Tour CQ-Biedspel 2025

1 2 ... 6 7 8 9 »
Arry1338

En ook van Eetvelt houdt ermee op. Pirazzi (1000) en Sporting63 (1070) hebben nog een klein half uur om eventueel voor de start nog te wisselen. 

pirazzi

Zag het net op tv, Eurosport. Wissel gedaan.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Sporting63 had budget genoeg (1070) na het uitvallen van van Eetvelt om Tim Wellens (1012) te kopen. Dat heeft hij blijkbaar niet gedaan ...

esims6.0

Er gaat denk ik iets niet goed met wissels. Wordt naar gekeken.

VincentK

Mooi, sowieso lastig nu omdat je niet perse weet of je een wissel krijgt. Prachtige site met nog wat verbeterpuntjes.

Maillot à Pois
VincentK
Mooi, sowieso lastig nu omdat je niet perse weet of je een wissel krijgt. Prachtige site met nog wat...

In het menu Meer staat een overzicht van de goedgekeurde Wissels.

En ook bij de Teams kan je verifiëren wie in je team zit.

Bij mij zijn mijn twee wissels van gisteren alleszins juist geregistreerd, maar mijn eerdere wissel Lutsenko lijkt weer uit mijn team verdwenen.

esims6.0

Ja ik zag ook dat een paar wissels waren verdwenen: Zimmermann/Lutsenko en Wærenskjold/Groves. Ik hoop dat het wisselsoverzicht nu weer compleet is. En anders hoor ik het wel.

pirazzi

Overigens was het niet evident om Wessels vandaag te kiezen. Bij de PCS game met 2880 spelers had 0,4% Wellens gekozen, dat zijn 11 spelers. Zelf had ik ipv S. Yates beter V. Campenaerts kunnen kopen.

esims6.0

Ik krijg bij mijn eigen spel door dat de uitslag ook niet klopt (Stuyven in plaats van Penhoët)

Edit: o dat was hier wel goed.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

De wissels zijn terug inderdaad. Ik vraag me wel nog af waarom Laurance als enige uit de vlucht geen rood schildje krijgt van PCS 🤔

Maar daar kan dit spel/de site natuurlijk niks aan doen.

VincentK

Ik zie het niet, maar zie later wel in een post of ik weer moet wisselen.

esims6.0

Ik zie nu dat er twee renners zijn die in drie teams zitten: Girmay en Mas :/ Bij Girmay (wissel van gisteren) is het goed mogelijk dat geen slotje werd weergegeven als gevolg van weer vervallen wissels, maar bij Mas is dat minder waarschijnlijk. Maar een goede controle hierop ontbreekt omdat ik nog geen tijd heb gehad om voor het wisselen een goed automatisch systeem te maken. De wedstrijdleiding moet zich er maar over buigen.

Laatst gewijzigd
Limal
Maillot à Pois
De wissels zijn terug inderdaad. Ik vraag me wel nog af waarom Laurance als enige uit de vlucht geen...

Afgaande op de liveblog van PCS:

• 92 km te gaan: aanval Laurance en Jorgenson vanuit het peloton
  • 90 km te gaan: Laurance, Jorgenson, Narvaez en Van Poppel teruggepakt
  • 87 km te gaan: meerdere renners in achtervolgende groep (zonder namen)
  • 84,7 km te gaan: rit is halfweg
  • 80 km te gaan: versnelling Laurance, Barguil en Jegat vanuit achtervolgende groep.

Die fase was redelijk chaotisch - best mogelijk dat het nooit in beeld geweest is of Laurance net vóór of net over de helft ontsnapt is. Je weet welke fase je moet herbekijken ;-)

Maillot à Pois
Limal
Afgaande op de liveblog van PCS: 92 km te gaan: aanval Laurance en Jorgenson vanuit het peloton 90...

Mmja, we zullen er maar van uit gaan dat Laurance zich als allerlaatste en als enige na km 85 bij de achtervolgers heeft gevoegd... wat eigenlijk nog niet uit zou mogen maken want voordien had hij ook al eens een kilometer of 10 alleen voor het peloton uitgereden in een poging naar de kopgroep te rijden. Dat zou ook moeten meetellen dan.

Maar soit, voor mijn sowieso dramatische prestaties in dit spel maakt het weinig uit 😅

Maillot à Pois
VincentK
Ik zie het niet, maar zie later wel in een post of ik weer moet wisselen.

Hier kan je zien dat je wissels doorgevoerd zijn:

https://www.youtour.nl/bs/tour/ovz_wissels.aspx

1 2 ... 6 7 8 9 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.