Ja.. tis wat t is. In het begin toch al teveel gegokt op de vlucht, dus een allerbeste uitslag werd het al niet. En met 91 verder wel gewoon schappelijk. Nu gewoon genieten van de finale en hopelijk een geweldige slotrit morgen en dan op naar de Vuelta puzzel :)
311 punten top 10 duizend lijkt vandaag al veilig alle truien in bezit in mijn team maar dat zullen er veel hebben 😁 0,2 gezakt naar 90,9 prima doel voltooid jammer van de uitvallers anders zat er voor het eerst goud in! Thj nog wat punten:) Als je dan eerlijk bent tegen jezelf had je gisteren met Thj en goed opstellen maar een beetje hoger gestaan op een 92,5 ongeveer nouja daar kies je voor 🤣 Alleen vandaag verlies je door Carapaz niet te cappen weer een rammel punten op de cap:) Aparte afsluiting weer🙂 Plek 9167 nu dat moet lukken morgen zou je zeggen:)
200 plekjes gestegen maar 98,6%. Iemand tips om morgen op 99,0% te komen?
Teampunten, gokken op Gregoire/Simmons of de klimmende sprinters JP, Girmay en Turgis meenemen? Of helemaal massasprint?
Vorig jaar hadden van Aert en Pogi er nog zin in en maakten er een heerlijke rit van. Zal Pogi nog willen winnen in het geel in Parijs?
Het verschil tussen de hoogste 98,6% en de laagste 99% is 26 punten. Dat verschil ga je waarschijnlijk niet goedmaken met alleen teampunten. Een goede eindafrekening zou dit verschil mogelijk nog wel kunnen goedmaken, maar dat kun je voor jezelf het beste inschatten.
Houd er overigens rekening mee dat de etappe van vorig jaar geneutraliseerd was, waardoor Pogi zonder risico kon koersen. Het is nog even afwachten of dit jaar hetzelfde gebeurt. Voor nu dus even de interviews afwachten (of terugluisteren) om in te schatten wie er morgen bij zitten.
Haha, 26 punten is niet veel. Wat dat betreft zuur om van Wilder vandaag nog te verliezen. Dan was ik al de helft dichterbij.
Heb opzich een leuk team, met nog 3x UAE, 4x Lidl (geen Pedersen) en mis in de top 8 alleen Lenny en Seixas. Maar ik verwacht dat iedereen daar wel op (minimaal) 6/8 zit, anders kom je niet zo hoog. Qua groene trui zit ik zonder Pedersen en Kooij, maar heb ik de rest van de top 10.
Klinkt eigenlijk best hoopvol, al was ik dus met McNulty en IvW er nog bij wel wat meer zeker.
Kortom: morgen goed opstellen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.