Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 146 ... 153 154
AWestie

Plugge over de verschillende managerwisselingen: “I’m always aware of these threats and that’s why we built this strong culture 10 years ago, a structure where we have successors in place or try to develop successors ASAP to make our team ‘anti-fragile’ when these events happen.” uit NY Times/The Athletic

Ook uit dat medium een mooi inkijkje van Jasper Saeijs in de sponsorzoektocht.

Turtleheads_up
AWestie
Plugge over de verschillende managerwisselingen: “I’m always aware of these threats and that’s why w...

Dank voor de link! Best een prestatie om in dat medium (in de VS) coverage te krijgen. Laat iets zien van de reikwijdte van het netwerk en de status van de ploeg als organisatie.

Surprise Team TVL

Na 2 etappes waar de favorieten in de Dauphine het kruit droog hielden vandaag meer spectakel in de ploegentijdrit. In de 1e etappes mochten Baudin en Charmig verdiend met de eer strijken.

Bij de ploegentijdrit tellen de individuele tijden mee voor het Algemeen Klassement. De tijd van de 1e renner van elke ploeg is bepalend voor de tijd van de ploeg. In Parijs-Nice verraste Decathlon met Daan Hoole diverse ploegen, waaronder Visma Lab. Hoole werd keurig afgezet door de ploeg en reed solo naar de finish. Het was niet genoeg om Ineos en Lidl Trek te verslaan.

Network Compeny Ineos, Lidl Trek, Decathlon, Visma Lab zullen vandaag om de ritzege en een goede uitgangspositie strijden.

Surprise Team TVL

Leuke renner Anton Charmig. Krijgt niet veel kansen, maar pakt die kans toch maar. Ik zag ooit een splijtende demarrage van Charmig in de Ronde van Turkije. Hij reed iedereen in zware bergetappe uit het wiel en pakte in no time een gat op andere renners. Maar had zijn krachten toch niet verdeeld, werd net voor finish terug gepakt en eindigde als 3e in de etappe.

In hetzelfde jaar had Jonas Vingegaard een splijtende demarrage in Ronde van Polen en won de bergetappe. Jonas beleefde een paar jaar later zijn doorbraak. Anton Charmig brak toen niet echt door. Het verhaal van Jonas kennen wij.

Laatst gewijzigd
Tdola

Geen verkeerde selectie voor franco Belge.

Barre, van belle, fiorelli, huising, kelderman (weer terug), zingle en brennan.  

Tdola

Oei, van aert echt niet goed. Vroeg eraf. Werk aan de winkel.....

LaatsteWiel

Oef inderdaad. Toch apart na zo'n hoogtestage, en na zo'n val naar eigen zeggen zonder erg. En nu Tulett ook nog pech. Laten we hopen op dat gezegde van een slechte generale...

Tdola

En dan dikke pech voor tulett met even later lekke band, weg klassement. Etappe zege lijkt me nu heel ver weg.

LaatsteWiel

Heel knap hoor. Affini wel stuk sterker dan in P-N en ook Hagenes stelt zich kandidaat voor de Tour (al lijkt Tulett me nog steeds logischer keuze in de selectie). Nordhagen ook verrassend. Mooie discipline toch.

madeinstars

Wow. Jorgensen heel sterk en Nordhagen ook zeer indrukwekkend.

Poeksel

Het tijdritmateriaal lijkt toch in orde te zijn! Maar er is vast wel iets anders om over te klagen, Van Aert of zo.

madeinstars

En dat nog met een slechte Van Aert.

Jopie

Fantastische tijdrit zeg, als je ziet dat Van Aert al zo snel afhaakt en Tullett redelijk snel lek. 

Wat er met Van Aert is, is voor mij wel oprecht een raadsel. Lijkt wel alsof die de laatste jaren altijd heel slecht van hoogte komt (of ziek, of zoekende naar zijn vorm). 

LaatsteWiel
Poeksel
Het tijdritmateriaal lijkt toch in orde te zijn! Maar er is vast wel iets anders om over te klagen,...

Waarom noem je dit "klagen"? Denk je dat Van Aert zelf blij is met dit niveau? Is normaal toch een van de motoren op zo'n parcours. Laten we het positief bekijken: het kan alleen maar beter.

madeinstars

Wat hij bedoelt is dat niemand van de doom squad zo'n goede TTT had verwacht, dus dat er wel gefocust zal worden op de mindere Van Aert.

