadej, Bonus: 44.0)

Stage 6: 344.0 points (Captain: HEALY Ben, Bonus: 50.0)

Stage 7: 434.0 points (Captain: POGAČAR Tadej, Bonus: 50.0)

Stage 8: 312.0 points (Captain: MILAN Jonathan, Bonus: 50.0)

Stage 9: 274.0 points (Captain: MILAN Jonathan, Bonus: 44.0)

Stage 10: 332.0 points (Captain: ARENSMAN Thymen, Bonus: 44.0)

Stage 11: 308.0 points (Captain: ABRAHAMSEN Jonas, Bonus: 50.0)

Stage 12: 409.0 points (Captain: POGAČAR Tadej, Bonus: 50.0)

Stage 13: 407.0 points (Captain: POGAČAR Tadej, Bonus: 50.0)

Stage 14: 405.0 points (Captain: ARENSMAN Thymen, Bonus: 50.0)

Stage 15: 250.0 points (Captain: WELLENS Tim, Bonus: 50.0)

Stage 16: 313.0 points (Captain: HEALY Ben, Bonus: 44.0)

Stage 17: 249.0 points (Captain: MILAN Jonathan, Bonus: 50.0)

Stage 18: 373.0 points (Captain: POGAČAR Tadej, Bonus: 44.0)

Stage 19: 402.0 points (Captain: ARENSMAN Thymen, Bonus: 50.0)

Stage 20: 256.0 points (Captain: GROVES Kaden, Bonus: 50.0)

Stage 21: 339.0 points (Captain: VAN AERT Wout, Bonus: 50.0)

--- Summary --- Stage Points Total: 6901.0 End Points Total: 1120.0 🎯 Grand Total: 8021.0

Scriptje geeft ook 620 bankpunten aan, ondanks m'n gouden beker. Oeps.

Edit: Ik heb op 46M zitten optimaliseren in plaats van 48M. Dus dan krijg je alsnog Gall en blijkbaar Benno erbij (als ik de Scorito podcast mag geloven)

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci
Nazgulsauron
Ik weet niet echt iets van optimalisatiescripts af, maar heb een lineaire solver in elkaar gezet met...

En vind je dat ook leuk?

klaas drr
ProScoritoManager
Met een redelijk onorthodox team (2 dure sprinters en zónder Matje, die heb ik hier op het forum wei...

Ja hier ook 2 Sprinters met Milan( gelukkig) en Philipsen en zonder VDP, en toch goud. Vooral door juist te cappen en weinig bankpunten. Waar ik normaal minder op scoor. Bijvoorbeeld schmid bezorgt me 44 belangrijke punten in de Abrahamsen etappe!  Verder wel de 1e 7 qua punten van scorito, en gelukje dat hij uitviel natuurlijk. Ik had minder punten verwacht de 1e week. 

klaas drr
BigMig
Dus? Het grootste verschil wordt gemaakt met die goedkopere namen die ik noemde die ongeveer evenvee...

Natuurlijk heb je die ook een aantal nodig,  maar wat Nijmos al mooi heeft toegelicht.  Je kan er 1 of 2 of 3 van missen. 

Nazgulsauron
Sean Chiappucci
En vind je dat ook leuk?

Ja! Blijkbaar is Pogacacar voor 7,5M nog steeds optimaal tot een budget van 19M, daaronder niet meer.

Mazzel1986

Pogacar niet naar de Vuelta. Dan wordt het puzzelen toch direct weer een stukje leuker. (Mits ze het budget krap genoeg zetten)

Maarten Koning
Mazzel1986
Pogacar niet naar de Vuelta. Dan wordt het puzzelen toch direct weer een stukje leuker. (Mits ze het...

En de vuelta zelf ook 

Nijmos
Maarten Koning
En de vuelta zelf ook 

Zou pogacar met een burnout tegen vingegaard niet interessanter zijn dan vingegaard tegen een stel b renners?

hajeje

Geëindigd op 76%. Ik had pech met vooral Almeida, Buitrago, Evenepoel. Ook Meeus en Poppel vielen tegen. Daarnaast geen Milan, wel Merlier. Helaas geen Onley, Healy en Johannessen. Tot slot geen 4x maar 2x UAE. Vooral dat laatste vond ik een leermoment. Die andere oorzaken waren meer pech. Hoewel Evenepoel onderhand toch een inschattingsfout genoemd moet worden?

hajeje
kwarc
Wie maakt het Vuelta topic aan? Volgende week donderdag gaat Scorito alweer open.

