Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 138 139 140 141 »
InigoMontoya
Kelderfan
Maar aan zijn uitslagen is te zien, dat hij in iedergeval heuvelop goed kan meedoen. Hij zit vaak me...

Ik zou op basis van zijn uitslagen eerder zeggen dat hij een goede renner is voor het klassieke voorjaar (zie oa Vlaanderen), met daarnaast een goede tijdrit en snelheid in de benen.

Gazeau op het eerste gezicht meer een punchy renner voor de heuvels (vorig jaar inderdaad koers gewonnen over de Redoute), maar op die leeftijd zou daar heel goed nog meer in kunnen zitten.

Jop van den Biggelaar rijdt inderdaad interessante uitslagen. Loek Havers lijkt mij er ook eentje om in de gaten te houden. Beide eerstejaars junioren, zestien jaar nog.

Zaterdag rijden de laatste drie een koers in de Alpen tegen oa. de junioren van Red Bull en Decathlon (met de andere Van Kerckhove).

InigoMontoya
Kelderfan
Niermann verklaart Visma | Lease a Bike-vertrek met Duits gezegde; prima verhaal en ook begrijpelijk...

Niermann gaan ze onherroepelijk missen. Maximale professional, èèn van de beste ploegleiders van het peloton, waar de rest zich aan op kon trekken. Mooie uitdaging voor hem bij Lidl. Ik kan mij de aantrekkingskracht daarvan goed voorstellen.

Murcia
InigoMontoya
Ik zou op basis van zijn uitslagen eerder zeggen dat hij een goede renner is voor het klassieke voor...

Kleine correctie: het is Hovers ipv Havers maar idd dat is er 1 om te blijven volgen. Multitalent ook, goed in het veld en op de mountainbike naast de weg.

1 2 ... 138 139 140 141 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.