Scorito Tour de France 2026

1 2 ... 276 277 278 279 »
Thijs1986
Kipgekruid
Dat zou mij inderdaad ook het meest logisch lijken. Maar als je stalkerig op het Tendex-profiel kijk...

Bij gelijke stand kijken ze naar wie er eerder heeft aangemeld voor het spel. Dus zelfs daar moet je snel bij zijn als je echt niks aan het toeval wil overlaten. 

Laatst gewijzigd
brakobama
brakobama
Voor Pedersen is dat eigenlijk erg eenvoudig:In grote rondes staat hij er. Altijd!2025: won GW, 2e i...

Toch lekker om dit voor de Tour al geschreven te hebben. Ik heb werkelijk geen idee waar 'kleppers will klepper' vandaan komt, maar sommige gasten klik je er blind in.

Mikebrouns

Voor mij helaas een wat mindere tour. In de laatste week nog gekelderd naar 87,4%. Na het uitvallen van Ving en Lipo bleek al snel dat ik mijn goud niet meer vast ging houden en elke dag alleen maar meer zou gaan dalen. Hierdoor ben ik na de ITT ook niet meer echt op het forum aanwezig geweest. Desondanks niet minder genoten deze tour. Dankjulliewel weer voor alle input en discussies, en felicitaties naar degene die wel met een beker zijn geëindigd. Op naar de Vuelta! 

ThiasPinarello

Gefeliciteerd aan alle gouden bekers. En dank voor alle inzichten, weken lang! Die discussie hier geeft wel echt zoveel meerwaarde aan het spel. Zin in de volgende puzzel.

Nog een keer trek ik mijn Vuelta Desproat shirt aan, Kleppers will be kleppers!

DerbertHijkstra
Coureurs du Courage
En Girmay ook niet. Maar verder nr 4 t/m 9 van puntenklassement. Had Merlier en Kooij, aangevuld met...

Maar dat zijn dus wel al 180 punten die je mist in de eindafrekening. Hoe compenseer je die? Het is niet alsof je met Girmay en Philipsen minder had gescoord in de sprintritten.

Ik heb zelf juist ingezet op een zwaar sprintteam met Philipsen, Merlier én Girmay plus 2x 1M. Dan kun je zelfs met een miskleun (Bauhaus) nog hard stijgen in de sprintritten en ik vermoed harder dan jij steeg met truipunten. (Overigens had ik ook 4x UAE)

Loungie

Uiteindelijk ben ik 1011e geworden en heb daarmee toch nog mijn 1e gouden bekertje behaald. Dit zou zeker niet gelukt zijn zonden jullie input en meedenken. Daarvoor bedankt!

Ruubstacarnaval

First things first: wat een prachtige slotrit na een mwah Tour.

Kunnen jullie mij uit de brand helpen? Volgens mij gaat het namelijk fout bij Scorito: ik zie Vacek en Simmons op respectievelijk 24 en 30 punten staan. Dit moeten er toch 6 minder zijn voor beide? Vacek 18 punten voor Pedersen maar dat is het en Simmons 18+6 AK. Lijkt alsof Scorito de AK teampunten heeft gerekend maar misschien kijk ik over iets heen? Ik ben zelf overigens op 85% geëindigd dus geen beker belangen bij deze vraag. Tevens nog niet gekeken naar de teampunten voor EF mannen. Benieuwd naar jullie mening.

Buikopstang
Coureurs du Courage
Mijn eigen vermoeden is helaas uitgekomen. 917 plekken gekelderd om op een zure 1123ste stek uit te...

Jammer man. Had het juist jou wel gegund. Vind jou inhoudelijk altijd een van de sterkste hier op het forum. Dan de vuelta maar gas geven 

1 2 ... 276 277 278 279 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.