Is er al 😎

Laatst gewijzigd
Alucard
Nazgulsauron
Ik weet niet echt iets van optimalisatiescripts af, maar heb een lineaire solver in elkaar gezet met...

Grappig dat hij achteraf toch op topsprinter + 3 middenklasse sprinters uitkomt ipv 6 goedkope sprinters.

SanMark
hajeje
Geëindigd op 76%. Ik had pech met vooral Almeida, Buitrago, Evenepoel. Ook Meeus en Poppel vielen te...

Denk dat de top 10 van het klassement ook allemaal gewoon Rev en Almeida in hun team hebben gehad. Je verliest dit spel meestal niet door je uitvallers maar door de juiste picks ( itt ploegleider.nl)

Die het goed hebben gedaan.

nasibal
Alucard
Grappig dat hij achteraf toch op topsprinter + 3 middenklasse sprinters uitkomt ipv 6 goedkope sprin...

Milan heeft alsnog vrijwel de hele tour in het groen gereden, dat was een van de voorwaarden om het (net) waard te zijn als sprinter. 

Verder viel het mij tijdens de ronde ook al op hoe bizar veel valide opvullers je tijdens de ronde had in de sprintetappes. Zeker als je dat wegzette tegen de lage puntenaantallen van de sprinters. Twee keer een vauq voor 10 punten opstellen is gelijk aan een sprinter die 1x 10e wordt en 1x 21e. Dat er achteraf maar 4 sprinters uitrollen verbaasd me dus niet zo zeer.

Met het wegvallen van enkele dure jongens die je vooraf wel wilde hebben en dus het lage aantal benodigde sprinters was de budgetinefficiëntie van Milan achteraf gelijk ook minder belangrijk. Dat geld hoefde uiteindelijk niet naar die dure AK mannen of naar meer sprinters en de "verrassende" namen in het ideale team zijn ook niet al te prijzig gebleken.

Worden Rev, Almeida en Jorgenson hier pakweg 3,4 en 6 (en drukken de ander jongens dus naar achter) terwijl er van Onley, Vauq, Healy en THJ minstens 2 netjes wegzakken in 3 weken, dan kijk je mogelijk al tegen een heel ander ideaal team aan. Nu blijven al die miljoenen van Almeida en Rev al snel over voor Milan en Girmay. 

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
Nijmos
Zou pogacar met een burnout tegen vingegaard niet interessanter zijn dan vingegaard tegen een stel b...

Ik denk dat hij hem dan nog overhoop rijdt, het verschil is echt veel te groot. 

Nijmos
Maarten Koning
Ik denk dat hij hem dan nog overhoop rijdt, het verschil is echt veel te groot. 

En het verschil tussen Vingegaard en 'de rest' dan?

kwarc
hajeje
Is er al 😎

Oh top! Ik kon het niet vinden, heb je een linkje toevallig? Zal zelf ook nogmaals kijken.

Edit: hier het vuelta topic! https://forum.wielerflits.nl/t/1887-scorito-vuelta-2025?page=1

Laatst gewijzigd
Nijmos

Edit: vraag voor het vueltatopic

Laatst gewijzigd
nasibal
Nazgulsauron

Ik heb hier nog eens dieper naar gekeken en geprobeerd of ik Almeida + Rev hier budgettair uit de losse pols in kon puzzelen zónder aan Milan te komen. Onderstaand mijn aannames/overwegingen/berkeningen. Disclaimer: Dit is wel wat beredeneerd natte vinger werk natuurlijk, dus geen rotsvaste conclusies aan te verbinden. 

Allereerst ga ik uit van het 48 miljoen team. Dat betekent dat ik t.o.v het hier gepostte team dus THJ naar Gall zet en Abrahamsen naar Oconnor. 

Remco + Almeida kosten samen 10,5 miljoen die je dus vrij moet maken, zonder aan Milan te komen. 

