In het menu Meer staat een overzicht van de goedgekeurde Wissels.
En ook bij de Teams kan je verifiëren wie in je team zit.
Bij mij zijn mijn twee wissels van gisteren alleszins juist geregistreerd, maar mijn eerdere wissel Lutsenko lijkt weer uit mijn team verdwenen.
Ik zie nu dat er twee renners zijn die in drie teams zitten: Girmay en Mas :/ Bij Girmay (wissel van gisteren) is het goed mogelijk dat geen slotje werd weergegeven als gevolg van weer vervallen wissels, maar bij Mas is dat minder waarschijnlijk. Maar een goede controle hierop ontbreekt omdat ik nog geen tijd heb gehad om voor het wisselen een goed automatisch systeem te maken. De wedstrijdleiding moet zich er maar over buigen.
Afgaande op de liveblog van PCS:
- 92 km te gaan: aanval Laurance en Jorgenson vanuit het peloton
- 90 km te gaan: Laurance, Jorgenson, Narvaez en Van Poppel teruggepakt
- 87 km te gaan: meerdere renners in achtervolgende groep (zonder namen)
- 84,7 km te gaan: rit is halfweg
- 80 km te gaan: versnelling Laurance, Barguil en Jegat vanuit achtervolgende groep.
Die fase was redelijk chaotisch - best mogelijk dat het nooit in beeld geweest is of Laurance net vóór of net over de helft ontsnapt is. Je weet welke fase je moet herbekijken ;-)
Mmja, we zullen er maar van uit gaan dat Laurance zich als allerlaatste en als enige na km 85 bij de achtervolgers heeft gevoegd... wat eigenlijk nog niet uit zou mogen maken want voordien had hij ook al eens een kilometer of 10 alleen voor het peloton uitgereden in een poging naar de kopgroep te rijden. Dat zou ook moeten meetellen dan.
Maar soit, voor mijn sowieso dramatische prestaties in dit spel maakt het weinig uit 😅
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.