Ik weet niet wie die sprinters zijn die je hebt maar normaal gesproken is 3 genoeg er rekening meegehouden dat sprintetappes een A categorie zijn ik heb op dit moment Milan, Groenewegen/Lund en Magnier
@WielerFlits Ploegleider Ik heb een idee. Ik zie heel veel potentiële pareltjes bij de 1- en 2-punters, maar daar kan ik er maar weinig van opstellen. Ik zou het erg leuk vinden als er een extra competitie komt waarbij je maar 20 of 25 punten mag gebruiken. Dat kost extra programmeerwerk natuurlijk, maar wel een manier om je van andere spellen te onderscheiden!
Morgenochtend is de deadline dus ik kan mn ploeg nu wel delen denk ik! Vingegaard, Yates, Pellizari, Hindley, Gall, Bernal, Rondel voor in de bergen. Milan, Magnier en Lund in de sprints en de rest van de ploeg opgevuld met Larsen, v/d Broek en pooltip Crescioli! Ik heb alleen nog 1 dilemma, Magnier en Lund of Magnier en Groenewegen of Groenewegen en Vernon of Lund en Vernon wie zouden jullie me aanbevelen in ruil voor jullie advies wil ik jullie ook wel helpen met jullie dilemma's?
Ik zou zelf Magnier en Lund nemen. Vind Groenewegen wel een leuke, maar denk minder goed dan Milan op het vlakke. Magnier en Lund zijn voor de sprint+ etappes prima en zullen op het vlakke niet ver achter Milan eindigen.
Ik heb zelf voor de bergen Vinge, Pellizzari, Gall, Arensman, Yates, Bernal, Piganzoli, Oconner
Sprinters, Groves, Lund en Magnier,
Heb dan nog Vine, Hirt
Zit zelf in dubio over Oconner naar Storer of Buitrago en dan Hirt naar Zana
Ziet er goed uit Heren, ik kom ook op een vergelijkbaar team uit
Vinge, Gall, Peli, Bernal, Arensman, Yates. Milan, Lund, Penhoët. Vine, Rondel, Pinarello, Narvaez. Veel 'veilige' keuzes op huidige vorm gebaseerd en hoop dat Vine en Narvaez op een interessant parcours voor hun ook wat laten zien, ondanks hun 'mindere' voorbereiding.
Twee jaar geleden hield de mindere voorbereiding Narvaez in ieder geval niet tegen om te excelleren. Toen was hij ook maar 2 punten. Maar de rest van de UAE-ploeg (op Yates na) is ook al (te) goedkoop geprijsd. Soler, Christen, Vine, Arrieta (de tip van Youri), Morgado, allemaal verleidelijk.
Ja ik zou Storer en Zana nemen ik vind O' Connor totaal onbetrouwbaar zeker voor maar liefst 10 punten en Hirt heeft de laatste jaren ook niks maar dan ook niks meer laten zien! Storer is wel erg betrouwbaar en in vorm en je hebt dan 3 punten over om iemand up te graden alleen zou ik dan niet Zana nemen maar nog een sprintertje kopen of upgraden!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.