Team Visma | Lease a bike 2026

1 2 ... 29 ... 140 141
kelderfan

Laporte is kennelijk niet al te erg gevallen; voor nu 't lijkt ok zegt Marc Reef.

S. Morgenstern
LaatsteWiel
Op de vorige pagina beweerde jij toch nog dat in hem een "afmaker" zien mijn interpretatie was? Broe...

Ik was in de veronderstelling dat voor jouw die broodnodige afmaker betekende dat het iemand was die (in een b-programma) voor de nodige overwinningen kon zorgen.

Wanneer jij met afmaker hetzelfde bedoeld als Broe, dat hij dus met zijn snelheid een koers kan winnen, dan zijn we het allemaal met elkaar eens.

LaatsteWiel
S. Morgenstern
Ik was in de veronderstelling dat voor jouw die broodnodige afmaker betekende dat het iemand was die...

Laten we het daarop houden voor deze zondag!

Sandy Casar

Goed nieuws dat de val van Laporte zonder erg is. Ik was erg onder de indruk van zijn niveau deze wedstrijd, vooral hoe makkelijk die met Wellens mee kon zaterdag. De omloop wordt een van de weinige wedstrijden waar de druk bij het team van Visma ligt. Ben benieuwd hoe dit zaterdag uit en voor wie ze gaan rijden

Daarnaast hoorde ik goede signalen over Vingegaard. Het zal wel heel mooi zijn als die Parijs-Nice kan rijden

Dave87
Sandy Casar
Goed nieuws dat de val van Laporte zonder erg is. Ik was erg onder de indruk van zijn niveau deze we...

Laporte idd erg sterk. Hopelijk geen terugslag door de val.

Heb je een bron aangaande Vingegaard? Zou zeker mooi zijn als hij P-N kan rijden. 

UPDATE: Zojuist bevestigd door TVL. Top!

Sterk team sturen:

• Vingegaard
  • Affini
  • Armirail
  • Campenaerts
  • Hagenes
  • Kelderman
  • Zingle

Zoiets.

Laatst gewijzigd
Harry Kolling
Dave87
Laporte idd erg sterk. Hopelijk geen terugslag door de val.   Heb je een bron aangaande Vingegaard?...

Ik verwacht Kuss nu ook in Paris-Nice.

Dave87
Harry Kolling
Ik verwacht Kuss nu ook in Paris-Nice.

Ik weet niet of dat nodig is qua parcours (weinig echte bergritten) en Kuss heeft geen toegevoegde waarde voor de TTT (welke toch erg belangrijk is).

kelderfan

Dat is zeker goed nieuws en ook verwacht. Armirail en Campenaerts gingen hem voor.

Hopelijk ook wat jongens, die mee kunnen bergop. Nordhagen zou toch het programma van Vingegaard gaan rijden en gezien zijn vooruitgang, lijkt hij mij een goeie om erbij te hebben met Tijmen Graat natuurlijk.

Jopie

Wat mij betreft maakt Kuss maar 63 koersdagen in een jaar, en dat zijn de Giro, Tour en Vuelta. Voor de rest lekker trainen en rusten en pieken naar die 15 tot 20 dagen in het hooggebergte. Rondjes van een week zijn niets voor Kuss. 

kelderfan

Mathis Van Kerckhove gaat kennelijk ook mee met de Samyn Classic.

Surprise Team TVL

Jonas Vingegaard in Parijs-Nice is nu officieel bevestigd.

Sandy Casar

Kuss doet momenteel een hoogtestage in Colombia dus die rijdt zeker niet in Parijs-Nice. Hij rijdt nog wel Catalonië

Laatst gewijzigd
kelderfan
Jopie
Wat mij betreft maakt Kuss maar 63 koersdagen in een jaar, en dat zijn de Giro, Tour en Vuelta. Voor...

Hij moet wel wat doen tussendoor om niet te "roesten"; want Bruno Armirail is ook al zo'n renner alleen voor de GT's.

Yeez

Behrens heeft de sierra nevada iets eerder verlaten door een val. Lijkt niet heel erg, maar is wel vd startlijst van le samyn af

LaatsteWiel

"Lijkt"? Lijkt me dat ze na vier dagen wel weten hoe erg het is. Sindsdien niet meer gefietst, en blijkbaar ook nu al duidelijk dat hij over acht dagen niet kan koersen. Dus zo onschuldig zal het niet zijn. Aan trainingsarbeid te zien eerder in het jaar ook al ziek of geblesseerd. Jammer voor hem, jammer voor de ploeg. Tot nu toe weinig uitgekomen, als je bedenkt dat-ie in '24 o.a. Christen en Del Toro versloeg op het WK U-23.

Yeez

@laatstewiel zijn strava is niet altijd een goede graadmeter, maar vorig jaar ook al veel blessures en ziektes tegengekomen. Ploeg zal hem echter niet voor niets op hoogte sturen, dus zien ze er zeker potentieel in

Standard_WvA
LaatsteWiel
"Lijkt"? Lijkt me dat ze na vier dagen wel weten hoe erg het is. Sindsdien niet meer gefietst, en bl...

