Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 102 ... 140 141
Murcia

Ze hebben niet het op 2 na hoogste budget. Op 1 staat UAE met 65 miljoen en daarna volgen Netcompany, Lidl Trek Bora en Decathlon allen rond of boven de 50 miljoen. In het gunstigste geval heeft Visma Lab op dit moment iets meer dan 40 miljoen. Vandaar die zoektocht naar hoofdsponsor voor minimaal 12 miljoen.

GlebS
Murcia
Ze hebben niet het op 2 na hoogste budget. Op 1 staat UAE met 65 miljoen en daarna volgen Netcompany...

Geen van de bedragen die je hier noemt komt in de buurt van de werkelijkheid, haha.

Met name het budget van Visma is echt heel veel hoger dan 40m.

Murcia
GlebS
Geen van de bedragen die je hier noemt komt in de buurt van de werkelijkheid, haha.   Met name het b...

Kom maar op met jouw bedragen dan en het is gewoon een feit dat Visma Lab veel minder budget heeft dan de andere ploegen. Hoe hard je ook lacht Luipaard.

Laatst gewijzigd
AWestie

Ze hebben vooral een ander 'bedrijfsmodel'. De genoemde andere topploegen zijn volgens mij allemaal in beheer van de grootste betalers (Decathlon, Red Bull, Lidl, Ineos). Dat zorgt in principe voor een makkelijkere cashflow. Totdat je, zoal Ineos, niet meer wil betalen. TVL heeft een handvol grotere sponsors en Plugge is directeur/eigenaar, waardoor je dus meer om en weer aan de bedel bent. Je lijkt dus armer omdat je meer moet onderhandelen, maar als je alles begroot kan TVL zomaar nog stevig bovenin zitten.

Sidenote over begroten: Casper van Uden (die ook gewoon vrij is volgend jaar als ze nog een sprinter zoeken) zei vanmorgen bij Eurosport dat hij ter ontspanning nog zijn huishoudboekje heeft bijgehouden in excel. Vond ik wel geinig (en doe ik hem niet na).

Laatst gewijzigd
Yeez

Volgensmij weet niemand hier de exacte bedragen. Ook niet door te doen alsof je het wel weet. Feit is dat uae, ineos, decathlon en redbull-bora met zekerheid boven visma staan, wat niet wegneemt dat de ploeg nog altijd een prima budget heeft, maar wel de aansluiting verder en verder verliest.

@laatstewiel jij spreekt verschillende betrokkenen en nieuwssites tegen, maar komt eigenlijk nooit met een concreet verhaal waaruit blijkt dat visma nog altijd bovenaan de budgettop staat. Waar haal je die info vandaan? Eigen onderbuik?

LaatsteWiel

Wat heb ik hier meer te maken? Ben je zo geobsedeerd door mij @Yeez? Ik heb niks gezegd over budgetten. En wat ik er eerder over gezegd heb, is juist dat TVL qua budget lijkt te zijn ingehaald door UAE, Lidl, RB en nu ook Decathlon. Ik ken de budgetten niet, maar vergelijk de recente transfers en je weet denk ik genoeg. Met name Benoot heb ik al eens als voorbeeld genoemd, en Ineos, RB en Lidl hebben recent veel geld betaald voor het afkopen van een contract van een topper (of subtopper, ha).

GlebS
Murcia
Kom maar op met jouw bedragen dan en het is gewoon een feit dat Visma Lab veel minder budget heeft d...

Tsja, op deze manier ga je geen antwoord van me krijgen natuurlijk..

goldone123
GlebS
Tsja, op deze manier ga je geen antwoord van me krijgen natuurlijk..

nou zou wel tussen 47 en 55 miljoen zitten of niet :P 

Tdola

Zaterdag in morbihan start visma met 6 en niet 7 man. Geen brennan, geen  van belle  geen barre.

Maar met doull, fiorelli, huising, hagenes, van kerkhove en zingle hopelijk team dat vrijuit kan koersen.

