Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 267 268 269 270
ditisdavid
Hidde98
Op deze manier zullen ze ook niet veel meer dan 3 minuten krijgen met Lenny die voorin mee zit

Lidl rijdt in de koper voor Pedersen en dus niet in het peloton, UAE heeft amper renners die nog iets kunnen betekenen, dus alleen Decathlon en Red Bull kunnen dit terughalen. Dat is niet makkelijk met zo'n grote en sterke kopgroep in deze fase van een grote ronde.

brakobama

Op dit moment vooral spijt van het opstellen van van Wilder. Hoop dat het goedkomt!

Hidde98
ditisdavid
Lidl rijdt in de koper voor Pedersen en dus niet in het peloton, UAE heeft amper renners die nog iet...

Is het ook, maar op deze manier moet dus Decathlon zometeen gaan rijden als ze 4-5 minuten hebben anders vormt Lenny een bedreiging voor wit en podium (scheelt namelijk maar 20 sec).

ditisdavid
Hidde98
Is het ook, maar op deze manier moet dus Decathlon zometeen gaan rijden als ze 4-5 minuten hebben an...

Ik weet niet of Decathlon het überhaupt dicht kán rijden, zeker met 2 man in de kopgroep. Dat ze zullen moeten gaan helpen lijkt inderdaad een fait accompli.

Laatst gewijzigd
Hidde98
ditisdavid
Ik weet niet of Decathlon het überhaupt dicht kán rijden, zeker met 2 man in de kopgroep. Dat ze zul...

Eens, lukt ze ook niet! Maar hoeven het ook niet dicht te rijden, in stand houden zou voldoende moeten zijn. Seixas/Del Toro klimmen deze ronde tot nu toe beter dan Lenny, dus als die 3 minuten zou hebben aan de voet, heeft die er max 2 bovenaan waarschijnlijk. Ofwel ze hebben nog wel wat marge denk ik, maar je wilt het er niet op gokken.

mirkodek

Zit THJ toch weer gewoon mee. Als ze beetje voorsprong houden dan kan hij zomaar eens top 15 eindigen vandaag. Uiteindelijk in plaats van hem toch Pedersen opgesteld helaas.

Nicov11

Hup doorfietsen Pogi!

Yanick1995

Wel bijzonder wat lidl doet. Eerst de kopgroep minuten bezorgen om het daarna dicht te rijden.... beetje dom zullen we maar zeggen

Jackie

12 km hekken zetten en anders stoppen met Alpe d'huez

Ottieman

Had Carapaz cap🤣

Ottieman

Helaas Thj bank wel Pedersen En Girmay opgesteld voor hem dus 20 punten wederom verloren daarmee sta nu op 202 punten komen die 12 punten nog bij en dan de rest van de punten voor een top 10 duizend zat er een gokje in teleurgesteld dat ik thj niet heb gepakt Ja een beetje maar komt goed! Jegat nergens te zien vandaag helaas!

Ottieman

Ottieman doet zichzelf weer eer aan door een feestje van de laatste etappes te maken was opzich wel leuker kijken dan Pogi cappen deze keer🤣 Heb dat af gewogen en half verloren 9,092e positie hebt het mezelf daarmee ook direct spannend gemaakt voor een top 10 duizend klassering je moet ergens de uitdaging zoeken:) Als ik 9500 ben heb ik daar meer voldoening van omdat je het dan net de laatste dag haalt om die 10 duizend binnen te hengelen dan als je al weet dat je er bent! Maar zonder uitvallers had ik dit vandaag natuurlijk nooit gedaan Carapaz nog eens cappen🤣 Dit mag in het rijtje scorito stalen ballen voor mezelf😁😂

Maracas

Verder geklommen naar 94,9%! Hoogste score ooit kan ik nog inhalen. Wie cappen jullie morgen? Ik vind hem erg lastig. Denk wel dat een vluchter wint. Carapaz kan het niet drie dagen op rij, toch?😳 

Ottieman

Ai nu wel zure nasmaak... 281 punten waarmee ik ondergemiddeld scoor het gaat dus niet altijd zoals je wil dacht nog even net boven gemiddeld te komen maar Jegat had vandaag de benen net niet om de top 20 in te komen 😂 Vroeger zou ik hier echt pisnijdig van worden maar verstand komt met de jaren zeggen ze muhahaha

ditisdavid

1-2-3-6-7-8, maar door alle uitvallers (en met Van Wilder en Jorgenson die niet leveren vandaag) daarachter niemand en zodoende zelfs iets gezakt.

