Wielerflits Ploegleider Giro 2026

1 2 3 4 5 6
Landismobaby

Ik zit nog even met de verdeling en heb op dit moment 3 echte sprinters. Is dit te weinig? 

Woutomaat
Landismobaby
Ik zit nog even met de verdeling en heb op dit moment 3 echte sprinters. Is dit te weinig? 

Ik weet niet wie die sprinters zijn die je hebt maar normaal gesproken is 3 genoeg er rekening meegehouden dat sprintetappes een A categorie zijn ik heb op dit moment Milan, Groenewegen/Lund en Magnier

Landismobaby
Woutomaat
Ik weet niet wie die sprinters zijn die je hebt maar normaal gesproken is 3 genoeg er rekening meege...

Duidelijk en ik heb nagenoeg dezelfde sprinters. Neem je ook een tijdrijder mee? 

Poeksel

@WielerFlits Ploegleider Ik heb een idee. Ik zie heel veel potentiële pareltjes bij de 1- en 2-punters, maar daar kan ik er maar weinig van opstellen. Ik zou het erg leuk vinden als er een extra competitie komt waarbij je maar 20 of 25 punten mag gebruiken. Dat kost extra programmeerwerk natuurlijk, maar wel een manier om je van andere spellen te onderscheiden!

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Landismobaby
Duidelijk en ik heb nagenoeg dezelfde sprinters. Neem je ook een tijdrijder mee? 

Ja Larsen zie ik wel top 5 rijden en je weet waar je hem op moet stellen wat bij die 1 punters vaak niet het geval is!

Woutomaat
Poeksel
@WielerFlits Ploegleider Ik heb een idee. Ik zie heel veel potentiële pareltjes bij de 1- en 2-punte...

Idd heel goed idee!

Woutomaat

Morgenochtend is de deadline dus ik kan mn ploeg nu wel delen denk ik! Vingegaard, Yates, Pellizari, Hindley, Gall, Bernal, Rondel voor in de bergen. Milan, Magnier en Lund in de sprints en de rest van de ploeg opgevuld met Larsen, v/d Broek en pooltip Crescioli! Ik heb alleen nog 1 dilemma, Magnier en Lund of Magnier en Groenewegen of Groenewegen en Vernon of Lund en Vernon wie zouden jullie me aanbevelen in ruil voor jullie advies wil ik jullie ook wel helpen met jullie dilemma's?

Wouter_Reo
Woutomaat
Morgenochtend is de deadline dus ik kan mn ploeg nu wel delen denk ik! Vingegaard, Yates, Pellizari,...

Ik zou zelf Magnier en Lund nemen. Vind Groenewegen wel een leuke, maar denk  minder goed dan Milan op het vlakke. Magnier en Lund zijn voor de sprint+ etappes prima en zullen op het vlakke niet ver achter Milan eindigen. 

Ik heb zelf voor de bergen Vinge, Pellizzari, Gall, Arensman, Yates, Bernal, Piganzoli, Oconner

Sprinters, Groves, Lund en Magnier,

Heb dan nog Vine, Hirt

Zit zelf in dubio over Oconner naar Storer of Buitrago en dan Hirt naar Zana

Woutomaat
Wouter_Reo
Ik zou zelf Magnier en Lund nemen. Vind Groenewegen wel een leuke, maar denk  minder goed dan Milan...

Je hebt er vast goede redenen voor maar zijn dat niet heel veel klimmers?

Emootje
Wouter_Reo
Ik zou zelf Magnier en Lund nemen. Vind Groenewegen wel een leuke, maar denk  minder goed dan Milan...

Geen Milan?

zemmel strijder

Ziet er goed uit Heren, ik kom ook op een vergelijkbaar team uit

Vinge, Gall, Peli, Bernal, Arensman, Yates. Milan, Lund, Penhoët. Vine, Rondel, Pinarello, Narvaez. Veel 'veilige' keuzes op huidige vorm gebaseerd en hoop dat Vine en Narvaez op een interessant parcours voor hun ook wat laten zien, ondanks hun 'mindere' voorbereiding. 

