Spamfilter

Whatsinaname

Ah strafbankje. Pro zac aan elkaar is verwijderd. Hoe zeggen ze dat in China?

Whatsinaname

Ik wilde een mop plaatsen bij het moppentopic. Maar zie er bij voorbaat al vanaf 

aap not mis

testfeest

Laatst gewijzigd
de dulle griet
Whatsinaname
Ah strafbankje. Pro zac aan elkaar is verwijderd. Hoe zeggen ze dat in China?

de dulle griet

ah moppie, je vraagt je af waar de otesten blijven, tegen enrique mas die de stijnen wederom zo erroriseerd. De smietjes hier blijven stil, de smietjes die de uni's zo braaf bebetten ook. Waar blijven de schepen, die tegen enrique mas in opstand zouden moeten komen, waar is reta tonijnheuvel? 

Of ging het misschien toch ergens anders om? Ging het misschien toch om het smieten? Zoals het altijd daar al over ging?

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Als het een AI-filter is heeft het hierboven wel wat input om zichzelf slimmer te maken.

Whatsinaname
de dulle griet
ah moppie, je vraagt je af waar de otesten blijven, tegen enrique mas die de stijnen wederom zo erro...

Kan zo in Uncut

aap not mis
OneTrickPony
Als het een AI-filter is heeft het hierboven wel wat input om zichzelf slimmer te maken.

De vragen blijven: wat is dat voor filter, wat staat er op die lijst, en waarom schittert beheer in afwezigheid?

Ik zag wel dat als je op een account klikt, daar wel een gedeelte van het oorspronkelijke bericht staat. Daar staat veel sneus tussen.

Het zal dus geen ai oei filter zijn, anders had ie ook daar wel ingegrepen.

OneTrickPony

Het is beleid om heel selectief te reageren op vragen / kritiek, tot oostindische doofheid aan toe. Ze lezen wel mee dus als ze iets tegenkomen waar ze het mee eens zijn heb je kans dat er wel wat aan gedaan wordt.

aap not mis
OneTrickPony
Het is beleid om heel selectief te reageren op vragen / kritiek, tot oostindische doofheid aan toe....

Ik heb net iets geschreven in het poli topic, iets over links, hele normale tekst, kwam er gewoon niet doorheen. 

Dus mijn vragen blijven open WF!!

aap not mis

De vragen blijven...

aap not mis

Zijn er al antwoorden op het filter?

aap not mis

Denk niet dat er een filterlijst van woorden is, maar meer een gratis AI filter die ze van het web geplukt hebben. Maar zelfs een gratis filter zorgt er voor dat we geen paklast meer hebben van de vera's en meisters op wf.

aap not mis

Wat dat betreft meer respect voor ezi, die gewoon door blijft gaan, ook al worden vrijwel al zijn reacties gefilterd. Het houdt 'm vd straat, dat is al heel wat:

aap not mis

Ik merk dat wf wordt overspoeld met buitenlandse accounts (nee ezi!), grappig dat die wel door het filter komen, gaat zo wel z'n doel voorbij. We wachten rustig af op antwoorden over het filter.

redacted_251125_9748

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
aap not mis

Het begon mis te gaan op het forum met de introductie van die rare logo's bij de accounts, ipv persoonlijke avatars. Dat was één stap terug tav de community, en kijk waar we nu zijn. Nog één stapje terug en...

aap not mis

Het filter houdt nu ook een passende vid tegen, het ontwikkelt zich snel hoor.

redacted_251125_9748

aap not mis

die engelstalige accounts zijn nog wel grappig, itt tot de overmaat van reacties van het account hierboven.

redacted_251125_9748

OneTrickPony

Het is dan ook geen spamfilter. Het is een filter dat gemaakt is om discussies over moeilijke onderwerpen, zowel binnen als buiten het wielrennen, te ontmoedigen op deze website.

Wat men wil is klikvee dat overal ja en amen op zegt.

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

LOL dat mocht ik natuurlijk niet zeggen. Maar die zhenhuamo lijkt AI-gegenereerde berichten aan te maken die op het eerste gezicht on-topic lijken. Spam? Of een poging van de redactie om beter te begrijpen hoe hun eigen speeltje werkt?

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Och, mocht ik zelfs dát niet zeggen.

Dan rest mij niks anders dan de fotoshop van esims te complimenteren, ik moest er wel om lachen :)

Romāns Vainšteins

De 6.0 versie is inderdaad met afstand de beste tot nu toe ja, haha

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.