Onverschilligheid, dat is de reden die ik ook al genoemd heb. Los van de kwaliteit van organisatie kun je niet zomaar de regie van een ander spel overnemen. Bovendien laat Arry alles uitvoeren door zijn broer die ook weer een CMS gebruikt. Waar is het respect voor mensen die nog zelf hun spellen maken? Volgens mij ben ik de enige op dit forum.
Ik dacht dat ik de zieke Kooij nog gewisseld had door Brennan, maar blijkbaar heb ik dat enkel maar gedroomd 😅
Er zijn spijtig genoeg verschillende deelnemers die geen volledig team hebben samengesteld. Zou wel fijn zijn als die verwijderd werden en er op de overige teams de gebruikelijke statjes losgelaten kunnen worden (rangschikking renners ifv hoe vaak ze gekozen werden; rangschikking teams ifv hoe vaak hun renners in totaal gekozen werden).
Volgens mij klopt er nog niks van de team overzichten en staan daar nog oude selecties.
Zo zie ik bij mij maar 27 namen staan inclusief Adam Yates die ik eruit had gehaald. Kon straks om 13u nog wel naar het selectie scherm gaan en zag daar de 32 namen die ik had geselecteerd wel staan, zonder Yates dus.
Even ter info. We zijn op de hoogte dat nog niet alles klopt, maar wees gerust, we gaan de fouten opsporen en herstellen. Momenteel zijn we alleen beiden niet in staat veel tijd in de website te steken vanwege drukte in het privé gedeelte. Zogauw er ruimte is pakken we de 'problemen' op en verwerken we de feedback.
Ook hier lijken de voornaamste problemen verholpen!
Ditisdavid kent de beste start van het seizoen.
Tussenstand op 29/01
Als ik naar jouw team kijk heb je wel een aantal mooie renners die al flink succesvol begonnen aan het seizoen zijn met Brennan, Morgado en Evenepoel. Ook Brenner en Kron ook al een erg mooi rendement, de vraag is of zij die lijn ook door kunnen trekken de rest van het seizoen.
Als ik naar mijn eigen team kijk heb ik best veel renners die nog niet aan hun seizoen begonnen zijn. Gee-West, Pellizari, Riccitello, van Aert, Landa.
Ten opzichte van vorige week zien we dezelfde twee mannen aan de leiding. Ditisdavid heeft er casually even 1000 punten bijgedaan. Alle begin is moeilijk voor Max blijft enigszins in de buurt. Daarachter zien we Mithrandir die vanuit de 9e positie naar de 3e komt. Johntana komt zelfs vanaf plek 15. Vernis sluit de top 5 nadat hij vorige week al 7e was.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.