Ik heb gisteren maar 2 puntjes meer gepakt en ik moet het vandaag doen met Vingegaard, Pellizari, Bernal, Gall, Narvaez en dan staan Lund en Groenewegen er nog in van gisteren en ik twijfel dan nog of ik Yates of Hindley erin wissel
Ik denk trouwens dat ze bij UAE ook niet veel vertrouwen hebben in het AK van Yates. Zo had eerder Morgado nog gezegd de Giro volledig in dienst van Almeida te rijden, maar gisteren leek het erop dat hij toch voor eigen kansen wil gaan (hij is daarom na Strong de grootste favoriet voor vandaag bij de bookmakers).
Ik verwacht wel veel teampunten voor Yates. En bankpunten voor mijzelf vandaag. Ik had op Arensman na (die zal vast wel tijd verliezen vandaag) wel iedereen willen opstellen.
Ik had van tevoren deze top 20 voorspeld: 1. Jonas 2. Giulio 3. Felix 4. Jai 5. Thymen 6. Michael 7. Derek 8. Jody 9. Mathys 10. Ben 11. Adam 12. Afonso 13. Jan 14. Filippo 15. Sepp 16. Enric 17. Santiago 18. Johannes 19. Alessandro 20. Aleksandr
Maar op basis van gisteren schat ik Thymen nog wel iets hoger in, en Derek lager.
Inderdaad had de kenner dat goed gezien. Ik heb Eulálio dankzij zijn tip in diverse spellen gepakt, maar helaas niet in Ploegleider. Voor mij ook geen goede dag met alleen punten van Magnier.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.