Afvalkoers Giro 2026

1 2 3 4 ... 11 12
Fins Els Collons

Team verstuurd!

rimenno

Team verstuurd.

Limal

Ik ga Rabbiej's mailbox eens kraken om de teams te bekijken die al ingestuurd zijn, want zoals altijd willen de puzzelstukjes maar niet passen...

BrackenRidgeCycling

Ook vanuit Brisbane mijn ploegje weer verstuurd.

Was zoals gewoonlijk niet makkelijk.

We gaan het zien, veel plezier allen.

Guido Maltempi

Team verzonden, tickets naar Rome alvast geboekt. Dit kan eigenlijk niet meer fout gaan.

Arviidd

Hier ook het team verzonden.

Rahim Vlasblom
admin

Ik heb mijn team al een paar dagen geleden verzonden, staat alleen rahimns bij ipv Rahim Vlasblom 

Vergane Glorie

Verzonden!:)

Rabbiej
Rahim Vlasblom
Ik heb mijn team al een paar dagen geleden verzonden, staat alleen rahimns bij ipv Rahim Vlasblom   ...

Je was zelfs de allereerste! Had hem ook verwerkt maar nog niet in de openingspost aangepast. 

De laatste uurtjes om te puzzelen zijn ingegaan, succes voor hen die nog de roze formule aan het zoeken zijn.

Nijmos

Niet tevreden geworden maar helaas maar moeten verzenden

Honger Klop

Ik ben nog aan het puzzelen. 7000 CQ punten is serieus laag. Maakt het lastig. Ik zal zo mijn team sturen.

Limal

Verzonden!

ditisdavid

Mijn team zojuist ook op de mail gezet. Soms vult het zichzelf grotendeels in, daar was deze keer absoluut geen sprake van...

Limal
ditisdavid
Mijn team zojuist ook op de mail gezet. Soms vult het zichzelf grotendeels in, daar was deze keer ab...

Inderdaad. Ik heb twee teams gemaakt: één met wat meer budget bij de sprinters (want Rome), het andere met meer budget bij de klimmers (want Rome is ver). 'The best of both worlds' was voor minder dan 7000 niet te combineren... Uiteindelijk één team moeten kiezen, maar totaal geen idee welk van beide een grotere kans maakte om ver door te stoten. Wanneer de andere teams bekend zijn wordt dat al wat duidelijker, hopelijk niet met een "had ik toch maar dat andere team gekozen" tot gevolg ;)

Honger Klop

Het is gelukt. De puzzel is gemaakt. Sommige stukjes pasten niet helemaal, maar dan moet je gewoon de boel een beetje forceren. Hopelijk levert dit het resultaat op waar ik van droom. Anyway, ik heb mijn team net verstuurd.

Poeksel

In het verleden was het budget 8000 punten. Ik geloof dat dat op een gegeven moment te ruim voelde, omdat je alle favorieten kon nemen. Dat is met het huidige budget bepaald niet het geval. 

Bode80

Was inderdaad een lastige puzzel. Team ondertussen opgestuurd. Ben benieuwd...

coolietje

Team verzonden

Rabbiej

Met nog 10 minuten op de klok heb ik op 2 deelnemers na alle teams ontvangen. Ook van de 2 reserves heb ik ingezonden teams ontvangen dus we gaan sowieso met een vol deelnemersveld aan de start staan morgen. Ik heb het meeste werk al gedaan qua verwerking dus met het slaan van de klok om 12 uur hoop ik de teams nog snel te kunnen plaatsen voordat het bedtijd is.

Rabbiej

Op de eerste pagina staan de teams en ook de CQ-ranking. Zodadelijk nog een aantal statistieken.

