Geen van eetvelt vandaag, die zou op zijn best voor gregoire er in zijn gekomen. Is mee als backup dus dan moet ik hem, in elk geval zo vroeg, ook als backup gebruiken. Er was geen reden om aan te nemen dat gregoire hier zou afvallen.
Mag dus niet klagen, wel wat gedaald maar dat is marginaal.
Maak me meer zorgen om riccitello en de kleijn.
Ik ben wel benieuwd hoe de situatie bij Bahrein zich gaat ontwikkelen. Tiberi heeft gisteren en vandaag behoorlijk wat tijd verloren in het klassement. Vooralsnog lijkt hij niet het niveau te hebben om met de grote mannen mee te kunnen. Zouden ze dan toch Martinez naar voren schuiven als kopman voor het klassement? Dat zou de dagelijkse keuze in Scorito om hem wel of niet op te stellen in ieder geval een stuk makkelijker maken.
Morgen gaat denk ik wel echt voor de vlucht worden, want niemand gaat hier controleren. Vandaag was een punchy finish en dat gaf UAE natuurlijk veel zekerheid. Bovendien zullen ze ook prima tevreden zijn als iemand anders wat truien over neemt.
Tegelijkertijd denk ik dat sommige ploegen van top 10 kandidaten renners als Martinez, Carapaz, Van Wilder (allen in mijn ploeg) niet laten lopen. Normaal zou ik die wellicht hebben opgesteld als ze minder kort stonden.
Ik zit nu vooral te denken of ik Girmay en Godon en misschien zelfs Philipsen op ga stellen ten koste van bovenstaande en wat semi-zekere Ayuso punten. Zie hier twee scenarios voor punten
1) De groep is groot en ze zitten mee en eindigen bij de eerste 20
2) De groep is relatief klein en ze zitten niet mee. Peloton jaagt niet de bergen over en in een grotere groepssprint pakken ze punten achter de kopgroep (al is de vraag wel of Godon dan meesprint)
Gregoire had ik normaal ook wel op willen stellen, maar kan misschien de hitte niet goed verteren gezien zijn uitslag van vandaag.
Benieuwd naar jullie verwachtingen.
Ik net een bankjepuntje meer. En een captain met 0 punten. Wat een domper.
Met Berckmoes, een goed & gretige Garcia Pierna en 4 UAE, wel alle potentie om wat goed te gaan maken de komende dagen. Let's look at it from the bright side.
Toch 50 punten weggegooid met weer eens een vluchter als captain nemen, want het werd sowieso een vlucht. Natuurlijk is koersverloop alles, maar conservatisme is altijd lonend. Enfin, team zit redelijk in elkaar. (had gregoire als captain)
Denk wel dat Lipowitz snel beter gaat zijn dan Remco.....
Goede start, we gaan morgen eens zien wie we in godsnaam captain gaan maken. Dan voelt Pedersen toch echt wel heel lekker. Al denk ik dat een Cort, godon of girmay best wel eens ok kan uitpakken (anders een Carapaz ofzo)
Zat nog even te kijken maar Godon erg slecht vandaag, maar kan altijd twee dingen betekenen. Of gespaard voor de dag van morgen of gewoon echt slecht na zijn valpartij.
Bini wel beter dan Godon, die leek er ook beter aan toe na de valpartij.
Je kan er ook overheen lezen toch? Ik snap best als je bij de elite van WF hoort dat het irritant is, maar maak dan ff een privé topic. Je blijft dit toch wel houden.
OT; vind het een lastige morgen. Verwacht hier geen hoge score voor mijn team, te weinig vluchters mee merk ik nu.
Ik heb even op de achterkant van een bierviltje zitten rekenen (en ga dit bijhouden de rest van dd Tour).
ik heb uiteindelijk redelijk last minute 2x UAE ingeruild voor Kuss en Ayuso.
rit 1 stelde ik Kuss en Seixas op ipv McN en Gross
rit 2 waren dat Lenny en Ayuso
rit 3 waren dat Lenny en Skjel.
Verschil totnogtoe: 2 punten voordeel voor 4xUAE. Ik zal volgende week nog een update geven.
volgens mij leiden er meerdere wegen naar Rome met dit budget.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.