@Maracas, niet akkoord, ik zou gewoon Pogacar cappen maar Carapaz heeft ook al meermaals bewezen om de hele laatste week te kunnen leveren vanuit de vlucht.

mirkodek

1-2-3-6-7-8 vandaag en 0,1% gestegen naar 99,4%. Begin zo langzamerhand in mijn eerste gouden beker te geloven.

Enige smetje zijn de bankpunten van THJ vandaag. Iets te conservatief gedacht door in plaats daarvan VPP en Pedersen te spelen. Morgen gaat Pedersen op de bank en komt THJ er weer in.

Denk dat het morgen voor de vlucht gaat zijn. Pogacar zal het zo wel goed vinden, sowieso heeft ie geen ploeg meer over om te rijden. De andere ploegen gaan het niet doen (want met Pogacar naar de finish rijden heeft geen zin). Dus dat wordt een vlucht en dan vervolgens in de achtergrond Seixas/Del Toro/Evenepoel die nog wat gaan proberen. 

Kopgroep voor morgen zal bestaan uit: Carapaz, VPP, Arensman, THJ, Pidcock, Jegat, dat soort namen.

Kipgekruid

Het zat er natuurlijk al aan te komen, maar Aysuo zakt er vandaag toch behoorlijk doorheen. Met de hoeveelheid tijd die hij nu verloren heeft, zie ik hem morgen ook wel aansluiten bij het hierboven genoemde groepje vluchters.

Verder heb ik vandaag een leuke etappe gezien. Met een klimteam dat inmiddels flink gehavend is, heb ik gelukkig ook maar weinig plekjes verloren.

Laatst gewijzigd
Ecko

Dit was eindelijk de Riccitello waarvoor ik 'm in m'n selectie heb. Alleen zat hij nu op de bank😔

Loungie

Blij dat ik toch TJH er in heb geklikt voor vandaag. Heb zo getwijfeld tussen hem en Riccitello. Mooi om te zien dat die laatste het nu ook goed begint te doen. Vandaag 1,2,3,5,6,7,8,9 opgesteld en Pogacar captain. Wederom een goede dag. Sta nu totaal op 97,2%. Gouden bekertje zou echt top zijn, maar zal heel erg lastig worden. Bedankt voor al het meedenken in dit forum. Wordt zeer gewaardeerd.

Buikopstang
mirkodek
1-2-3-6-7-8 vandaag en 0,1% gestegen naar 99,4%. Begin zo langzamerhand in mijn eerste gouden beker...

Wij hebben denk ik een erg vergelijkbaar team. Ik had vandaag 1,2,3,5,6,7,8 en sta inmiddels op 99,9%. Zou zomaar mijn eerste gouden bekertje kunnen opleveren. Morgen stel ik precies dezelfde 9 op en zondag wordt het billenknijpen.

Rider

Weet iemand waarom VPP er opeens zo doorheen zakte?

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck
Rider
Weet iemand waarom VPP er opeens zo doorheen zakte?

Krachten sparen voor morgen

Loungie
Ben Van Heck
Krachten sparen voor morgen

Kan het ook niet zijn dat de koek een beetje aan het opraken is? Hij schaduwt Carapaz de hele tijd en ik had gisteren een beetje het gevoel dat het draadje knapte bij hem.

Laatst gewijzigd
Coureurs du Courage

Als je 1 plek stijgt naar 114, weet je dat je staat waar je hoort. Niet verwacht dat THJ gewoon zou blijven doorrammen tot t einde. Morgen toch maar weer een stoeltje geven. Verder erg blij met het optreden van Lenny vandaag.

VPP is een soort rad van fortuin - stel je em op, dan scoor je 4 schamele puntjes, laat je em op de bank zitten dan fietst ie opeens door naar de finish. Morgen hem opstellen of het werkpaard van Lidl-trek Simmons is de grote vraag?

De Tourminator

3 weken geleden Lenny moeten nemen in plaats van Uijtdebroeks ..... dan was een gouden beker zeker geweest. Alles staat zo dicht bij elkaar, dus afwachten wat het de laatste 2 ritten gaat worden. Voorlopig staan we nog op zilver.

1 2 ... 267 268 269 270

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.