Tour CQ-Biedspel 2025

1 2 3 4 5 6 »
pirazzi

Renners kunnen een gele kaart krijgen. Volgens mij heeft dat geen invloed op het spel, behalve natuurlijk als renners bij een eventuele tweede gele kaart de Tour moeten verlaten maar dat zal bijna nooit gebeuren.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Rabbiej en Sies kunnen Ganna vervangen. Bissegger is niet verkocht. 

VincentK
Arry1338
Rabbiej en Sies kunnen Ganna vervangen. Bissegger is niet verkocht. 

Kan ik Kwiat evt vervangen?

Arry1338

Nee ik vind eigenlijk van niet VincentK. Dit is puur omdat wanneer je dit bewust zou hebben gedaan, je nu bijvoorbeeld Benjamin Thomas zou kiezen. Grote kans dat hij nog wat punten probeert te sprokkelen, en dan heb je meer kennis dan wanneer je je keuze voor de 1e etappe moest maken.

Je krijgt wel de punten terug en kan bij een volgende uitvaller nog een extra renner inbrengen. 

VincentK
Arry1338
Nee ik vind eigenlijk van niet VincentK. Dit is puur omdat wanneer je dit bewust zou hebben gedaan,...

We laten het zo. Vind het alleen vreemd dat het 10 uur geleden blijkbaar nog wel kon en 9 uur geleden niet. 
Kon toen in ieder geval niets meer op de site doen.

Maar ik snap de redenatie wel. Om dezelfde reden zou het niet gek zijn als ik bij 1 uitvaller niet twee nieuwe mannen in mag brengen, want dat is hetzelfde trucje.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Zolang het voor de start van de 1e etappe kon vond ik het goed maar je gaf zelf aan dat dat niet ging lukken. Ik beheer zelf de website ook niet, dus ik weet niet op welk moment Eddie de optie 'moet/zal' sluiten. Je had het via de site kunnen proberen zolang de etappe nog niet gestart was, maar als het dan niet meer lukt dan is het niet anders.

Je mag overigens wél meer renners kopen dan dat je verliest bij een uitvaller, zolang je team maar niet meer dan 8 renners heeft. Dus ik hoop voor je dat er snel een slapjanus uit knikkert dat je je team weer vol kunt bouwen met wat bruikbare vervanging. 

VincentK

Ach, ik heb de tourwinnaar in huis want Pogi kraakte vandaag al. Komt allemaal goed ;)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Hoe bedoel je Pogi kraakte al? Hij werd 18de, Vingegaard 20ste.

Arry1338

De eerste etappe werd gewonnen door Jasper Philipsen, die we terug zien in de teams van Jappe666 en Rabbiej. Op die volgorde eindigen ze ook vooraan vandaag, dus pakt Jappe666 de eerste gele trui én zijn eerste etappezege. Hij maakt het verschil tegenover Rabbiej met Meeus in de tussensprint. Opvallend is ook dat ze niet alleen beiden Philipsen, maar ook Coquard hebben. Sies volgt op enige achterstand als derde.

Het gaat fout met het maken van een schermafbeelding, dus kijk voor de stand even op de site!

Etappezeges:
1x Jappe666

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Hierbij de uitslag en tegelijk ook de stand na rit 1, met Jappe aan kop dankzij Jappe 😉

000431.png

pirazzi

Fijn! Wat is die tweede rij cijfers dan, de volgorde van aanmelding? Met Rabbiej 1 en King Kelly 24. (Niet volgens pagina 1, daar is Guido Maltempi 1 en BrackenRidgeCycling 24.)

Laatst gewijzigd
Arry1338

Mathieu pakt vandaag na de Mur de Bretagne weer eens een rit in de Tour, én wederom met geel daarbij. Pogacar kon hem net niet inhalen en Vingegaard moest lijdzaam toezien hoe de andere twee bij hem weg sprintten. Al denk ik niet dat hij een slecht gevoel heeft overgehouden aan zijn prestatie vandaag.

Wie bij ons als eerst over de streep komt is Mithrandir, hij houdt Ajvenema met slechts 6 punten af. Mathieu in combinatie met de aanvalspunten van Van Moer geeft hem de winst. Ajvenema kwam met Pogacar en Vauquelin net te kort. Kokkie1975 mocht mee op het podium dankzij Van der Poel. 

