Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 110 ... 140 141
LaatsteWiel
Sandy Casar
Laporte niet naar de Tour ivm blessure. Weten we ook gelijk waarom Affini de Giro last minute heeft...

Volgens Tim Rex hoorde hij in de ronde van het Baskenland - die op 6 april begon - al dat hij de Giro zou rijden, Laporte reed op 19 april nog de Gold Race. Ik neem aan niet met gescheurde quadriceps, dus Affini naar de Tour heeft hier niks mee van doen. 
Ik neem aan dat Tulett nu gaat. Kelderman heeft bergop nog heel weinig laten zien, en controleren zoals hij bv in de Vuelta met Van Baarle deed lijkt me niet aan Visma aan de Tour.

Kelderfan
De Ezel van Eindhoven
Denk dat Tullett al in de selectie zat als vervanger van Yates. Brennan gaat als kopman naar de Vuel...

Waar niemand aan denkt, maar ik zie in de Giro en dat ziet Vingegaard ook, dat Piganzoli een goede kandidaat zal zijn om hem bij te staan bergop. 

AWestie
BraboCycling
Als ze op 5 of 6 km van de meet vallen, verlies je je klassement 

Met welke plek dan ook in het peloton had dat niet uitgemaakt.

BraboCycling
Kelderfan
Waar niemand aan denkt, maar ik zie in de Giro en dat ziet Vingegaard ook, dat Piganzoli een goede k...

Piganzoli gelijk twee grote rondes laten rijden lijkt me niet verstandig, dan brand je hem meteen op 

Tdola

Fiorelli naar tour zou ook nog kunnen en dan laporte naar vuelta.

Maar lijkt me ook minder wrs, of fiorelli zou nu niet meer moeten koersen en op hoogte moeten.

Turtleheads_up
Tdola
Fiorelli naar tour zou ook nog kunnen en dan laporte naar vuelta. Maar lijkt me ook minder wrs, of f...

Vuelta selectie zal geen enkele rol spelen bij het aanvullen van de Tourploeg denk ik. Veel te groot verschil in belang. Daarnaast: Laporte zou ik maar ff niet meer inplannen dit seizoen, totdat ie weer een paar weken op hoogte zit.

De Ezel van Eindhoven
Surprise Team TVL
Brennan inderdaad vandaag wij ijzersterk. Yanne Dorenbos was op weg naar overwinning, maar Matthew w...

Die jump van Brennan was bizar goed getimed! Het camera standpunt is beter dan gisteren, maar daar is dan ook weer alles mee gezegd... 

https://www.rtl.lu/sport/velossport/news/weider-victoire-fir-matthew-brennan-mil-morang-nees-beschte-letzebuerger-554740934

Turtleheads_up
De Ezel van Eindhoven
Die jump van Brennan was bizar goed getimed! Het camera standpunt is beter dan gisteren, maar daar i...

Bedankt voor de link. Bizar. 10 meter voor de streep nog een lengte achter lijkt t wel.

LaatsteWiel
Tdola
Fiorelli naar tour zou ook nog kunnen en dan laporte naar vuelta. Maar lijkt me ook minder wrs, of f...

Haha laten we die ene zwaluw ook niet overdrijven... Echt nul kans.

Kelderfan
LaatsteWiel
Haha laten we die ene zwaluw ook niet overdrijven... Echt nul kans.

Volgens WR zijn de opties Tulett toch, Hagenes 1 op 1, mijn favo op tijd hersteld en Zingle nadeel geen tijdrit.

Wat mij betreft staat Tulett op 1, want anders wordt 't klimgedeelte te mager en dat maakt de kans om Pogacar te verslaan wel erg klein.

AWestie

Een gast kan bergop nog meedoen, maar die kan dat bergaf en in de tijdrit totaal niet dus dat moet geen concurrentie zijn voor Jonas. 

Harry Kolling

Het gaat zo snel met de overwinningen met ook Matisse van Kerckhove in Fleche du sud

Laatst gewijzigd
Kelderfan

Wauw Vingegaard in de Giro en Vankerckhove in de Fleche du Sud. Dat Jonas Vingegaard de rit heeft gewonnen is mooi; alleen die Gall is wel erg sterk. Maar die Piganzoli is voor mij toch wel de man vandaag.

