Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 270 271 272 273
Loungie

Maak ik überhaupt kans om nog een gouden bekertje te halen of kan iemand mij nu al uit de droom halen? Sta op 98,3%. Heb de complete top 8 van het klassement, de nummer 1,2 en 5 van het bergklassement, de top 4 van het jongerenklassenment, maar ik mis wel pedersen en Girmay. De rest van de top 10 groene trui heb ik grotendeels wel. Heb ook 3 teamgenoten van Pedersen in mijn team

Ecco
brakobama
200 plekjes gestegen maar 98,6%. Iemand tips om morgen op 99,0% te komen? Teampunten, gokken op Greg...

Zou best wel eens voor Evenepoel kunnen worden morgen, die is in bloedvorm.

Na dit weekend ben ik trouwens verliefd op Carapaz.

Buikopstang

Wat een prachtige renner hè die Carapaz! 

ik sta nu op de 42e plek. Beter dan 100% zegt ie dan. Dat klopt in mijn brein niet want er staan er toch 41 voor. Maar ik zal niet klagen. Dat gouden bekertje lijkt binnen. 

Frankd85
Loungie
Maak ik überhaupt kans om nog een gouden bekertje te halen of kan iemand mij nu al uit de droom hale...

Met de complete top 8 ga je nog wel 0,7% stijgen morgen! 

CyclingDonkey
Loungie
Maak ik überhaupt kans om nog een gouden bekertje te halen of kan iemand mij nu al uit de droom hale...

Je hebt goud. Punt 

Of je moet morgen niemand opstellen 

Alvast gefeliciteerd 🏆👍👍

CyclingDonkey
Buikopstang
Wat een prachtige renner hè die Carapaz!  ik sta nu op de 42e plek. Beter dan 100% zegt ie dan. Dat...

Beter dan 100% kan uiteraard nooit aangezien je zelf ook onderdeel bent van die 100%

Maar beter dan 99.9999999% is ook best goed 😂

Kipgekruid
brakobama
Haha, 26 punten is niet veel. Wat dat betreft zuur om van Wilder vandaag nog te verliezen. Dan was i...

Met het uitvallen van McNulty, zullen veel teams geen derde UAE-man meer hebben. Dat kan best een leuke verschilmaker voor je zijn morgen. Als er verder geen al te gekke dingen gebeuren, zou een goud bekertje zeker mogelijk moeten zijn :)

Jackie
Ecco
Zou best wel eens voor Evenepoel kunnen worden morgen, die is in bloedvorm. Na dit weekend ben ik tr...

Die liefde deel ik.

Mooi dat de 3 leukste, beste renners, deze tour ook het Geel, Groen en de Bollen hebben gehaald.

Voor morgen:  Pogacar gaf aan dat hij , mits met niet veel risico, morgen voor de overwinning wil gaan mede door het ontbreken van van Aert.

TankinkforPresident

Voor mij is deze tour een exacte kopie van vorig jaar. Hele tour op 99% staan en op de laatste dag, door de afrekenpunten een paar procent zakken. Vorig jaar op 4 puntjes goud gemist.

Nu, door een tekort aan groene-truipunten en teamgenoten van de truidragers waarschijnlijk wel 3-4% dalen.

Lessen voor de volgende rondes zijn vooral om Pedersen nooit te onderschatten, wat meer kijken naar ploeggenoten van de trui-favorieten en als Pogacar meedoet toch kiezen voor de 4e UAE-er in plaats van type Pidcock.

Succes allemaal morgen!

Wielerphilippe

99,5 hier door Richie te cappen hier. Morgen nog even billenknijpen zonder Philipsen en Pedersen. mvP morgen topfavoriet maar verwacht dat in de top 2 procent weinig hem hebben. Verder top 8 ak op Ayuso na. Maar met Richie en Lenny die morgen allebei meer punten pakken op de afrekening dan Pedersen en Philipsen zie ik het wel goedkomen 🤞. Succes morgen iedereen! 

McBrown

Etappe ingekort dus we gaan sprinten!

Kluns Klunsjes

Wat denken jullie morgen, beter voor vaste punten gaan met een ayuso of skjelmose of toch gokkken met een matthews of kooij? En zou een type simmons wat proberen op een dag als morgen?

Wielerphilippe
McBrown
Etappe ingekort dus we gaan sprinten!

Denk dat dit juist in het nadeel is van de sprinters. Montmatre blijft er gewoon in dus denk eerder in het vooordeel van klassieke types: MvP Pedersen Pogi, Evenenpoel, Ganna Stuyven Matthews. Met heel misschien Philipsen als hij er aan blijft op de manier van hoe hij San Remo won maar denk dat er voor de rest weinig bij zit en het voor de ere plekjes sprinten wordt. Groen is ook onbereikbaar dus denk dat Alpecin ook kaart MvP gaat spelen.

