beetje verkeken op wit maar eigen punten del torro wel realistisch. Groen en geel in 2 en 3 zou toch zomaar kunnen? Bollen in 1, pogi als snelste laatste bergop , in rit 3 zit een 1e cat voor de vluchters. En tourmalet in 6, dan is hij langer zonder bollen. Wat gunstiger is niet uae kiezers.
Hahaha, nou had op pagina 2 ook al wat over Seixas gezegd. Dat 100% zekere wit zie ik niet als 100% zeker.
Maar de kwaliteiten van Seixas staan vast, hij is het allergrootste talent nu. Hij heeft de grootste kans op Wit, grootste kans dichterbij Pogi en Vin te komen dan anderen (dus kandidaat podium).
Alleen dan scorito technisch, hij krijgt wit pas op zijn vroegst na rit 9 met de TTT (hij moet Auyuso en Onley/Vauquelin inhalen) hij rijd waarschijnlijk de top 3 pas in de laatste etappes in.
Mijn gedachte hierin is, dat hij namelijk niet op alle klimmen gaat aanvallen om zo snel veel tijd te winnen. Het risico op helemaal weg vallen is hier te groot, hij heeft namelijk geen teamgenoten die hem kunnen helpen. Zoals een Vin, Pogi of Lipowitz wel hebben.
Echter is de prijs in scrorito uiteindelijk bepalend of ik hem mee neem. Maar laat hem a.u.b. 10 miljoen zijn dezelfde prijs als Vingegaard of als Pogacar, dan skip ik hem waarschijnlijk en neemt iedereen hem mee.
@CduC In etappe 3 ga je toch max 3 aanvallers opstellen en de rest AK ? Pogi zal sowieso de meest gespeelde cap zijn lijkt me.
Ik verwacht 100k extra deelnemers tov giro waarvan het gros 1x per jaar spelers zijn. Goud ligt dan bij beste 1400 ipv 400. Juist reden om conservatiever te spelen en minder te gokken met caps / opstellingen is mijn idee.
Vergeet niet dat ie in 2024 pas 23 was. Zo'n seizoen na een doorbreekjaar valt wel vaker tegen. Dit jaar valt het door pech en blessures wat tegen qua resultaten, maar niveau lijkt er wel te zijn. Reed TA zelfs uit als 8e met een breuk in zijn rug (geloof staartbeentje maar weet dat niet zeker). Ik verwacht dat hij er wel gaat staan, maar ik ben bang dat zijn prijs te hoog gaat zijn vanwege vorig jaar. 1,5-2 miljoen verwacht ik hem. En die prijs kan hij best waard blijken te zijn achteraf, maar dan moet er niks tegen zitten. En dan wordt het mij te risicovol om hem mee te nemen.
Toch wel begrijpelijke odds. Remco is al 2 jaar niet op het eindpodium van een WT-etappekoers gefinishd. Lipowitz sidnsdien 6 of 7x. Lipo is zeer betrouwbaar, bij Remco weet je nooit of hij er ergens finaal doorzakt en dan afstapt/voor etappes gaat.
Bij Unibet is evenepoel nu favoriet over lipo.
Dit hangt ook wel erg af van de klanten van de bookie. Van renners waar graag op gegokt wordt gaat het rendement van omlaag (lees, die wordt zo kunstmatig als grotere kanshebber genoteerd). Als er veel lage landen gokkers op Unibet zitten maakt dit evenepoel automatisch meer favoriet. Altijd iets om rekening mee te houden..
Edit. Er vanuit gaande dat belgen op Remco gokken ;)
Heeft Remco ook echt betere odds dan Lipo in de H2H? Want dat opent de deuren voor een surebet...
Edit: Zo te zien niet. De odds op tourwinst zijn voor Remco op unibet inderdaad lager dan voor Lipo. Maar dat is iets anders dan de H2H odds. Dat gaat meer om de veel waarschijnlijkere scenarios dat Lipo bv 4e wordt en Remco 6e.
Ik denk dat je in deze etappe wel een aanvaller meer kan opstellen, puur om zo een verschil te kunnen maken. Natuurlijk stel je daarachter 5 mannen op die hoog staan in de klassementen - aanvallersritten blijven lastig te voorspellen. Maar dit lijkt me wel een rit waar je verschil kan maken. Etappe 1/2 zullen de gekende namen gespeeld worden.
Eens dat je op safe moet spelen, zeker met je caps. Maar je zult ook echt ergens verschil moeten maken om voor goud in aanmerking te komen.
6️⃣ wordt door Hoole en Bissegger perfect afgeleverd op het vlakke eerste deel van de TTT en maakt het dan samen met Gall en 🦜 mooi af wanneer er geklommen moet worden. Ik zie 6️⃣ wel in de top-10 eindigen in de TTT.
Als ik geld zou moeten inzetten op Admirail of 6️⃣ op die laatste heuvel in de TTT en 6️⃣ rijdt op z'n grootmoeders fiets en Bruno op z'n racefiets, dan zet ik absoluut blind in op 6️⃣ 🤣😂
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.