Ben jij druk aan het puzzelen voor het klassiekerspel? Met het Fantasy Dashboard kan je precies zien wie welke koersen rijden. Bekijk het hier!
Ik weet dat ik al een paar keer heb gezeurd over dingen maar zouden jullie de Rockets hun nieuwe truitje kunnen geven in ploegleider want dit truitje stamt nog af uit het tdt unibet tijdperk hun 2e jaar als ploeg. Of als het te lastig is om hun huidige truitje er in te zetten kunnen jullie dan die van vorig jaar erin zetten want tijdens de Tour of Holland hadden jullie dat truitje al.
En trouwens ook voor andere ploegen die zijn ook van vorig jaar of zelfs van het jaar daarvoor. En klinkt gek maar ik vind het fijner puzzelen als de huidige truitjes er staan. En het staat ook professioneler voor ploegleider zelf. Of misschien zijn jullie er al mee bezig vergeet dit dan wat ik nu heb gezegd. En ik kan me ook voorstellen dat het misschien te lastig is of te veel tijd lost om nieuwe truitjes erin te zetten
Nog 10 dagen tot de start van het klassiekerspel in Wielerflits Ploegleider. Staat jouw team al? Met het Fantasy Dashboard kan je kijken welke klassiekers jouw renners rijden, handig bij het samenstellen van je team!
Ik speel mee onder de zeer toepasselijke naam Wielerflits Ploegleider.
Is jouw team al helemaal klaar voor Omloop het Nieuwsblad? Je hebt tot zaterdagochtend 28 februari om je aan te melden voor het klassiekerspel ----> www.ploegleider.nl
Heb jij de voorbeschouwing op Omloop het Nieuwsblad, de eerste klassieker in ons Wielerflits Ploegleider klassiekerspel al gelezen? Paul Magnier inderdaad favoriet?
Gaat jullie hele team ook op de schop nu MvdP meedoet aan de omloop? Zonder Mathieu was het een makkelijke puzzel met een duidelijke wisselstrategie voor de races daarna. Nu kom ik ineens in een gruwelijke budgetcrisis. En eerlijk gezegd denk ik dat Mathieu helemaal niet geinteresseerd is in de winst hier. Het is volgens mij meer een moetje vanuit de Roodhooftjes. Maar ja: FOMO!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.