Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 179 ... 182 183
Ben Van Heck

Ai ai, weer dure bankpunten met THJ en nu ook Seixas. Op WF kijken is toch niet altijd bevorderlijk gebleken voor m'n keuzes..

Ottieman

Ai ai ai Carapaz bankpunten Johannesen bankpunten Healy krijgt wel nog trui punten Baudin denk ik en Pedersen geen groen neem ik aan

ditisdavid

Zowat iedereen hier lijkt op z'n minst een beetje aan overthinking gedaan te hebben. Ik kom er nog relatief goed vanaf, maar Lipowitz en McNulty zijn dure bankpunten.

En, zoals vooraf gezegd: Carapaz voor 1.5 miljoen... veel te goedkoop.

Laatst gewijzigd
MathieuvanderPoule

Minstens 144 bankpunten. Au.

Ottieman

Pfff lipowitz ook bankje meer als 100 punten bankpunten 

Ottieman

114 bankpunten tot nu toe gaat nog iets vanaf met teampunten maar alsnog auw auw auw gisteren heel veel geluk vandaag niet echt haha

mirkodek
ditisdavid
Zowat iedereen hier lijkt op z'n minst een beetje aan overthinking gedaan te hebben. Ik kom er nog r...

Eens, pijnlijk lesje vandaag (178 bankpunten), vooral dom. In ieder geval fijn om te zien dat mijn team vooralsnog goed is.

Morgen Pedersen cap, Girmay denk ik ook mee. Twijfel nog voor Philipsen.

Ottieman

108 bankpuntjes het gaat nog enigzins!

Zadelpijn

Strategie met 4 uae lijkt de juiste te zijn..

Arne Riis
Zadelpijn
Strategie met 4 uae lijkt de juiste te zijn..

Dat zeg je nu wel, maar 2x UAE en daardoor Ayuso en Lenny mee rendeert tot nu toe ook prima :-) Hopen dat dit zo blijft.

Ragnar Lolbroek

56 bankpunten. Lijkt nog mee te vallen. Is er wat met Grégoire?

Laatst gewijzigd
KV
Arne Riis
Dat zeg je nu wel, maar 2x UAE en daardoor Ayuso en Lenny mee rendeert tot nu toe ook prima :-) Hope...

De opvulritten moeten nog komen natuurlijk. 
UAE knecht heeft al 80 punten binnen na 3 dagen. 

KV
klaas drr
Pedersen kiezen was niet zo moeilijk, hij heeft zich al genoeg bewezen, ik twijfelde wel ernstig na...

Ik zou er nog niet teveel van uitgaan dat hij zomaar 2de wordt in PK omdat hij nu eens een tussensprint binnenhaalt. 

Ottieman

Toch 114 bankpunten kon erger allemaal! 88,2 Helaas verkeerd gegokt met de mensen Jegat zit hier trouwens ook bij met bankpunten +14 dus dat valt mee maar je kunt niet altijd 6 gooien

Zadelpijn
KV
De opvulritten moeten nog komen natuurlijk. UAE knecht heeft al 80 punten binnen na 3 dagen. 

Precies, en we zitten pas op dag 3... Een Yates lijkt ook echt dik in orde en ook hij zal genoeg eigen punten binnen harken straks in de bergen. Ook 3 miljoen voor Yates lijkt een steal.

Rodelantaarn

Morgen Girmay of Kooij cappen?

KV
Rodelantaarn

Euh Kooij? Die kwam gisteren net voor Arnaud binnen.

TourDeFranceUnchained
Rodelantaarn

Cavendish

Zadelpijn
KV
Euh Kooij? Die kwam gisteren net voor Arnaud binnen.

Ook voor Girmay is dit toch te zwaar? Of onderschat ink dit?

Dampe hin

Vacek kost me al twee dagen punten. Had ik THJ of Carapats opgesteld had ik me in top10 genesteld. Nu bungelen we ergens op 97,4.

KV
Zadelpijn

Denk ik ook wel. 

viedros
Rodelantaarn

Allebei niet

Witte87
Ottieman
Toch 114 bankpunten kon erger allemaal! 88,2 Helaas verkeerd gegokt met de mensen Jegat zit hier tro...

177 bankpunten hier, man man man. Helaas voor de vlucht gegaan en remco, carapaz skjelmose ayuso bank en vacek captain.... van 94.4 baar 75% gezakt. Zeer pijnlijk

mirkodek
Zadelpijn

Als je geen Pedersen hebt dan is Girmay een prima alternatief denk ik. Ik heb ze beiden dus neem ze allebei mee.

Lastig in te schatten wat het koersverloop gaat zijn. Opnieuw een lange etappe met dit keer geen UAE die het wil controleren, lijkt me. Lidl-Trek zal dat wellicht willen, vraag is of dat kan. Pedersen zal wel weer mee willen glippen tot aan de tussensprint.

ditisdavid

Het kan morgen natuurlijk ook dat er een relatief kleine vlucht wegkomt, het peloton rustig aan doet en de Philipsens en Girmays van deze wereld voor pakweg plekje 10 mogen sprinten.

1 2 ... 179 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.