Gekozen renners

Renner Aantal keer gekozen
PELLIZZARI Giulio 41
LUND ANDRESEN Tobias 27
GROVES Kaden 25
VERNON Ethan 23
ZANA Filippo 22
PINARELLO Alessandro 21
AULAR Orluis 20
GROENEWEGEN Dylan 20
ARENSMAN Thymen 19
VENDRAME Andrea 19
TURNER Ben 18
GALL Felix 17
HINDLEY Jai 16
VAN UDEN Casper 16
VLASOV Aleksandr 16
YATES Adam 15
MILAN Jonathan 14
VINGEGAARD Jonas 14
ACKERMANN Pascal 10
BERNAL Egan 10
SEGAERT Alec 9
GEE-WEST Derek 7
HIRT Jan 7
O'CONNOR Ben 7
RONDEL Mathys 7
BUITRAGO Santiago 6
VAN EETVELT Lennert 6
PENHOËT Paul 5
CICCONE Giulio 4
GAROFOLI Gianmarco 4
GUALDI Simone 4
BLIKRA Erlend 3
CAVAGNA Rémi 3
FROIDEVAUX Robin 3
KUSS Sepp 3
STUYVEN Jasper 3
ZAMBANINI Edoardo 3
AERTS Toon 2
ARRIETA Igor 2
BELOKI FERNANDEZ Markel 2
BOUWMAN Koen 2
CARUSO Damiano 2
CEPEDA Jefferson Alexander 2
DONALDSON Robert 2
HARPER Chris 2
MARCELLUSI Martin 2
MIHKELS Madis 2
MOZZATO Luca 2
PRICE-PEJTERSEN Johan 2
RACCAGNI NOVIERO Andrea 2
RUBIO Einer 2
ZANONCELLO Enrico 2
CHRISTEN Jan 1
CRESCIOLI Ludovico 1
FLYNN Sean 1
GANNA Filippo 1
JACOBS Johan 1
LEEMREIZE Gijs 1
MAS Enric 1
MOSCHETTI Matteo 1
OLIVEIRA Nelson 1
REX Tim 1
ROMO Javier 1
SCARONI Christian 1
SHEFFIELD Magnus 1
SOLER Marc 1
STRONG Corbin 1
VINE Jay 1

Teams met som van aantal keer gekozen renners:

Team Som van aantal keer gekozen renners
Guido Maltempi 264
Rabbiej 260
Zwiebeln 255
High Fiv3 246
Ab Normaal 232
Coolietje 232
Danusz1986 232
Bode80 230
Arry1338 228
Mithrandir 227
Vergane Glorie 224
Ditisdavid 223
Fins Els Collons 221
Nijmos 220
BrackenRidgeCycling 219
Fieljepper 219
Maillot à Pois 218
Zwiebeld 216
ArjenProtagonist 215
Ivo001 215
Heuvelvreter 214
JapieJapo 214
Jappe666 212
Poeksel 210
King Kelly 208
bastaix 205
Wielervolger 205
Tiskuuurs 202
Bazing 196
Limal 192
Carbon Ros 187
Kokkie1975 185
Rimenno 181
sporting63 175
Ezequiel 174
TI Reppie 170
Honger Klop 168
Timmm1988 168
Rahim Vlasblom 158
erveedeee 154
Sies 143
Arviidd 136
pirazzi 108

Laatst gewijzigd
Rawolf

Potver weer vergeten

Bode80

Maar 14x Vingegaard. Dat val tegen...

JapieJapo

Leukste puzzeltje weer van alle spellen. Snel verwerkt hoor Rabbiej!

Vingegaard vond ik toch echt te duur t.o.v van de andere AK renners. Dan 5 sprinters erbij want er moet in Rome natuurlijk wel gewonnen worden. De andere 20 etappes hoeft dat niet dus met het eennalaagste CQ erg tevreden. 

Sommige bergetappes kunnen kiele-kiele worden maar Gijsje Leemrijze wordt de nieuwe Koen Bouwman van de Giro :)

Guido Maltempi

Zo, we staan alvast op #1 in het klassement waar je wél graag bovenaan wil staan. En dat dan ook nog met het op 3 na goedkoopste team van allemaal. Met Groenewegen en Aular zie ik wel twee relatief vaak gekozen renners die ik niet heb, dus in de sprints kan het zomaar afgelopen zijn... sowieso lekker veel variatie in de gekozen renners, met alleen Pellizzari die door vrijwel iedereen is meegenomen.

Limal

Thx voor de bliksemsnelle verwerking, Rabbiej!

Eerste observatie: Pellizzari kan snel uitgespeeld zijn in dit spel. Enkel Rahim en Timmm hebben hem niet. Rahim vertrouwt in de bergen op Vingegaard, Arensman, Gee-West, Van Eetvelt, Pinarello en Bouwman; Timmm doet het met Bernal, Gee-West, Hindley, O'Connor, Zana, Pinarello en Garofoli. Benieuwd of het niet hebben van Giulio hen fataal wordt. 

Mijn eigen team zit wat laag in de 'jefgodfather-ranking', maar dat was ook te verwachten met de iets-te-dure Vingegaard erbij. Ik heb uiteindelijk toch voor hem gekozen (ipv voor een meer sprinters-heavy team met Milan en Lund) omdat hij verweg de betrouwbaarste klimmer/tijdrijder is. Nu moeten Groenewegen, Groves, Vernon, Aular en Ackermann het doen in de sprints. Needless to say dat Lund mijn grootste angstgegner is. Om ergens halverwege de cq-rangorde uit te komen heb ik ook Zana vervangen door Beloki - hopelijk breekt dat me niet zuur op in een of andere vluchtersetappe.

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.