Woutomaat

Ik twijfel of ik Magnier niet moet inwisselen voor Vernon, ik vind Magnier niet heel betrouwbaar na z'n voorjaar Vernon wel en dan heb ik ook nog een puntje over en daarmee kan ik of een 1 punter upgraden naar Narvaez of Vendrame of ik kan Rondel upgraden naar Piganzoli!

Woutomaat
zemmel strijder
Ziet er goed uit Heren, ik kom ook op een vergelijkbaar team uit Vinge, Gall, Peli, Bernal, Arensman...

voor 4 puntjes kun je ook Malucelli of Blikra krijgen die denk ik toch wel een stukje sneller zijn dan Penhoet

Poeksel

Twee jaar geleden hield de mindere voorbereiding Narvaez in ieder geval niet tegen om te excelleren. Toen was hij ook maar 2 punten. Maar de rest van de UAE-ploeg (op Yates na) is ook al (te) goedkoop geprijsd. Soler, Christen, Vine, Arrieta (de tip van Youri), Morgado, allemaal verleidelijk. 

Woutomaat
Wouter_Reo

Ja ik zou Storer en Zana nemen ik vind O' Connor totaal onbetrouwbaar zeker voor maar liefst 10 punten en Hirt heeft de laatste jaren ook niks maar dan ook niks meer laten zien! Storer is wel erg betrouwbaar en in vorm en je hebt dan 3 punten over om iemand up te graden alleen zou ik dan niet Zana nemen maar nog een sprintertje kopen of upgraden! 

Woutomaat

Wat dom! Ik zie nu pas dat Vine 4 punten is hoe kan ik die nou over het hoofd gezien hebben?? Die ga ik er met spoed inpuzzelen! Hoe kon dit nou gebeuren ik had in mn hoofd dat hij 7 punten was!

Woutomaat

Wat dom! Ik zie nu pas dat Vine 4 punten is hoe kan ik die nou over het hoofd gezien hebben?? Die ga ik er met spoed inpuzzelen! Hoe kon dit nou gebeuren ik had in mn hoofd dat hij 7 punten was!

Emootje

Ben nu zelf eens aan het puzzelen met een team zonder Milan. Voor die 14 punten haal je best twee goeie sprinters die samen ook wel boven de 30 punten kunnen komen in een sprintetappe. En eventueel heb je nog wat budget om een andere renner te upgraden. Interessant!

zemmel strijder
Woutomaat
voor 4 puntjes kun je ook Malucelli of Blikra krijgen die denk ik toch wel een stukje sneller zijn d...

Dat denk ik ook, maar ik vind penhoët qua potentie zeker beter dan die 2 en heeft al een tdf achter de rug met 3x top 10. Verwacht deze giro op zn minst hetzelfde van m. 

Woutomaat

Is het trouwens nieuw dat je maar 1 wissel per etappe hebt het waren er toch altijd 2?

zemmel strijder
zemmel strijder
Dat denk ik ook, maar ik vind penhoët qua potentie zeker beter dan die 2 en heeft al een tdf achter...

Malucelli wel stuk beter in vorm natuurlijk. 

zemmel strijder
Woutomaat
Is het trouwens nieuw dat je maar 1 wissel per etappe hebt het waren er toch altijd 2?

Nee is altijd 1 geweest. Jaren terug kon je zelfs niet wisselen 

Woutomaat
zemmel strijder
Nee is altijd 1 geweest. Jaren terug kon je zelfs niet wisselen 

Wat!!! Ik dacht me toch echt te herinneren dat je vorig jaar 2 wissels had!

Woutomaat
Woutomaat
Wat!!! Ik dacht me toch echt te herinneren dat je vorig jaar 2 wissels had!

Komt vast doordat het klassiekerspel nog in mn hoofd zit

Woutomaat
Emootje
Ben nu zelf eens aan het puzzelen met een team zonder Milan. Voor die 14 punten haal je best twee go...

Toevallig was ik dat ook net aan het proberen en ik denk nu toch dat ik het drastische besluit neem hem thuis te laten

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.