In de Fleche laat Vankerckhove zien, waarom hij de stap mag maken.

Murcia

Sterk optreden van de ploeg en vakkundig afgemaakt door Jonas. 

Dat het verschil met Gall niet zo groot is zegt mij niet zo veel. 3 weken koers met nog zo veel te gaan en Jonas ging diep maar volgens mij ook niet te diep.  Genoten van Piganzoli en Kuss, weer geleverd op het moment dat het moest en natuurlijk de kleine opmerking dat Hindley niet zal misstaan binnen de ploeg.

GlebS

Mooie overwinning van Vingegaard, maar het verschil met Gall zal met het oog op de Tour toch niet heel geruststellend zijn. 

Kelderfan
Murcia
Sterk optreden van de ploeg en vakkundig afgemaakt door Jonas.  Dat het verschil met Gall niet zo gr...

Ja, die zou zeker welkom zijn.

Kelderfan

Die Piganzoli laat toch even zien, dat hij niet zou misstaan in de TdF selectie.

YogiBear
GlebS
Mooie overwinning van Vingegaard, maar het verschil met Gall zal met het oog op de Tour toch niet he...

Ik denk dat ze daar alleen bij Visma zelf iets over kunnen zeggen als ze de performance van Vingegaard met die in voorgaande GTs vergelijken. Natuurlijk was het voor ons als volgers geruststellender geweest als hij een minuut had gepakt. 

YogiBear
Murcia
Sterk optreden van de ploeg en vakkundig afgemaakt door Jonas.  Dat het verschil met Gall niet zo gr...

Volgens mij loopt het contract van Gall ook af...

BraboCycling

Mooi gereden als ploeg en Piganzoli en Kuss zijn dik in orde en dat is fijn. Jonas staat er mooi voor, denk dat Gall wel 3-4 min verliest in de tijdrit. 

Surprise Team TVL

Sterk gereden van Jonas. Ook een zeer sterke Piganzoli en een goede Kuss. Tim Rex heeft weer veel werk voor de ploeg verzet. Dat Gall zo dicht bij Vingegaard eindigd zegt me niet zoveel. Gall heeft vaker sterke optredens bergopwaarts, maar heeft ook vaak mindere dagen.

Dat Pellizari op achterstand is gereden, zegt me meer over de vorm van Jonas. Daarnaast rijd Hindley erg sterk. Zou een goede versterking zijn voor Visma Lab.

Matisse van Kerckhove toont wederom aan, waarom hij toe is aan rijden op Worldtour niveau. Klasse.

Laatst gewijzigd
Murcia

Matisse voor de eindzege in Luxemburg had ik voorspeld. En nu maar hopen dat hij stand houdt. Leuk voor die jongen. En voor de zegemeter, Nu net zoveel overwinningen als Bora. (Edit: 1 meer zelfs) Misschien al over de 20 na de Giro. Niet slecht :)

Laatst gewijzigd
goldone123

hopelijk halen ze jai hindley, prima rijder, felix gall overgens ook een prima rijder maar die zal wel blijven 

Surprise Team TVL

In een artikel van Wielerkrant.be (Vingegaard wil roze tru niet: Campenaerts verklapt plan van Visma-Lease a Bike) onthuld of verklapt Victor Campenaerts de strategie van Visma Lab. Dus waarom vandaag Vingegaard niet volle bak heeft gereden om de roze trui terug te pakken. Dat verklaart ook kleine verschil met Gall.

De bedoeling was vandaag de rit te winnen en tijd te pakken op Eulalio. Maar Jonas en Visma Lab willen in eigen kleding de tijdrit afleggen. Daar is veel geld, tijd en energie in geinvesteerd. Als Jonas nu al de roze trui had bemachtigd, dan zou hij die tijdrit in een roze trui van de organisatie moeten rijden. Dus geen aerodynamische kleding.

Lec_ver16
goldone123
hopelijk halen ze jai hindley, prima rijder, felix gall overgens ook een prima rijder maar die zal w...

Eerlijk gezegd vind ik Hindley wel een goede speler. Maar het heeft alleen zin om hem te contracteren als ze een leider aantrekken ter vervanging van Vingegaard, wiens prestatie vandaag me totaal niet overtuigde.

1 2 ... 110 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.