Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 17 18 19 20 »
Alucard

Ondertussen is Wout afgestapt en staat zelfs zijn hoogtestage in Tignes ter discussie vanwege zijn niet-helende, opgezwollen elleboog...

Gelet op zijn povere klimvorm is dit zorgwekkend. Of ontslaat dit hem straks juist van een rol als klimknecht en mag hij lekker gaan sprinten?

lochem
Alucard
De Montmartre etappe is misschien wel de mooiste koers die écht op zijn lijf geschreven is, maar nog...

Etappe 21 en lead out.

AJ_
ditisdavid
Van der Poel heeft maar 2 van zijn 5 Tours uitgereden en in allebei die Tours reed hij amper uitslag...

Daar heb je gelijk in, die kans is er natuurlijk altijd. Maar zijn eerste tour was altijd het plan vroegtijdig af te stappen, zijn tweede tour was hij leeg nadat hij de Giro al had uitgereden, daarna heeft hij 2x de Tour uitgereden en vorig jaar werd hij ziek. Die eerste twee Tours zou ik niet te veel als referentie zien. Kunnen denk ik wel stellen dat hij zonder valpartij/ziek worden gewoon uit gaat rijden.

Of het daarmee mogelijk een goeie pick wordt is een compleet ander verhaal natuurlijk. Wat is hier de verwachting, zien jullie hem in rit 2 & 4 bijv. scoren? Of toch te zwaar?

ProScoritoManager
Alucard
Ondertussen is Wout afgestapt en staat zelfs zijn hoogtestage in Tignes ter discussie vanwege zijn n...

Het voorspel belooft alvast een traditioneel lang voortslepende Wout-discussie, de beste man maakt het ons ook echt nooit makkelijk he! Zou haast gaan hopen dat hij de Tour skipt om zich op de Vuelta te richten want ik heb nu al geen idee wat ik met deze breinbreker aan moet. (Puur voor Scorito dan he. Wout zelf gun ik uiteraard een succesvolle Tour deelname, liefst in volle gezondheid en conditie)

mirkodek
ProScoritoManager
Het voorspel belooft alvast een traditioneel lang voortslepende Wout-discussie, de beste man maakt h...

Gelukkig is z'n vrouw dit keer niet zwanger....

Gellemuun750jaarstad
ProScoritoManager
Het voorspel belooft alvast een traditioneel lang voortslepende Wout-discussie, de beste man maakt h...

🤣😂 nog voor de tour moet beginnen staan de Wout supporters/promoters al weer in hun hemd. Last van zn elleboog 🥳. Dat bedoel ik nou het zijn geen kerels net als vroeger. Ik geloof dat Joop Zoetemelk als eens door reed met een open fractuur 😎. Dolle Dries die won al eens toen ie zn kuitspieren had afgescheurd.neeee het is niet meer als toen. 1 renner die springt er nog uit en dat is Pogacar. Die ligt helemaal open stapt op en wint.

mennovt
Gellemuun750jaarstad
🤣😂 nog voor de tour moet beginnen staan de Wout supporters/promoters al weer in hun hemd. Last van...

Uitstekende ragebait zet je hier neer!

Overigens mag je Roglic hier ook nog wel aan toevoegen. Tour de France 2022.

Laatst gewijzigd
Alucard
AJ_
Daar heb je gelijk in, die kans is er natuurlijk altijd. Maar zijn eerste tour was altijd het plan v...

Ik denk dat de veel beter klimmende elite gaat toeslaan in etappe 2. Dan wordt het moeilijk voor Vdpoel (net zoals in Baskenland of Florence)

Maar VdP is een killer. Evenepoel heeft hetzelfde. Ruiken ze bloed, dan voelen ze veel minder pijn, kunnen ze extreem diep gaan en boven zichzelf uit stijgen.

Maar staren ze een nederlaag in de ogen, dan zakken ze ver terug en hoef je geen punten te verwachten.

Witte87

Ik denk dat vd Poel 2m gaat kosten. 1,5m voor iemand van zijn status en kans op groen punten van Philipsen gaan ze vermoedelijk te laag vinden. Hoger dan 2m lijkt mij dan weer sterk, aangezien hij weinig kans maakt op truipunten de eerste dagen.

Ecco
mirkodek
Gelukkig is z'n vrouw dit keer niet zwanger....

Hoe weet jij dat?

Buikopstang
Ecco
Hoe weet jij dat?

Moeder van Fretin heeft dit gepost op de socials 

Hidde98
Buikopstang
Moeder van Fretin heeft dit gepost op de socials 

Die moeders zijn wel vroeg druk zeg drie weken voor de start

snoek1974

Van Aert krijgt het de laatste jaren voor mekaar om voor elk scorito spelletje een twijfelgeval te zijn qua fitheid en dan komt in de rondes nog erbij wat mag die wel en wat mag die niet .

dit wordt zoeken naar een soort gelijke renner voor de heuvel etappes ( goedkope) en qua geld versterken van het sprint team en het wordt nog lastig te bepalen hoeveel sprinters neem je mee , denk aan maar 5 op dit moment .

maandag kan het puzzelen beginnen 

snoek1974

denk aan 5 omdat de etappes divers zijn en je ook puncheurs en paar aanvallers moet selecteren 

Laatst gewijzigd
chip 010

Vandaag wel een mooie etappe waarin te zien is hoe de verhoudingen nu zijn van de klassementsmannen onder Pogi en Vin.

Je mist natuurlijk wel Evenepoel en Lipowitz in die rij. Maar vond het mooi te zien dat del Toro en Seixas het beste hiervan zijn met Jorgenson er net achter en daar net achter Auyuso en Skjelmose.

Onley had hier mogelijk nog ergens tussen/bij gestaan maar is over een vangrail gegaan, hopelijk valt dat mee met hem is wel binnengekomen las ik

Coureurs du Courage
chip 010
Vandaag wel een mooie etappe waarin te zien is hoe de verhoudingen nu zijn van de klassementsmannen...

Mooi resultaat voor RB. Hadden ze nodig. Tevens weer een bak met namen om in de gaten te houden richting de Tour; zelfs Guillaume Martin zet ik met potlood op de potentiële lijst. Uiteraard als laatste AK afvullen en voor hooguit 750k, maar toch.. hij bewijst steevast in de juiste vlucht te zitten en zich terug te knokken in klassementen. Vorig jaar Tour viel ie tegen. Denk te zwaar voor hem geweest of uit vorm?

En inderdaad interessant die verhoudingen bergop te zien. Lijkt me vooral de komende dagen boeiend met Grand Colombier en Plateau de Solaison.

mennovt

Tuckwell gaat ook de Vuelta doen dit jaar. Kan zo in het lijstje.

Coureurs du Courage
mennovt
Tuckwell gaat ook de Vuelta doen dit jaar. Kan zo in het lijstje.

Zeker, jammer dat hij de Tour niet doet. Fijn dat Van Gils weer eens wint, mooie coureur. Vind de naam Raul García Pierna interessant (check resultaten van deze Dauphine).

Omgekeerd ben ik Uijtdebroeks aan het uitgummen inmiddels. Net als Vauquelin en Fortunato.

1 2 ... 17 18 19 20 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.