Stap 1: 
Gall en Oconnor terug naar Abrahamsen en THJ omdat deze kennelijk dicht tegen het ideale team aanzaten. Dit bespaart in totaal al 2 miljoen. Restant om te besparen 8,5 miljoen

Stap 2: 
Je mag maar 4 UAE in je team hebben. Er moet er dus één uit voor Almeida. Punten/prijs/opstelgewijs is dit sowieso niet Wellens. Yates is slechts 500k duurder dan Narvaez en heeft meer eigen punten. Ik kies dus voor Narvaez. Besparing 2 mil, restant: 6,5 miljoen

Stap 3:
Wie kunnen er waarschijnlijk sowieso niet uit het ideale team?
Pog, Vin, Lipo (teveel punten gepakt)
Healy, Arensman, Vauq, Onley (punten/prijs ratio te hoog)
UAE mannen (te efficient en in meeste etappes opstelbaar)
De Lie, Simons (halen team door opstelbaarheid in zeer specifieke etappes, moeilijk te vervangen)
Milan (daar willen we in deze berekening niet aan zitten)

Stap 4:
Je houdt over:
Jorgenson (3), Girmay (2,5), Groves (2), Poel (2,5), Aert (3,5)
Als je naar deze namen kijkt, de prijs/punten ratio en de opstelbaarheid valt eigenlijk vrij snel op dat je Groves en Poel naar alle waarschijnlijkheid óók niet goed kan vervangen. Groves heel belangrijk als cap in etappe 19 en heeft natuurlijk ook gewoon veel truipunten gepakt in het begin, naast ook gewoon meerdere top 10s. Zowel Groves en Poel door alle extra's zeer effiecient voor hun prijs en moeilijk te vervangen

Stap 5: 
De resterende 6,5 miljoen moet dan komen uit:
Jorgenson (3), Girmay (2,5) en Aert (3,5)
Jorgenson klinkt als meest logische naam omdat hij opgesteld wordt indezelfde etappes als rev en Almeida. Maar daarna wordt het spannend, omdat je wel 20 plekjes moet vullen. Als Almeida op plekje van Narvaez komt en Rev op plekje van Jorg, dan moet je bij het downgraden van Girmay en/of Aert wel een vervanger van minimaal 500k hebben voor die plekjes. Uit Aert kan je dus maar 3 mil halen en uit Girmay maar 2. Dat betekent dat je geen 6,5 miljoen gaat besparen uit maar 2 van de 3 renners. Ze moeten alle 3 er uit. 

Aan alle 3 de namen zitten ook goede redenen waarom ze misschien(!) niet goed vervangbaar zijn:
Girmay: Goede prijs/punten ratio (2 6e plekken, een 2e plek (als cap) en groene trui punten), onmisbaar als cap in etappe 1 (binnen dit ideale team uiteraard). 2e beste optie is daar jorgenson op P8 daguitslag. 
Jorgenson: Stiekem nog in best specifieke etappes in de punten (1, 20 en 21) waarin je vanuit het ideale team weinig mensen in de top 20 hebt. 
Aert:  Zelfde reden als Jorgenson. Naar Carcasonne bijvoorbeeld samen met Wellens de enigen uit de top 20. 

Stap 6: 
Toegevoegde waarde Milan zit hem in z'n reguliere punten en de groene trui. Niet in zijn cappunten:
Etappe 3: Milan 2e, Girmay 6e
Etappe 8: Milan 1e, Aert 2
Etappe 9: Milan 2: De Lie 3
Etapp 17: Milan 1: De lie 4

Gegeven dat je zn cappunten binnen het ideale team kan vervangen (we praten hier over een glazen bol team) haalt dat gelijk een flinke hap uit zijn bijdrage. Ter vergelijking: 

Girmay: Etappe 1: 2e, Jorg 8e
Groves: Etappe 20: 1e, Welles 8e

Wout en De Lie lijken geen onderscheidende capbonus te hebben. 

Mijn gevoel (ik durf niet te zeggen conclusie) uit bovenstaande is dat het nog géén abctje is om Remco en Almeida er ingepuzzeld te krijgen zonder aan Milan te komen. Als het al zou passen, dan past het nét aan. Dan zou het via Wout + Jorg moeten en nog ergens 500k vandaan trekken. Dan kom je al snel tot de vergelijking Wout of Milan. Dan is de vraag wat meer telt: De extra punten van Milan of de veel lastigere vervangbaarheid van Aert in zijn etappes. 