Poeksel
LaatsteWiel
Waarom noem je dit "klagen"? Denk je dat Van Aert zelf blij is met dit niveau? Is normaal toch een v...

Ik verwees meer naar de persoon die altijd in hyperbolen praat ;)

Tdola

Zeer knap resultaat na vroeg afhaken van aert/tulett (die loopt mgl de gele trui mis.....). Affini, hagenes, armirail als de tempobeulen, nordhagen die nog zeer knappe lead out gaf en jorgenson die zeer sterk oogde (ook 1e klim al hele tijd op kop).

Tulett tour klinkt logisch (al lever je dan echt in voor vuelta). Hagenes, kelderman, nordhagen, zingle en zelfs fiorelli op de reserve bank/andere opties.

Surprise Team TVL

Puike prestatie van de gele bijtjes. Als je bedenkt dat Van Aert nog zoekende is naar zijn vorm, Vingegaard en Campenaerts er straks nog bij zijn.

goldone123

winnen terwijl best veel mis ging, blijkbaar viel tullet bijna in een lekkeband, ze hebben het echt super gedaan.

LaatsteWiel
madeinstars
Wat hij bedoelt is dat niemand van de doom squad zo'n goede TTT had verwacht, dus dat er wel gefocus...

Hij heeft zelfs een woordvoerder tegenwoordig! :-)

Nee zonder dollen, dit is toch juist een mooi voorbeeld van een situatie met veel positieve aspecten (5 eigenlijk) en inderdaad ook een tegenvaller. De balans slaat uiteraard zeer positief uit. 

Maar je kunt niet net doen alsof het normaal is dat een van de sterkste renners van de ploeg (juist in deze discipline) er zo afwappert. Heeft na die val ook gewoon kunnen trainen, dus leek inderdaad niet erg. Misschien toch (ook) ziek.

Ben sowieso wel benieuwd naar de rol van Van Aert in de Tour. Die is toch veel minder bepalend dan voorheen. Vorig jaar was het eigenlijk niks. Zou - gedachte-experiment - niet eens een ramp zijn als hij een keer niet gaat.

Murcia

Ijzersterk optreden! Dat van Aert na val en het vieren van Roubaix plus de family time minder is zet de prestatie van de anderen nog meer in de verf. Bruno is echt on point en wat de jonge Nordhagen liet zien vind ik buitengewoon. 25 e zege dacht ik dit seizoen en wat voor eentje.

Murcia
LaatsteWiel
Hij heeft zelfs een woordvoerder tegenwoordig! :-) Nee zonder dollen, dit is toch juist een mooi voo...

Onzin natuurlijk om hem niet naar de Tour te sturen, zelfs terwijl hij 'niks' was won hij nog een etappe. Die gaat er gewoon staan. Iets meer vertrouwen in hem heeft hij wel verdient lijkt me.

LaatsteWiel
Murcia
Onzin natuurlijk om hem niet naar de Tour te sturen, zelfs terwijl hij 'niks' was won hij nog een et...

Je weet wat een gedachte-experiment is? Hij gaat natuurlijk mee. Maar dit is gewoon niet best. En dus dacht ik door en realiseerde dat hij in dienst de laatste jaren al niet meer zo bepalend is als bv in 2022.

En ik was Montmartre echt niet vergeten. Vond ik prachtig. Maar zoals Wout is heeft hij juist zelf die zege later enorm gerelativeerd (obv wattages). Pog was gaar, de meesten geloofden het vanwege de regen wel, Ballerini werd tweede.

Laatst gewijzigd
Murcia
LaatsteWiel
Je weet wat een gedachte-experiment is? Hij gaat natuurlijk mee. Maar dit is gewoon niet best. En du...

Natuurlijk, en weet jij dat als renners die slecht zijn Touretappes winnen het een einde maakt aan Gedachtenexperimenten waarbij de wens de vader is van de gedachte?

LaatsteWiel
Murcia
Natuurlijk, en weet jij dat als renners die slecht zijn Touretappes winnen het een einde maakt aan G...

Kun je deze chatbot op taalles sturen s.v.p.

Hij blijft een klasbak. Maar is niet meer onmisbaar. Als je mocht kiezen - gedachte-experiment ! - tussen Campenaerts en Van Aert, kiest nu iedereen inclusief Vingegaard die eerste. Bv Hagenes ipv Van Aert zou geen ramp zijn, en dat had je een paar jaar geleden toch nooit gedacht.

1 2 ... 146 ... 153 154

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.