Idd en dat was eigenlijk op een parcours die Del Toro en Christen op papier beter ligt. Ik vind het daardoor ook extra jammer, want hoopte dat hij na zijn pech vorig jaar eens een zorgeloze winter kon hebben. Hij heeft namelijk al getoond dat hij talent heeft, maar dat kwam er vorig jaar door de pech niet helemaal uit. Hopelijk kan hij later dit jaar toch nog iets tonen en is het idd niet te erg.

S. Morgenstern
kelderfan
Dat is zeker goed nieuws en ook verwacht. Armirail en Campenaerts gingen hem voor. Hopelijk ook wat...

Nordhagen zou inderdaad het oorspronkelijke (!) programma van Vingegaard tot en met Catalonië rijden. UAE, hoogtestage en dan Catalonië. Waarom zou je daar nu iets aan veranderen? Ik zie geen enkele goede reden eerlijk gezegd. Hetzelfde voor Kuss.

Buiten het feit dat een in de winter gemaakte planning veranderen zonder aanleiding (ziekte, blessure) mij niet logisch over komt, is Catalonië ook gewoon een veel geschiktere koers voor Nordhagen. Hetzelfde voor Kuss.

Graat reed een hele goede UAE. Hoopgevend dat hij op WT-niveau bij de beste twintig klimmers in koers kan zitten. Ik denk echter dat de ploeg genoeg gelijkwaardige (zo niet betere) renners heeft voor het parcours van Parijs-Nice.

S. Morgenstern
Standard_WvA
Idd en dat was eigenlijk op een parcours die Del Toro en Christen op papier beter ligt. Ik vind het...

De weersomstandigheden waren dan weer maximum in het voordeel van Behrens. Christen was daarnaast alsnog de sterkste in koers, maar zijn aanval was achteraf van veel te ver, zeker in die regen.

LaatsteWiel
Yeez
@laatstewiel zijn strava is niet altijd een goede graadmeter, maar vorig jaar ook al veel blessures...

Hij is juist enorm trouw met Strava, en deed opeens eind januari alleen maar indoor-ritjes van een uurtje. Zal niet uit weelde zijn geweest.

tdola

Wat betreft de renners die vingegaard meekrijgt naar Parijs nice:

Vallen af degene die strade en/of tirreno rijden: fiorelli, van aert, jorgenson, piganzoli, kielich, barre en Tullett, so far.

Armirail, zingle, campenaerts en vingegaard lijken zeker. Nog 3 plekken over.

Denk dat je affini kunt invullen en wrs ook laporte. Dan liefst nog iemand die in rit 5 en 8 er lang kan bijblijven. Graat en nordhagen worden denk ik rust/oorspronkelijk programma gepland idd. Blijven reëel over Kelderman of schiffer. (Als kuss nog in colombia) Denk dat ze dan kiezen voor Kelderman. 

Dan heb je trouwens ook een gruwelijk goed team voor de ttt, eigenlijk geen enkele zwakkere schakel dan. 

LaatsteWiel
S. Morgenstern
De weersomstandigheden waren dan weer maximum in het voordeel van Behrens. Christen was daarnaast al...

Op het EK U23 in datzelfde jaar was het heerlijk weer en werd hij 2e, o.a. ruim voor Del Grosso. Natuurlijk gaat ontwikkeling meestal niet lineair, maar die van Behrens valt gewoon tegen, ook als je vergelijkt met hele top-20 van WK U23 2024. Zelfde kan alleen gezegd worden van de nummer 2 toen, Svrçek. Heel sterke lichting, dat wel. 

S. Morgenstern
LaatsteWiel
Op het EK U23 in datzelfde jaar was het heerlijk weer en werd hij 2e, o.a. ruim voor Del Grosso. Nat...

Dat waren dan ook wel echt uitschieters in zijn seizoen toch? Althans, in mijn herinnering was hij dat jaar niet een van de grootste talenten bij de beloften, dus om zijn ontwikkeling daar tegen af te zetten is ondanks zijn uitschieters misschien ook niet reëel.

Neemt niet weg dat zijn ontwikkeling niet bestaande is op dit moment. Aanwijsbare redenen voor, maar zeker een feit. Als dat is wat je wil horen.

LaatsteWiel
tdola
Wat betreft de renners die vingegaard meekrijgt naar Parijs nice: Vallen af degene die strade en/of...

Sterkte en logische selectie, zeker ook als generale op de ttt in de Tour. Daarin zou m.i.  Affini ook niet misstaan. Vulde zijn rol vorig jaar toch heel goed in, zeker in de eerste week.

Ik zie zelf niet zo'n meerwaarde in Tulett, naast Jorgenson en Kuss. Als het omhoog gaat en Wellens of McNulty begint eraan, is het toch snel man tegen man. De scenario's zoals in '22 en '23, waarin je overval benut, zie ik eerlijk gezegd met een UAE en Pogacar op deze kracht niet snel meer gebeuren.

Yeez

@laatstewiel die indoor ritjes kwamen door het slechte weer in duitsland. Bovendien was het voorzien dat hij tussen de januari stage van de ploeg en zijn eerste hoogtestage 1,5 week rustig aan zou doen, wat mij logisch lijkt

1 2 ... 29 ... 140 141

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.