Het bovenstaande berust natuurlijk allemaal wel op de aanname dat Almeida en Reve het ideale team zouden hebben gehaald wanneer zij 'normaal' gepresteerd zouden hebben. Deze aanname is denk ik relatief makkelijk te maken door alle extra's die beiden hadden en het aantal etappes waarin ze opstelbaar waren geweest. 

Nazgulsauron

Als ik 'm met de huidige punten verplicht Almeida en Remco te nemen, krijg ik de volgende mutaties:

Inderdaad THJ en Abrahamsen terug voor Gall en Benno. Budget komt vanuit Wout, Jorgensen en Yates.

+ Abrahamsen (voor Benno)
+ Almeida (voor A. Yates)
+ Remco (voor Wout)
+ VPP (voor Jorgensen)
+ THJ (voor Gall)

Normaliter scoren Remco en Almeida vrolijk door richting het einde, en kan je eventueel andere beslissingen maken.

Edit: Had eerst weer een variant met 50M cap er in staan, dan houdt 'ie alsnog Jorgensen.

Laatst gewijzigd
nasibal
Nazgulsauron
Als ik 'm met de huidige punten verplicht Almeida en Remco te nemen, krijg ik de volgende mutaties:...

Thnx voor deze toevoeging! 

Grappig dat ik op puur onderbuikgevoel al spot on zat kennelijk: Wout + Jorg + 500k (yates ipv Narvaez).

Dan haalt hij er dus 3 semi-onderpresterende (obv potentie, misschien minder obv context) renners uit. Stel je voor dat die meer op niveau gereden hadden.

Bevestigt natuurlijk wat sommigen van jullie al zeiden: Budgetinefficientie hoeft niet tot een verkeerde pick te leiden. Er kan teveel in een ronde gebeuren.

Aan de andere kant vind ik het interessant dat zelfs een zeer goed presterende milan hier (misschien!) het ideale team niet eens gehaald zou hebben. Een eindafrekening van Jorg, Tijdrit/sprints van Wout, eigen uitslagen van Yates en/of het wegvallen van een talentje had hier al verschil kunnen maken. Al had dat verschil natuurlijk ook zichtbaar kunnen worden in een lager maximum aantal punten. 

John Bon

Bon nadat ik de teleurstelling heb doorgedronken ook even mijn uitslag. AL moet ik zeggen dat ik de laatste week mijn renners er blind in had geklikt toen ik door had dat de hoop weg was. 

Mijn slechtste ronde (en wielerspel) sinds ik met Scorito ben begonnen. Geindigd op 45%. 

Meevallers: (al zijn die 3 nu niet verrassend te noemen
MvdP: ondanks hij eruit is gestapt toch 405 punten opgeleverd
Vauquelin: 750K 381 pt
Johannessen 500k 162pt

Tegenvallers:
Remco: spreekt voor zichzelf
Jorgenson: 232 pt maar had op meer gerekend
Almeida: spreekt voor zichzelf
Philipsen: pech maar spreekt ook voor zichzelf
Buitrago: 1.5 mil voor 84 puntjes
V. Paret-Peintre: pakt 57 ptn voor mij.... want ik had hem op de bank in de rit die hij won
Jeanniere: 1 miljoen 0(!) punten

En voor de rest niemand die echt heeft goed gescoort behalve Vauquelin. 
Een ronde om te vergeten op naar de Vuelta. 

Nijmos
nasibal
Thnx voor deze toevoeging!  Grappig dat ik op puur onderbuikgevoel al spot on zat kennelijk: Wout +...

Heeft Milan zo goed gepresteerd? In de sprints die hij reed wel, maar hij lag er ook af in etappes dat dainese, de lie, girmay en groves wel een uitslag reden. En niet zo'n klein beetje ook. Plus dan ook nog etappe 1 waar hij nergens was. Voor echt goed presteren moet je toch op zn minst die 5 zekere sprints rijden. Van Girmay en Philipsen verwachtte ik op voorhand nog wel 1 of 2 uitslagen meer. Geen enkele sprinter heeft echt die 7 kansen op een uitslag gereden. Dat is logisch, maar ik geloof zelfs niemand 6.

klaas drr

Wat is goed presteren ?  Milan en Philipsen hebben mij 650 punten opgeleverd voor 8 miljoen.  Girmay en  Meeus ?  450 ? Heb je 4 miljoen over om 200 punten in telopen.  Dat is te doen zou je denken. 

1 2 ... 256 257 258 259 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.