Yeez

@laatstewiel excuus ik las verkeerd. Zie dat @glebs deze reactie gaf. Verkopen als waarheid, geen bron geven en gepikeerd zijn als we dat niet serieus nemen

AWestie
Yeez
@laatstewiel excuus ik las verkeerd. Zie dat @glebs deze reactie gaf. Verkopen als waarheid, geen br...

Volgens mij is Glebs vooral klaar met de toespeling dat hij de voormalige Jachtluipaard zou zijn

GlebS
AWestie
Volgens mij is Glebs vooral klaar met de toespeling dat hij de voormalige Jachtluipaard zou zijn

Precies dit. Je hoeft het niet met me eens te zijn of me te geloven. Maar als je koosnaampjes gaat bedenken puur om te sneren houdt het wel snel op.

Kelderfan

Bunel is de enige die mee kan gaan in de Vuelta-rit vandaag met keurige 3e. plek. Sarah van Dam is kennelijk gevallen en Prevot is met haar gedachte bij de TdF of zoiets.

GlebS

Ik ben trouwens al jaren werkzaam in en rondom de wielersport. Ik spreek mensen en zie dingen waar de gemiddelde wielerfan geen toegang tot heeft.

De bron ben ik dus letterlijk zelf. Ik denk dat jullie verder snappen dat ik mezelf niet ga doxxen. En nogmaals, je hoeft het allemaal niet te geloven. Doe ermee wat je wilt. ;)

Kelderfan

Maar wat is er met Loe van Belle aan de hand of is die nu al depart bezig.

Kelderfan

Malthe Risbjerg laat zich zien in de Course de la Paix; hij wint de tijdrit vandaag. Hij rijdt bij Jegg; maar snel binnenhalen lijkt mij.

Murcia
Kelderfan
Malthe Risbjerg laat zich zien in de Course de la Paix; hij wint de tijdrit vandaag. Hij rijdt bij J...

Waarom niet Gijs Winters? Is een Nederlander en die reed nog beter dan deze Deen in Roubaix.

madeinstars
GlebS
Ik ben trouwens al jaren werkzaam in en rondom de wielersport. Ik spreek mensen en zie dingen waar d...

Nu weet ik het! Je bent Jan Hermsen. Die heeft verrassend vergelijkbare matige takes.

Laatst gewijzigd
Kelderfan
Murcia
Waarom niet Gijs Winters? Is een Nederlander en die reed nog beter dan deze Deen in Roubaix.

Ja, waarom niet. In de Course de la Paix Juniors mag hij 't laten zien. Voorlopig staat die Deen van Jegg nog steeds op 1 in de rangschikking.

Weer een Jonas in de maak?

Kelderfan

Trouwens ik ben blij met het rijden van Bunel, die zich goed laat zien. Die jonge dame is in iedergeval goed gescout.

Kelderfan

Boetes en tijdstraffen Giro d'Italia 2026; morgen wordt tricky, want de 3 km. geldt niet. Derhalve in de finale meedoen, lijkt mij 't devies.

Harry Kolling

Tim Rex geeft in een interview in indeleiderstrui.nl aan, zoals verwacht, dat hij al vanaf Ronde van het Baskenland wist dat hij de Giro ging rijden.

Laatst gewijzigd
Harry Kolling
Kelderfan
Boetes en tijdstraffen Giro d'Italia 2026; morgen wordt tricky, want de 3 km. geldt niet. Derhalve i...

@Kelderfan Het devies is om de etappe hard te maken, zodat er na de laatste klim nog maar een klein groepje over is. De laatste 3 - 5 kilometers zijn dan minder gevaarlijk. 

madeinstars

De Hindley geruchten worden nu steeds sterker. Ik denk dat we die al met potlood kunnen opschrijven. Sterke aanwinst, denk ik.

Wat minder een winnaarstype dan Yates, maar wel consistenter in grote rondes.

GlebS

Tsja, ik vraag me nog steeds af wat je er nou precies mee moet.

Visma heeft momenteel behoefte aan 2 type renners: Winnaars en talentvolle klimmers. Hindley is geen van beide. 

1 2 ... 102 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.