Jackie
Buikopstang
Wat een prachtige renner hè die Carapaz!  ik sta nu op de 42e plek. Beter dan 100% zegt ie dan. Dat...

Wat goed zeg. Gefeliciteerd alvast!

Ottieman

Hoeveel punten krijgt een Jegat met teamgenoot Turgis? Krijgt Johannesen nog punten voor zijn top 20 klassering? Krijg nu punten met Pedersen Ayuso Sjkelmose Healy door de bollen van Carapaz Del eToro Girmay en Kanter weet niet of Ballerini ook nog een paar punten krijgt wie kan helpen?

Ben Van Heck
Ottieman
Hoeveel punten krijgt een Jegat met teamgenoot Turgis? Krijgt Johannesen nog punten voor zijn top 20...

Je zou bijvoorbeeld de spelregels eens kunnen checken

Ottieman
Ben Van Heck

Yes bedankt!

Ottieman
Ben Van Heck

Moet nog goedkomen heb met Jegat een kleine Dark Horse bij de eindafrekening 🤣 Morgen maar niet Carapaz cappen 😉

Maracas
brakobama
Del Toro 20, Pogi 19, UAE 11, Evenepoel 9, Carapaz, Ayuso, Seixas en Pedersen 8, Lidl en Philipsen 6...

Dankjewel!!

Loungie
CyclingDonkey
Je hebt goud. Punt  Of je moet morgen niemand opstellen  Alvast gefeliciteerd 🏆👍👍

Oke bedankt! Ben benieuwd. Heb voor de zekerheid maar alvast een opstelling neergezet voor morgen. 😆

GLo

Ik sta nu met mijn UAE-loos team op 74%. Had wel wat beter gekund door wat logischer te cappen; maar zou niet veel gescheeld hebben in %. Ben overigens wel enthousiast over mijn experiment en zal zolang Pogacar blijft fietsen mijn teams UAE-loos blijven houden. Ook om te zien of ik er toch ergens mee boven de 80% kan komen.

Buikopstang
GLo
Ik sta nu met mijn UAE-loos team op 74%. Had wel wat beter gekund door wat logischer te cappen; maar...

Vind het persoonlijk echt een leuk experiment en bedankt voor het delen van hoe je ervoor staat steeds. Maar één ding snap ik niet. Iedereen die ik ken speelt dit spel om zo goed mogelijk te presteren. (Ik vooral om beter te zijn dan mijn maatjes en die elke dag af te zeiken zodra ik ook maar 0,1% boven ze sta). Jij gaat je nog een jaar of vijf wegcijferen en dit experiment volhouden? Ik zou zeggen leuk geprobeerd een keer maar nu wil ik weer winnen. Maar ieder zijn eigen spelvreugde uiteraard. 

Alfalfa

Sta nu op 96,5% en heb het gevoel dat ik nog wel kan stijgen maar vindt de opstelling morgen echt lastig. Wie zouden jullie opstellen met dit team: 

1. Tadej Pogačar
  2. Remco Evenepoel
  3. Isaac del Toro
  4. Paul Seixas
  5. Tobias Johannessen
  6. Olav Kooij
  7. Romain Grégoire
  8. Ben Healy
  9. Brandon McNulty
  10. Emiel Verstrynge
  11. Max Kanter
  12. Biniam Girmay
  13. Jasper Philipsen
  14. Søren Wærenskjold
  15. Dylan Godon
  16. Richard Carapaz
  17. Adam Yates
  18. Lenny Martinez
  19. Thymen Arensman
  20. Matthew Riccitello

GLo
Buikopstang
Vind het persoonlijk echt een leuk experiment en bedankt voor het delen van hoe je ervoor staat stee...

Dank voor je reactie, ik sta er inderdaad anders in dan de meesten op dit forum. Nu zitten op dit forum ook de fanatieke spelers, ook te zien aan de hoge scores die men haalt. Ik geef eigenlijk een beetje tegengas. Ik weet ook dat er meer zo spelen als ik met specifiek favorieten in hun team. Ik vind het leuk om zo te spelen en, zo lang het op prijs wordt gesteld, te delen op dit forum. De dagelijkse opstelling is voor mij waarschijnlijk ook meer uitdagend, dan 4UAE er in klikken en dan ben je al bijna op de helft. Moet er wel bij zeggen dat ik eerder ook nooit fantastisch scoorde.

brakobama
Alfalfa
Sta nu op 96,5% en heb het gevoel dat ik nog wel kan stijgen maar vindt de opstelling morgen echt la...

1-4, 6-8, 13 en 17. 

1 2 ... 270 271 272 273

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.