Wielerflits Ploegleider Giro 2026

1 2 3 4 5 6
Woutomaat
dawizz
Vandaag de strijd aan met Vingi, Pellizzari, Bernal. Groves, Lund, Zambanini, Scaroni en J Christen....

Ik heb gisteren maar 2 puntjes meer gepakt en ik moet het vandaag doen met Vingegaard, Pellizari, Bernal, Gall, Narvaez en dan staan Lund en Groenewegen er nog in van gisteren en ik twijfel dan nog of ik Yates of Hindley erin wissel

Poeksel

Ik denk trouwens dat ze bij UAE ook niet veel vertrouwen hebben in het AK van Yates. Zo had eerder Morgado nog gezegd de Giro volledig in dienst van Almeida te rijden, maar gisteren leek het erop dat hij toch voor eigen kansen wil gaan (hij is daarom na Strong de grootste favoriet voor vandaag bij de bookmakers).

Ik verwacht wel veel teampunten voor Yates. En bankpunten voor mijzelf vandaag. Ik had op Arensman na (die zal vast wel tijd verliezen vandaag) wel iedereen willen opstellen.

Emootje

Groves maar even op de pijnbank, kijken of Bernal nog iets kan vandaag.

Poeksel

Dat had ik niet verwacht: dat Arensman voor mijn enige bankpunten zorgt. Wel mijn eerste uitvaller voor vandaag met Vine. En Narváez op grote achterstand, mogelijk door de val, maar ik ben bang vanwege niet goed genoeg.

Woutomaat

Ik ben niet lekker begonnen vandaag enkel Pellizari op plek 5 en Hindley pakt bankpunten! Meer dan 1000 plekken gezakt en Yates heeft 10 minuten verloren gelukkig heb ik nog genoeg AK mannen! Gelukkig is het nog lang!

zemmel strijder

Ja Vine weg en Yates uit het klassement. Ik zie jullie weer bij de tour

Poeksel

Dat Yates tijd verloren heeft lijkt me gunstig voor jullie, als hij er niet te erg aan toe is. Als AK-renner had hij niet veel punten gepakt, als aanvaller misschien wel.

Wouter_Reo

Yates stapt ook af. Begint nog niet zo goed voor mij

zemmel strijder

Nee idd ik zag Yates in dit deelnemersveld zeker wel top 5 rijden. Mooi dat Arensman gister 'overleefd' heeft. Ik juich hem naar het podium toe

Poeksel

Ik had van tevoren deze top 20 voorspeld: 1. Jonas 2. Giulio 3. Felix 4. Jai 5. Thymen 6. Michael 7. Derek 8. Jody 9. Mathys 10. Ben 11. Adam 12. Afonso 13. Jan 14. Filippo 15. Sepp 16. Enric 17. Santiago 18. Johannes 19. Alessandro 20. Aleksandr

Maar op basis van gisteren schat ik Thymen nog wel iets hoger in, en Derek lager.

zemmel strijder

Hahaha Jody. Ik had zo'n beetje hetzelfde alleen Yates top 5, Jody 6, Hindley 7 en denk nu inmiddels Storer ook wel top 8

Woutomaat

Ik ben erg blij dat ik Milan heb vervangen voor een B-sprinter en nog een extra AK man want nu Yates weg heb ik die hard nodig

Woutomaat

Vandaag een schamele 30 plekken gestegen en ben bijna hekkensluiter in de Wie verslaat de Wielerflits redactie subleague! Al zijn het ook niet de sprintritten waar ik het van moet hebben, ik verwacht en hoop nog flink te stijgen in de bergen! 

Poeksel

Maar je staat niet ver achter Youri! Die zou willen dat hij zijn eigen tip Malucelli genomen had in plaats van Groves. Ik trouwens ook. Of Mihkels, nog beter. Maar hopelijk herpakt Groves zich nog, dinsdag bijvoorbeeld.

Woutomaat

Maar 39 punten, wel Narvaez in de ploeg, 300 plekken gestegen sta nu rond plek 2800 maar dat is nog steeds 3 keer niks het wil nog niet echt lukken deze Giro

Poeksel

Op naar het linkerrijtje Woutomaat!

Ik heb vandaag een tweede uitvaller met Groves, maar wel goed gescoord met Narvaez en Ciccone.

zemmel strijder

Lekker Johnny! @Poeksel weer onderweg naar plek 1?

Poeksel

Ik hoop net als Caruso om het jaar goed te presteren in de Giro. Hij de oneven jaren, ik de even jaren.

zemmel strijder

Haha hopelijk kan je nog wel even wat langer mee dan Caruso. Jij had 2 jaar geleden gewonnen toch? 

Poeksel

Ja klopt, ondanks dat ik nog best wel vaak bankpunten had. Met uitvallers had ik toen wel geluk geloof ik.

zemmel strijder

Ohja dat was die Pogacar Giro natuurlijk. Ik was toen ergens in de top 20 geëindigd ondanks dat Uijtdebroeks en Lipowitz al in week 1 uitvielen volgensmij. Die favoriete kenner van jou heeft er trouwens wel aardig verstand van lijkt het @poeksel

Woutomaat

Een 0 punter vandaag, deze Giro valt denk ik niet meer te redden......

Poeksel
Poeksel
Goed zoeken, dan is de voldoening des te groter als je het vindt :) Overigens heeft hij ook hoge ver...

Inderdaad had de kenner dat goed gezien. Ik heb Eulálio dankzij zijn tip in diverse spellen gepakt, maar helaas niet in Ploegleider.  Voor mij ook geen goede dag met alleen punten van Magnier.

Laatst gewijzigd
Woutomaat
Poeksel
Inderdaad had de kenner dat goed gezien. Ik heb Eulálio dankzij zijn tip in diverse spellen gepakt,...

Balen dat ik die sterrenverdelingen van jou niet heb gevonden dan had ik hem misschien genomen! Kun je alsnog zeggen waar? :)

Woutomaat

Heb ik pooltip Crescioli toch meegenomen had ik hem er niet in staan als hij 10e wordt vandaag!

1 2 3 4 5 6

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.