Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 267 268 269 270 »
Arie Bombarie
Coureurs du Courage
Als je 1 plek stijgt naar 114, weet je dat je staat waar je hoort. Niet verwacht dat THJ gewoon zou...

Zit ook met VPP in mijn maag. Stel ik hem op morgen of toch maar Pedersen? De overige acht stoeltjes zijn bezet met Pogacar, Del Toro, Evenepoel, Seixas, Ayuso. Skjelmose, Lenny en Carapaz. Wat is wijsheid? En wie maken jullie captain? Ik vind het maar moeilijk inschatten of dit voor de vluchters wordt of voor de AK mannen. 

Jackie

Verwacht een vroege vlucht.

Pogi gaf al aan dat ze morgen voor del Torro zn wit en podium gaan.

VPP en Carapaz gaan proberen zoveel mogelijk punten te pakken op de Croix de Fer (20) , Telegraph ( 10) en de Galibier (20) als met name VPP daar de kracht nog voor heeft.

Mocht VPP of Carapaz de volle buit pakken dan hebben ze die laatste 20 niet meer nodig van de Alpe.

Ik schrijf weer dezelfde voor de vlucht op als vandaag THJ, VPP, Pidcock, Kuss,Carapaz en Arensman.

Denk alleen niet dat ze gaan winnen.

Edit : lees net Rubio uit de tour na valpartij op de Alpe tegen een auto geknald omdat die plotseling moest remmen voor publiek

Laatst gewijzigd
CyclingDonkey
Loungie
Kan het ook niet zijn dat de koek een beetje aan het opraken is? Hij schaduwt Carapaz de hele tijd e...

Uiteraard is de koek ook wat op.. des te meer reden om wat te sparen voor morgen. Hij gaat gegarandeerd morgen de kruimels opeten. Maar helemaal mee eens dat het niet verhoudt tov de kwaliteiten van Carapaz. Zijn enige hoop is dat die morgen mee kan en Carapaz in het gareel word gehouden door de overige GC mannen. Maar zelfs dan zie ik m niet de etappe winnen.. hooguit de bollen. Ik stel m wel op aan gebrek aan beter :) Sowieso een paar trui punten. Beter dan een girmay die mijn alternatief zou zijn. Een Simmons bijvoorbeeld zou ik eerder opstellen als ik m had

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Een Arensman is eventueel een goede captain keuze?

Coureurs du Courage
Ben Van Heck
Een Arensman is eventueel een goede captain keuze?

Als je wilt gokken, ja. Wil je safe spelen, Pogacar cappen. Of Carapaz als je die hebt. Ik denk toch dat het AK wordt morgen.

1 2 ... 267 268 269 270 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.