In het klassement neem Rabbiej over van Jappe666, die vandaag een minder succesvolle dag had. Hij zakt naar plek 3. Sies klimt ook een plekje naar de tweede plaats nadat hij voor 2 dagen op rij boven de 100 punten uitkomt. 

Etappezeges:
1x Jappe666 & Mithrandir

(Ik krijg het niet voor elkaar een goed screenshot te maken die hier te plakken is... )

Laatst gewijzigd
pirazzi

Arry, misschien kun je aan Maillot à Pois advies vragen hoe je zoiets doet.

Limal

Na hun afwezigheid in rit 1 mogen Milan en Merlier wel eens gaan presteren in de eindsprint, anders gaan ze hun hoge aankoopprijs niet waard blijken te zijn. Dat is hen vanochtend héél duidelijk gemaakt in de teambus!

Arry1338

Ajajaj, de feestvierders van dag 1; Rabbiej en Jappe666 verliezen vandaag hun kopman. Philipsen valt uit en dus komt er voor beiden budget vrij.

Jappe666 heeft nu 1557 punten te besteden voor 3 plekken.
Rabbiej had Ganna al verloren en nog niet vervangen. Nu hij ook Philipsen verliest heeft hij 3017 punten te besteden voor 2 plekken.

Laatst gewijzigd
Rabbiej

Als het goed is heb ik gisteren na de etappe Alaphilippe ingebracht voor Ganna. Ik zal straks nog eens shoppen voor de vervanging van Philipsen. Ik sta bovenaan na 2 etappes maar ik heb ook al 2 hele dure uitvallers. Hopelijk is dit geen voorbode.

jappe666

Kan je nog even doorgeven waar ik op vervangers kan bieden, want de link in de beginpost werkt niet meer bij mij.

Guido Maltempi

Dat kan hier: https://www.youtour.nl/bs/teamselectie/wissels.aspx

jappe666

Werkt helaas niet, krijg volgende boodschap:

Server Error in '/' Application.

The Microsoft Access database engine cannot find the input table or query 'dnlijst'. Make sure it exists and that its name is spelled correctly.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.OleDb.OleDbException: The Microsoft Access database engine cannot find the input table or query 'dnlijst'. Make sure it exists and that its name is spelled correctly.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Gefeliciteerd Limal!

jappe666

Heb wissel doorgevoerd en een duo als alternatief doorgegeven.
Als ik ze toch niet zou binnenhalen, wordt dat dan nog meegegeven zodat ik nog extra wissel(s) kan ingeven?

Arry1338

De derde etappe is verreden. Merlier wint, Philipsen verliest. Ook een renner van Astana (Bol?) lijkt me uitgeschakeld. Wie vandaag mocht juichen is Limal. Hij pakt met een straatlengte voorsprong de overwinning vandaag, maar wat wil je ook met Merlier én Milan in je team, aangevuld met Tronchon die ook nog wat punten pakt. Hij behaalt zo in één etappe meer punten dan de nummer 3 in het klassement na vandaag! Vernis en BlingSagan mogen met Limal mee het podium op. Zij zijn de overige spelers met Merlier en Milan. 

000440.png

In het klassement zien we dat Limal door zijn winst van vandaag van positie 8 naar de leiding springt. Maar gezien zijn team moeten de meeste punten ook wel gepakt worden in deze fase van de Tour. Sies blijft tweede en gaat daarmee langs Rabbiej, die naar de derde plek zakt. Vernis, Pirazzi en BlingSagan maken verderop in de top 10 ook een leuk sprongetje naar voren.

000437.png

Etappezeges:
1x Jappe666, Mithrandir & Limal

Laatst gewijzigd
Thomberg
jappe666
Werkt helaas niet, krijg volgende boodschap:Server Error in '/' Application.   The Microsoft Access...

Gewoon naar youtour.nl en dan rechts in het menu CQ Tourspel. Dan komt het goed!

helaas niet mijn dat vandaag... morgen weer een dag voor Martin op 1 en Pogi op 2

1 2 3 4 5 6 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.