Ha daar baal ik zeker van CduC en heb duidelijk uitgelegd waarom vino dit jaar vervangbaar is ook met 700 punten, wat je overigens niet weerlegt. Dat jij met tevredenheid naar jouw strategie kijkt is prima, niemand beweert hier dat Jonas een slechte keuze was. Ik kijk ook met tevredenheid naar het mijne en hoor net dat ik hiermee scorito heb uitgespeeld.
Lekker BennyBidon. Je post hier de 1000ste willekeurige A of B vraag. Ik ben de enige die moeite neemt om goedbedoeld advies te geven. Waarbij je zelf nog even aangeeft dat Vauquelin ook nog in je selectie zit. En dit is je reactie.
Maar goed, Plapp boven Vacek. Vacek lijkt het beste wel van af.
Hoi Klaas. Ik baal vooral dat Jonas eruit ligt. Laatste obstakel van de dag zowat. Niet alleen voor hem persoonlijk, ook voor de 'strijd' in de Tour. Daarnaast vervelend dat we nu geen antwoord krijgen of hij een musthave zou zijn geweest.
Denk zeker dat het had gekund, denk zelfs dat er scenario's bestaan waarin je zonder Pogacar goud kan halen. Vraag is echter; hoe moeilijk is dat? En die vraag gaat nú onbeantwoord blijven. Ach ja, laten we hopen op een spoedig herstel van Jonas en leuke laatste tourweek. Succes iedereen.
Jegat of Vauqelin? Neig toch echt naar Jegat maar meestal de foute keuze begin van de tour ging dat goed nu ga ik net zoals bij carapaz en jegat de laatste 2 minuten klikken en die wat er in staat staat er in. Wel tot een max van 10 seconden voor de deadline je wilt niet dat er geen renner in staat🤣🏅
Helemaal eens. Jonas gaat op zijn broodmolen en in één keer hebben degene die hem niet hebben nu geluk doordat ze voor amdere spelers hebben gekozen. Dit wil niet zeggen dat ze de Vingegaard discussie gewonnen hebben. Want dan had ie moet finishen en hadden we het zeker kunnen weten qua aantal punten.
je edit smaakt wel een beetje naar irritatie 😉
Ja, ik word ook moe van de mensen die beweren dat hun team zonder Vingegaard dus echt een topkeuze is.
Vingegaard staat (zelfs nu nog) op plek 3 van alle Scoritopunten, achter Pogi en Del Toro.
Daarnaast: Jonas rijdt in de 4 etappes nog 4x40 punten bij elkaar én 100 voor het eindklassement, en dan had die gewoon op 700 punten gestaan.
Oke, als als als. Terecht weerwoord.
Wel, tot slot: we hebben het niet over een Primoz Roglic, Jay Vine of Wilco Kelderman, he. Jonas valt nauwelijks.
Sterker: de kans dat deze Tour te vroeg kwam voor de 19-jarige Seixas is vele malen groter dan dat Vingegaard niét tweede zou worden.
Enfin, jullie gok pakt goed uit. Maar nu heel stoer gaan doen, slaat natuurlijk nergens op.
Vooral gewoon dood en doodzonde dat Jonas uitvalt als liefhebber. Reed gewoon erg goed ondanks een nog betere Pogi.
Verder kinderachtig om nu een 'ik zei het toch' discussie te openen.
Wat ik verder teruglees is een bepaalde angst over een 'nu maar hopen dat het goed komt met mijn punten' situatie. Echter, de truc van je 20 renners is toch juist dat je hem zo hebt ingedeeld dat je zoveel mogelijk backup hebt om dit soort scenario's op te vangen? Hoort een beetje bij de puzzel. Ik heb ook Vingegaard, maar ondanks balen als kijker totaal geen paniek voor mijn team. Als je dat wel hebt klopt er misschien iets niet aan je samenstelling.
Merlier kiezers konden er toch ook wel een beetje vanuitgaan dat hij af zou stappen, dus daar hou je ook rekening mee in je dagopstellingen voor niet alleen week 3, maar voor de gehele ronde, want ook hij had kunnen vallen. Maar dan hoort niet direct je complete scoritospel om zeep te zijn.
Alle renners die meer dan 100x zijn gekozen door alle deelnemers die nu op een gouden beker staan. Interessant om te volgen hoe dit nu gaat veranderen met het wegvallen van de eerste twee high-profile renners.
Voorlaatste kolom is het verschil in procentpunten tussen de algemene pickrate en de pickrate van de gouden bekers.
Laatste kolom is de verhouding tussen 1-527 en 528-1054. Dan zie je dat om momenteel bij de echte top-top te horen Ayuso, Pedersen en Matthews de echte verschilmakers zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.